Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö lapsen vanukkaat !!

Vierailija
16.02.2014 |

Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..

Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.

Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.

Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.

Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!

Kommentit (1212)

Vierailija
241/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on aivan samanlainen, paitsi että meillä ei ole lapsia. Syö siis kaikki minun herkkuni ja ruokani, vaikka olisin sanonut että tämä appelsiinimehu on sitten minulle jos yöllä sattuu verensokeri laskemaan (olen 1-tyypin diabeetikko). Aamulla se tuoremehu on jo juotu ja tölkki lavuaarin reunalla.

Vierailija
242/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:21"]

Minun mieheni on aivan samanlainen, paitsi että meillä ei ole lapsia. Syö siis kaikki minun herkkuni ja ruokani, vaikka olisin sanonut että tämä appelsiinimehu on sitten minulle jos yöllä sattuu verensokeri laskemaan (olen 1-tyypin diabeetikko). Aamulla se tuoremehu on jo juotu ja tölkki lavuaarin reunalla.

[/quote]

Eroa, ennen kuin teillä tulee lapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:21"]Minun mieheni on aivan samanlainen, paitsi että meillä ei ole lapsia. Syö siis kaikki minun herkkuni ja ruokani, vaikka olisin sanonut että tämä appelsiinimehu on sitten minulle jos yöllä sattuu verensokeri laskemaan (olen 1-tyypin diabeetikko). Aamulla se tuoremehu on jo juotu ja tölkki lavuaarin reunalla.

[/quote]

Huoh nimenomaan. Ei osaa edes roskiin laittaa, vaan kaikki mitä yöllä on ahmittu, niin jätetään tiskipöydän reunalle tai olkkarin sohvapöydälle..

Pahinta tässä on että mies sai työt hoidettua niin että maaliskuun alusta voi tehdä töitä kotoa niin paljon kuin mahdollista ja vituttaa jo valmiiksi miten helkutisti sitä ruokaa tulee menemään.. -ap

Vierailija
244/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies varmaankaan kehitysvammainen ole, mutta olisiko hänessä narsistisia piirteitä? Alkuperäinenhän on antanut ymmärtää, että mies on hyvinkin seurallinen ja sosiaalinen muiden kanssa ollessaan, mutta kotona yrittää määräillä = alistaa toista. Ja eihän tuollainen ole todellakaan normaalia, ettei mies välitä siitä, että tuottaa omalle lapselleen todella pahan mielen syödessään lapsensa herkut!!!

Vierailija
245/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi lukkoon? Tai lasten herkut omaan kassakaappiin? Mies terapiaan, ei ole normaalia

Vierailija
246/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:17"]

Vaikuttaa lapsen tasolle jääneeltä mieheltä. Sanopas ap, kun lähdette isommalle tai pienemmälle reissulle pakkaatko sinä miehen matkatavarat, vai pakkaako mies itse?

Tämä on ratkaisevaa päätellessä minkä sortin mies on kyseessä!

[/quote]

Noinko on? Meillä mies pakkaa matkoille koko perheen tavarat. Mitähän tämä kertoo minusta? :D

Vierailija
247/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tää yösyöjä on? Kuulostaa joltain 20v teiniltä. Mahtaa olla iso tyyppi ja vähä uninen.

Vierailija
248/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenkiinnolla lukenut tätä viestiketjua ja kerroin äsken miehellekin, että tällä palstalla on tällainen "Mies syö lapsenkin vanukkaat"-juttu. Oma mieheni tokaisi siihen ihan heti, että joku sairaushan tuo jo on, jos syö tenavankin ruoat! Siis ei oo ihan henkisesti kaikki ok tuollaisella miehellä. 

Vierailija
249/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:17"]

Vaikuttaa lapsen tasolle jääneeltä mieheltä. Sanopas ap, kun lähdette isommalle tai pienemmälle reissulle pakkaatko sinä miehen matkatavarat, vai pakkaako mies itse?

Tämä on ratkaisevaa päätellessä minkä sortin mies on kyseessä!

[/quote]

Noinko on? Meillä mies pakkaa matkoille koko perheen tavarat. Mitähän tämä kertoo minusta? :D

[/quote]

Matkalle kun lähdetään niin mies pakkaa itse omat t.ap

Vierailija
250/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kehottanut ap:tä lähettämään miehensä kauppaan ostamaan lisää ruokaa. Minun korviini mies kyllä kuulostaa kusipäälle, joka ei käskyjä kuuntele ja joka tekee juuri niin kuin tykkää. Eli jos kauppaan lähteminen ei miestä oikein nappaa, niin mieshän ei mene, vaikka ap kuinka raivoaisi vieressä. Olenko oikeassa?

