Miehet valittaa, että nainen haluaa komean miehen, mutta niinhän miehetkin haluavat kauniin naisen. Minkä sitä luonnolle voi?
Miehet valittaa, että nainen haluaa komean miehen, mutta niinhän miehetkin haluavat kauniin naisen. Minkä sitä luonnolle voi?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Juju on siinä että nainen ei tarvitse miestä. Naisen ei tarvitse tyytyä koska hän on täysin onnellinen ja kykenevä aikuinen ilman miestäkin.
Mies kokee jotain naurettavaa väkipakkoa olla jonkun kanssa, ja ottaa sitten sellaisen naisen joka ei häntä viehätä ulkoisesti täysin. Sitten ensimmäisen tilaisuuden tullessa pettää tätä viehättävämmän naisen kanssa.Ja ei, en ole katkera miehille, olen itse kiinnostunut vain naisista. Mutta sivusta seuranneena huvittava huomio.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Missä miehet sellaista ovat valittaneet? Oikeasti naiset haluavat vain miehen rahat. Miehen ulkonäkö on toissijaista
Ja miehet haluavat vain pimp piä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää. Itse olen naamasta nätti mutta lihava nainen. Olen iloinen ja mukava, vientiä on riittänyt. Itse taas pidän samanlaisista miehistä, iloisista ja mukavista, minulle ulkonäkö on täysin sivuseikka. Elän myös täysin omilla rahoillani, käyn töissä enkä vingu mieheltä elatusta.
Et ole poikkeuksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi naiset vetävät alle yhden sadasta oikealle tinderissä kun useimmat miehet taas vetävät jokaikisen naisen oikealle? Nirsoimmatkin miehet vetää 20-30%.
Joku juttu näissä nykynaisissa on pahasti vialla.
Jos olisi hormoonit kohdillaan niin kyllä tavisnaiselle pitäisi kelvata tavismies.
Naisissa ei ole mitään vialla, vaan teissä miehissä. Miehet ovat lähtökohtaisesti huonompia kumppaneita kuin naiset. Miehillä on alkoholiongelmia, terveysongelmia, ylipainoa ja väkivaltaista käytöstä enemmän kuin naisilla. Toisin sanoen: huonoinkin nainen on monta pykälää parempi kuin huonoin mies.
Tämä kommentti oli uskomattoman ylimielinen ja täynnä mies vihaa. Tee vaikkapa Happypancakeen profiili miehenä niin huomaat, että sinkkunaisissa on aika paljonkin vikaa.
Tilastot eivät ole miesvihaa.
Minä haluan ruman naisen, eipä ole muut ottamassa.
Moni tuttu haluaa tumman miehen ja saman trendin ovat huomanneet myös mainostajat jossa asetelmana toimii melkeinpä aina tumma mies ja vaalea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi naiset vetävät alle yhden sadasta oikealle tinderissä kun useimmat miehet taas vetävät jokaikisen naisen oikealle? Nirsoimmatkin miehet vetää 20-30%.
Jos olisi hormoonit kohdillaan niin kyllä tavisnaiselle pitäisi kelvata tavismies.
Naisissa ei ole mitään vialla, vaan teissä miehissä. Miehet ovat lähtökohtaisesti huonompia kumppaneita kuin naiset. Miehillä on alkoholiongelmia, terveysongelmia, ylipainoa ja väkivaltaista käytöstä enemmän kuin naisilla. Toisin sanoen: huonoinkin nainen on monta pykälää parempi kuin huonoin mies.
Tämä kommentti oli uskomattoman ylimielinen ja täynnä mies vihaa. Tee vaikkapa Happypancakeen profiili miehenä niin huomaat, että sinkkunaisissa on aika paljonkin vikaa.
Sinä et selvästikään osaa tulkita niitä. Mikään tilasto ei kerro, että naisissa ei ole yhtään mitään vialla. Naiset surmaavat useammin oman lapsensa kuin miehet esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa miesvihaajameuhkaajan elämä olla raskasta.
Naisilla niitä mt-ongelmia vasta riittääkin, naisten alkonkulutus on jatkuvassa kasvussa, naiset ovat yhtä väkivaltaisia kuin miehetkin, enkä muista vielä yhdenkään miehen pakastaneen viittä vauvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään osaa tulkita niitä. Mikään tilasto ei kerro, että naisissa ei ole yhtään mitään vialla. Naiset surmaavat useammin oman lapsensa kuin miehet esimerkiksi.
Tuo ei ole totta. Miehet surmaavat lapsia(kin) useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa miesvihaajameuhkaajan elämä olla raskasta.
Naisilla niitä mt-ongelmia vasta riittääkin, naisten alkonkulutus on jatkuvassa kasvussa, naiset ovat yhtä väkivaltaisia kuin miehetkin, enkä muista vielä yhdenkään miehen pakastaneen viittä vauvaansa.
Se on minusta huolestuttavampaa, että aivan absurditkin miesvihakommentit saavat muilta palstan naisilta yläpeukkuja. Ihan sama, mitä paskaa täällä suoltaa, pääasia, että haukkuu miehiä, niin se on heti ok.
Jännä/kiltti, alfa/beta, tasoteoria, naisten karuselli, miesten 10% jne.
Ennen mentiin lavatansseihin ja päädyttiin yhteen, vaikea uskoa että ihmisen älykkyys on noussut vuosien saatossa kun olemme luoneet pariutumisriitit ja teoriat jotka ovat lähempänä eläimiä kuin ihmisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat muuta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehelle riittää kyllä perusnätti nainen ja tavisnaisellekin pitäisi riittää peruskomea mies.
Tavisnaiselle peruskomea mies on ruma ja oksennusta aiheuttava. Täällä sitten määkivät ettei suomessa ole komeita miehiä. Luulevat olevansa supermissejä itse.
Suurin osa komeistakin miehistä on oksennusta aiheuttavia. Naiset eivät valitse miestä pääasiassa naaman perusteella.
Eka filtteröidään pois 90-99.9% miehistä ulkonäön perusteella. Sitten vielä den päälle kaikenlaista muutakin. Palkka, akateemisuus, sosiaalisuus jne. Ja sitten voivotellaan miksi ketään ei löydy.
Naiselle taas löytyy ihan hirvittävät määrät vientiä kunhan se ei syö kuin pos su eikä ole syntynyt susiru maksi eikä ole pyöräyttänyt lapsia jänn ikselle.
Onko se naisten syy? Ja kyllä, kun olin sinkku niin hain miestä, joka olisi minun silmissäni ehdottomasti puoleensavetävä eli hyvännäköinen JA sosiaalinen, hauska, älykäs, koulutettu, sivistynyt ja paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehelle riittää kyllä perusnätti nainen ja tavisnaisellekin pitäisi riittää peruskomea mies.
Tavisnaiselle peruskomea mies on ruma ja oksennusta aiheuttava. Täällä sitten määkivät ettei suomessa ole komeita miehiä. Luulevat olevansa supermissejä itse.
Suurin osa komeistakin miehistä on oksennusta aiheuttavia. Naiset eivät valitse miestä pääasiassa naaman perusteella.
Eka filtteröidään pois 90-99.9% miehistä ulkonäön perusteella. Sitten vielä den päälle kaikenlaista muutakin. Palkka, akateemisuus, sosiaalisuus jne. Ja sitten voivotellaan miksi ketään ei löydy.
Naiselle taas löytyy ihan hirvittävät määrät vientiä kunhan se ei syö kuin pos su eikä ole syntynyt susiru maksi eikä ole pyöräyttänyt lapsia jänn ikselle.
Onko se naisten syy? Ja kyllä, kun olin sinkku niin hain miestä, joka olisi minun silmissäni ehdottomasti puoleensavetävä eli hyvännäköinen JA sosiaalinen, hauska, älykäs, koulutettu, sivistynyt ja paljon muuta.
Oletko itse mitään noista?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan ruman naisen, eipä ole muut ottamassa.
Seksitön loppuelämän parisuhde - miksi?
