Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1212)
Vierailija kirjoitti:
Osta mieluummin fazerin suklaapatukka ja jaatte sen perheen kesken. Muutoin ravinnoksi terveellistä kasvispainotteista kotiruokaa.
pestyä jauhenlihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meneekö tämä vanukaskategoriaan, mutta Pirkka Vaniljarahka on minusta raikkaan ja hyvän makuista, ja olen mies :D
On se ihan syötävää, mutta kallista. Plussaa siitä, että sisältää aitoa va niljaa.
Plussakortilla 4kpl näitä 2,50e eli 0,69e/kpl, kallista? 150g purkki.
Joskus huvin vuoksi kokeilin varmaan ihan oikeasti lapsille tarkoitettuja vanukaspurkkeja, en muista paljonko maksoivat, mutta purkit olivat niin naurettavan pieniä, että aikuinen mies syö ne suunnilleen yhdellä suupalalla :D
Niin kyse on mitä maksaa kuukaudessa tai vuodessa kun noita mässätään huvikseen joka päivä kymmenittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meneekö tämä vanukaskategoriaan, mutta Pirkka Vaniljarahka on minusta raikkaan ja hyvän makuista, ja olen mies :D
On se ihan syötävää, mutta kallista. Plussaa siitä, että sisältää aitoa va niljaa.
Plussakortilla 4kpl näitä 2,50e eli 0,69e/kpl, kallista? 150g purkki.
Joskus huvin vuoksi kokeilin varmaan ihan oikeasti lapsille tarkoitettuja vanukaspurkkeja, en muista paljonko maksoivat, mutta purkit olivat niin naurettavan pieniä, että aikuinen mies syö ne suunnilleen yhdellä suupalalla :D
Niin kyse on mitä maksaa kuukaudessa tai vuodessa kun noita mässätään huvikseen joka päivä kymmenittäin.
Me miehet ollaa perheen pää ja otetaan mitä halutaan. Jos ei vaimo ole huolehtinut velvollisuuksistaan jääkaapin sisällön suhteen niin eihän se ole perheen pään eli miehen vika. Vaimo on kuitenkin se jonka pitäisi pitää huolta perheen ravinnosta ja että se riittää lapselle. Uskomaton vaimo jos ei sitä velvollisuutta pysty toteuttamaan.Miellä saisi akka aika äkkiä vaihtua jos alkaisi syyttelemään minua siitä että hän ei ole suorittanut velvollisuuksiaan riittävästi.
Ai tämä vanha legendaarinen ketju...? Tämä pitäis varmaan lukea kokonaan, mistä sen tietää milloin joku pässi pilaa tämänkin asiattomuuksillaan niin että se poistetaan.
Pitkä ketju, en ehdi lukea nyt enempää - mutta eka sivulla kiinnitti kommenteissa huomioni, miten melkein kaikki neuvoo ostamaan/tekemään miehelle omat vanukkaat! MIKSEI SE MIES VOI ITSE OSTAA VANUKKAITAAN? Ei kai vaimo ole miehelleen äiti, eihän? Kai sillä miehellä on omaakin rahaa ja omat jalat, joilla käydä kaupassa? Ei voi olla noin avuton... voiko?!
Sitä se on kun ei itsehillintä toimi ja on itsekäs... "mutku mun tekee mieli just nyt tätä"
Vierailija kirjoitti:
Voitko lukita vanukkaat ap?
Tämä. Jääkaappiin omat lukittavat hyllyt lapselle, miehelle ja itselle.
Eikö teillä vielä ole?
Sitten on tietysti yhteinen hylly
Miehelle pitää ostaa isoja vanukkaita. Ei niitä pieniä Jacky-purkkeja. Ei ihme, että jääkaapista häviää pikkupurkit. Kotirouva voisi vähän kehittää tarkkuutta ruokaostoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä vanha legendaarinen ketju...? Tämä pitäis varmaan lukea kokonaan, mistä sen tietää milloin joku pässi pilaa tämänkin asiattomuuksillaan niin että se poistetaan.
Ei klassikoita poisteta kirjastossakaan.
Niin onko mies saanut valita omat anggry birds vanukkaat? Sitä minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ketju, en ehdi lukea nyt enempää - mutta eka sivulla kiinnitti kommenteissa huomioni, miten melkein kaikki neuvoo ostamaan/tekemään miehelle omat vanukkaat! MIKSEI SE MIES VOI ITSE OSTAA VANUKKAITAAN? Ei kai vaimo ole miehelleen äiti, eihän? Kai sillä miehellä on omaakin rahaa ja omat jalat, joilla käydä kaupassa? Ei voi olla noin avuton... voiko?!
Siis... nainen käy kaupassa ja ostaa ruoat itselleen ja lapsilleen, mutta ei miehelle, eikö mies kuulu perheeseen?
Vanukkaat eivät ole lapsen arkiruokaa. Vielä vähemmän aikuisen miehen.
Jos niitä lapselle herkkupäivänä ostetaan, luulisi aikuiselle miehelle menevän perille kun,
a) näyttää purkit nenän edessä
b) kertoo niiden olevan lapsen herkkupäivän valinta- ÄLÄ KOSKE LAPSEN HERKKUIHIN!
c)kertoo lapsimiehelle, että syö päivällä tarpeeksi ravitsevaa ruokaa, jotta
yöllä ei tarvitse vetää höttövanukkaita.
Jos ei sana mene perille, käskisin häipyä syömään vanukkaita omaan asuntoon. Pysyvästi.
En katselisi päivääkään tuollaista miestä!
Jotkut miehet välittävät vain itsestään. Niin kauan kun HÄN saa ruokaa ja pillua, ei millään ole mitään väliä. Eli kun mies seuraavan kerran ehdottelee seksiä, sano ettei tee mieli kun syö lapsen vanukkaat. Hölmöltä tuntuu toki, mutta hölmö on mieskin.
Minäkin ostin lapsilleni aina karkkia ja söin ne itse.
Mieheni syö myös noita vanukkaita. Ostan kerralla enemmän.
Saahan tuostakin riidan aikaiseksi.
Meidän jääkaapissa ei ole ” omia ruokia”.
Kaupasta uutta tilalle.
Mies on syönyt lasten vanukkaat jo 8 vuotta. Lapsetkin ovat jo aika isoja eli lähestymässä teini-ikää, elleivät jo ole teinejä.
Syöt ne heti aamulla ite, heräät ennen sitä.