Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
461/1212 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat aikuisilla ihmisillä! Mutta ei siinä, kiva kun näitä käy lukeen, niin tuntee itsensä vielä onnekkaamaksi ja fiksuksi :D 

Vierailija
462/1212 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Minun lapsuudessani ei lapset valinneet mitään jokapäiväisiä sokeriherkkuja tai omia välipalojaan. Aikuiset ostivat kaupasta ruoat ja koko perhe söi samaa ruokaa ja jogurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1212 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, 3 vuoden nosto

Vierailija
464/1212 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut tästä keskustelusta biisi :'D Nimim. kahvit näppiksellä 

Olipa hieno videokin! :D Kalevauva.fi nostaa panoksia.

Vierailija
465/1212 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkähän sillä miehellä vissiin on, jos valvoo aamuviiteen ja ap on kuitannut kotiruuan vanukkailla ja mehuilla. Ja sokeritasapainokin heittelee luultavasti aikalailla. Mehuja ja vanukkaita ei pitäisi ostaa lapsellekaan, ne ovat myrkkyä.

Jos lapselle antaa hyvää ruokaa niin se pärjää ilman vanukkaita. Laiskat vain opettavat lapsensa sokerikoukkuun jo pienenä, siitä huumeesta sitten lapsi on aina onnellinen hetken.

Vierailija
466/1212 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti ostaa lapsilleen vanukkaita kun samalla Afrikassa lapsilla on nälänhätä? Tää on niin väärin.

Vierailija
467/1212 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti ostaa lapsilleen vanukkaita kun samalla Afrikassa lapsilla on nälänhätä? Tää on niin väärin.

Just. Nälänhätää on Etelä-Sudanissa ja muutamissa muissa sotatilassa olevilla alueilla. Ei koko Afrikassa. 

Vierailija
468/1212 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas sata vuotta sitten Suomessa kuoli nälkään suhteessa enemmän väkeä kuin nyt Afrikan pahimmilla alueilla. Kyllä Suomen kansa on vanukkaansa ansainnut, ja niin ansaitsevat afrikkalaisetkin kunhan saavat sotansa sodittua ja asiat kuntoon.

Vierailija
469/1212 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi vollottaa, kun Paulat loppuivat :(

Vierailija
470/1212 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule voi voi. Miehellä on tarpeet!

Vierailija
471/1212 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä sika sulla miehenä.. Jos ei lopeta tota lasten ruokien syömistä, niin sitten teet lastensuojeluilmoituksen siitä. Vaikka nimettömänä.

Vierailija
472/1212 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka imurit. Voi luoja niiden kanssa. Mulla samanlainen: tein eilen ison GN-vuoallisen karjalanpaistia sekä keitin 5 kiloa perunoita + salaatin. Mä ja lapset (3) syötiin yhdet annokset ja mies veti loput, huoh. Yöllä oli sitten vetänyt vielä napaansa tyttöjen synttäreille leivotut piirakat (mä tein niitä 40 kpl) niitä oli tänä aamuna 5 jäljellä. Tiedän että herra huomenna kyselee juhlissa niiden itsetehtyjen perään kun on pakko ostaa kaupasta lisää. En jaksa tehdä toista satsia kun pitää muutakin leipoo.

Vierailija
473/1212 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
474/1212 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta aloituksesta. Onkohan tuo äippä vielä yhdessä suursyömärisian kanssa?

Vierailija
475/1212 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
476/1212 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevauva.fi

Vierailija
477/1212 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais antaa joskus sitä persettä muulloinkin kuin synttärinä ja isäinpäivänä niin ei tarvis vanukkaita lutkuttaa. Senkin harppu.

T:Miehesi

Vierailija
478/1212 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoka imurit. Voi luoja niiden kanssa. Mulla samanlainen: tein eilen ison GN-vuoallisen karjalanpaistia sekä keitin 5 kiloa perunoita + salaatin. Mä ja lapset (3) syötiin yhdet annokset ja mies veti loput, huoh. Yöllä oli sitten vetänyt vielä napaansa tyttöjen synttäreille leivotut piirakat (mä tein niitä 40 kpl) niitä oli tänä aamuna 5 jäljellä. Tiedän että herra huomenna kyselee juhlissa niiden itsetehtyjen perään kun on pakko ostaa kaupasta lisää. En jaksa tehdä toista satsia kun pitää muutakin leipoo.

En vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää näin itsekkäitä ihmisiä. Toisten synttäreille on leivottu niin syö ne ennen synttäreitä.. Olis niin entinen mies.

Vierailija
479/1212 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas nostalginen oli, kun tämä otsikko pompahti esiin :D

Vierailija
480/1212 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

https://www.coolstuff.fi/Fridge-Locker

Vierailija kirjoitti: