Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1214)
Osta mieluummin fazerin suklaapatukka ja jaatte sen perheen kesken. Muutoin ravinnoksi terveellistä kasvispainotteista kotiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan fiksu ihminen osta vanukkaita. Moista moskaa jääkaappiin syötäväksi. Lapsiasi ruokit mokomalla lisäaineisella ätläkällä mönjällä. Lopeta. Terveellistä ruokaa tilalle!
Ei jaksaisi aina näitä. Muu ruokavalio voi olla terveellinen ja jotain helppoa pitää lapselle olla joskus.
Älkää opettako lapsillenne tota makeaa esim.vanukkaiden muodossa. Täysin turhia kaloreita.
Maailmassa on asiat oikeastaan aika hyvin, jos suurin murhe on jääkaapista kadonnut vanukas.
En tiedä meneekö tämä vanukaskategoriaan, mutta Pirkka Vaniljarahka on minusta raikkaan ja hyvän makuista, ja olen mies :D
Vierailija kirjoitti:
Osta mieluummin fazerin suklaapatukka ja jaatte sen perheen kesken. Muutoin ravinnoksi terveellistä kasvispainotteista kotiruokaa.
järkevämpää ostaa jonkin muun valmistajan suklaalevy. fazerin tuotteita tehdään Pulassa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meneekö tämä vanukaskategoriaan, mutta Pirkka Vaniljarahka on minusta raikkaan ja hyvän makuista, ja olen mies :D
On se ihan syötävää, mutta kallista. Plussaa siitä, että sisältää aitoa va niljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihan syötävää, mutta kallista. Plussaa siitä, että sisältää aitoa va niljaa.
Plussakortilla 4kpl näitä 2,50e eli 0,69e/kpl, kallista? 150g purkki.
Joskus huvin vuoksi kokeilin varmaan ihan oikeasti lapsille tarkoitettuja vanukaspurkkeja, en muista paljonko maksoivat, mutta purkit olivat niin naurettavan pieniä, että aikuinen mies syö ne suunnilleen yhdellä suupalalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
järkevämpää ostaa jonkin muun valmistajan suklaalevy. fazerin tuotteita tehdään Pulassa.
Sijaitseeko Praha Pulassa?
Ole nyt edes kiitollinen AP että sinulla on mies. Kaikilla ei ole...
Tee itse vanukas: litra punaista maitoa, kylmä suurustus maizenalla, kiehautus ja kaakaojauhe + sokeri hämmennä sekaan, ripaus suolaa. Vaniljasokeriakin mausteeksi. Jäähdytä kelmu astian päällä, ettei kuorrutu. Halpaa makeaa. Ei tarvi tapella.
rahapula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijaitseeko Praha Pulassa?
Pula on se maa, jossa laulajatkin ovat vokaalipulan takia konsonantisteja.
Kokki kirjoitti:
Tee itse vanukas: litra punaista maitoa, kylmä suurustus maizenalla, kiehautus ja kaakaojauhe + sokeri hämmennä sekaan, ripaus suolaa. Vaniljasokeriakin mausteeksi. Jäähdytä kelmu astian päällä, ettei kuorrutu. Halpaa makeaa. Ei tarvi tapella.
Vanukkaan voi tehdä myös perunajauholla.
Kelmu estää kuorettumisen, ei kuorruttumista.
Jos lämpötila on riittävän korkea, paahtovanukas kuorettuu muutamassa minuutissa.
Mun ex sai raivarin, jos otin jääkaapista sen juustoa, kun oma oli loppu. Nyxän kans meil on yhteiset juustot, alkuun se ihmetteli, kun kysyin, saanko ottaa sen ostamaa juustoa. Baarikaapinkin oven exä piti lukossa.
Meillä nainen syö ihan kaikki vanukkaat jopa 7-8 vanukasta päivässä. Mitä voisin tehdä kysyy epätietoinen mies.
Onko tästä jo 8 vuotta? Muistan tämän ketjun, kun lapset oli silloin vanukasiässä ja taisi tulla jotain keskustelua myös kotona. Eihän meillä vanukkaat hävinneet vaan muualla. No jotain muuta kaapista katosi, mutta rikos on jo vanhentunut.
Nyt varmaan tämä lapsi on jo kasvanut? Vaikka joutuikin kasvamaan ilman vanukkaita.
Eihän kukaan fiksu ihminen osta vanukkaita. Moista moskaa jääkaappiin syötäväksi. Lapsiasi ruokit mokomalla lisäaineisella ätläkällä mönjällä. Lopeta. Terveellistä ruokaa tilalle!