Niinpä. En kyllä tosin valita. Reaaliteetit on vain hyväksyttävä näin lyhyenä, iskämahaisena ja kaljuuntuvana miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useat miehet nyt lähinnä vain ajattelevat seksiseuran saamista, siis monet, ei kaikki. Miksi muuten he niin monesta naisesta tykkäisivät? On varmasti esim. Happy Pancaken naisissakin monenlaista vikaa, mutta todellakin on miehissä. Tein profiilin joitakin vuosia sitten, enkä jaksanut pitää sitä kuin parisen kuukautta. En hakenut enkä hae seikkailu- tai seksiseuraa, vaan vakavammalla mielellä (tällä hetkellä en hae minkäänlaista seuraa tosin). Silti minulta kysyttiin seksin hintaa. Kerroin avoimesti profiilissani olevani lihava, olin tuolloin n. 20 kg lihavampi kuin nykyään. Eräskin mies sanoi päin naamaa, että olen kuvottavan näköinen ja haaveili mun seurassa ääneen eksästään käyden läpi ulkonäköni virheitä. Treffeillä hyökättiin iholle heti tisseihin kiinni ja suudeltiin väkisin (eri mies). En jaksanut enää, erästä miestä aloin tapailla, mutta jätin hänet, kun oli niin päihdeongelmainen ja ilkeä. Käytöstapoja hyvät ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa "peruskomeaa". Joko on hyvän näköinen tai sitten ei ole.
Sehän tässä se ongelma onkin. Miehet pitävät tavisnaisia söpöinä. Naiset pitävät tavismiehiä rumina.
Korjaus. Miehet pitävät parikymppisiä tavisnaisia, tai siis tyttöjä, söpöinä. Yli kolmekymppisen tavisnaisen kohdalla tilanne on _hieman_ eri. Ja vaikka olisi ollut nuorena miesten mielestä kaunotar ja olisi edelleen omassa ikäluokassaan paljon keskivertoa paremman näköisenä pidetty, niin nuori on miehille silti monin verroin kiinnostavampi. Miehet myös pitävät naisen ulkonäössä eniten hyvin lapsenomaisista piirteistä, enemmän kuin ns. klassisista piirteistä, ja esittävät tämän usein niin, että katsokaa nyt, meille miehille kelpaa se naapurintyttö, ei tarvitse olla malli. Tässä on kuitenkin kyse ihan selkeästi tietyn ulkonäkötyypin suosimisesta, ei suinkaan siitä, että ei etsittäisi mitään tiettyä.
Suurin ongelma näissä väitteissä on tosiaan se, että miehille, oli näiden oma ikä mitä tahansa, varsinaisesti naisia ovat vain hyvin nuoret naiset joten kun miehet puhuvat, kuinka ihan tavallinen kelpaa hyvin, he tarkoittavat, että ihan tavallinen nuori kelpaa hyvin. Toki monille miehille seksi on sellainen pakkomielle, että sen takia he yrittävät saada suhteeseen suunnilleen ketä tahansa jos ovat huomanneet, että nuoria tyttöjä ei kertakaikkiaan kiinnosta, mutta älkää te yrittäkö uskotella meille naisille, että te pitäisitte esimerkiksi nelikymppistä tavisnaista viehättävänä. Ette pidä, meihin tyydytään pitkin hampain jos ei muuta saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot osoittavat muuta:
Ketkä niiden lasten kanssa yleensä ovat paljon enemmän silloin kun lapset ovat pieniä? Olen sitä mieltä yleensäkin, että monet jäävät liian yksin äiteinä ja isinä. En puolustele enkä hyväksy millään tavalla moisia tekoja kuitenkaan. Miehet tekevät yleisesti ottaen väkivaltarikoksia paljon enemmän kuin naiset ja ovat vankiloissa selkeä enemmistö.
Skaalaus on niin pielessä. Miehet pitää ihan hyvännäköisinä yli suurinta osaa naisista. naiset taas alle 10% miehistä jopa joissain tutkimuksissa alle 1%.