En kestäisi tuollaista sikaa sekuntiakaan. Oksettavaa, että aikuinen ns. normaali ihminen laittaa toistuvasti oman napansa lapsen tunteiden edelle. Tulee tosi paha mieli kun mietin, että lapsi odottaa innolla josko tänään saisi vanukasta, mutta kappas, isä on taas jälleen kerran syönyt kaiken... Kamala despootti!

Vierailija
251/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niitä syömishäiriöisiä luodaan tekemällä ruuasta numero ja kontrolloinnin väline.

Osta tarpeeksi ruokaa niin ei tarvitse kitistä.

Vierailija
252/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin itse aina vaan sen päivän ruuat ja herkut, en todellakaan säilöisi mitään. paitsi nyt ehkä kurkkua, tomaatteja, salaatteja, näkkäriä tms.

itsekin ostan kaupasta omat herkkuni ja ruuat, mies hakee sitten itse ne mitä haluaa. siis jos haluaakin vanukasta, jäätelöä, jotain erikoista leipää.. en myöskään pyydä miestä ostamaan mulle herkkuja, eiköhän me aikuiset osata ihan itse

Vierailija
253/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Osta, miksi ihmeessä vaimon pitäisi tehdä ostokset? Mies ainakin kantamaan ne ja maksamaan!

Vierailija
254/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille pössyttelijälle kauppalappu aina joka aamu, kun huomaat että jääkaappia on tyhjennetty. Laita siihen kaikki ne, mitä se on ahminut ja kaksikertaisena ne määrät siihen kauppalapulle.

Jos ei ymmärrä sittennkäytte lasten kanssa ulkona syömässä, kunnes mies oppi pitämään huolta että lapsille on tarpeeksi välipaloja yms.eväitä juomineen.

Vaihtoon koko mies, jos ei opi käyttäytymään siivosti.

Vierailija
255/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies maksa suurimman osan perheen kuluista jo muutenkin kun vaimo makaa kotona hoitovapaalla persettään levittämässä vanukkaita popsimalla.

Vierailija
256/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisitte sitten myös miehelle omat vanukkaat ja tarpeeksi maitoa jääkaappiin. Kuulostaa todella typerältä valituksen aiheelta. Jos miehen on syötävä niitä vanukkaita niin hän ei ilmeisesti syö tarpeeksi kunnon ruokaa, onko sekin hänen kohdallaan säännöstelty.

Mun lapset ja mies eivät onneksi syö tuollaista teollista paskaa. Joskus olen ostanut koska lapset ovat kaupassa värikkäiden purkkien takia niitä pyytäneet mutta koska en alunperinkään ole niitä heille tarjonnut niin eivät syö lusikallista enempää eikä mieskään. Sitten heitän ne roskiin.

Vanukas ei ole lapselle sopiva välipala millään muotoa, ei myöskään aamupala tai iltapala. 

Vierailija
257/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 11:55"]Mitä jos ostaisitte sitten myös miehelle omat vanukkaat ja tarpeeksi maitoa jääkaappiin. Kuulostaa todella typerältä valituksen aiheelta. Jos miehen on syötävä niitä vanukkaita niin hän ei ilmeisesti syö tarpeeksi kunnon ruokaa, onko sekin hänen kohdallaan säännöstelty.

Mun lapset ja mies eivät onneksi syö tuollaista teollista paskaa. Joskus olen ostanut koska lapset ovat kaupassa värikkäiden purkkien takia niitä pyytäneet mutta koska en alunperinkään ole niitä heille tarjonnut niin eivät syö lusikallista enempää eikä mieskään. Sitten heitän ne roskiin.

Vanukas ei ole lapselle sopiva välipala millään muotoa, ei myöskään aamupala tai iltapala. 

[/quote]

Etkö ymmärrä lukemaasi? Ap:n miehen maha on aivan pohjaton kuilu. Jos vanukkaita on 20, mies syö niistä yön aikana 19 ja jättää lapselle armollisesti yhden.

Vierailija
258/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:39"]Voi luoja teitä. Sinä varmaan olet niitä jotka valittavat siitäkin, että leikkeleitä syödään pelkältään ja juustoa höylätään suoraan suuhun. Anna miehen syödä lisäainevanukkaita. Osta niitä niin paljon, että kaikille riittää mielin määrin.

[/quote]

Ei auta. Mitä enemmän herkkua ja ruokaa on jääkapissa, sitä enemmän mies syö.

Siis se syö yön aikana ihan julmetusti. Ihan sama mitä siellä on, niin kiskoo naamaan.

Kerran se söi ne fondit, joilla maustetaan ruokaa. Siis raakana.

Viikonlopun aikana juo varmaan 10 l mehua

[/quote]

Miksi mies syö yöllä? Onko hän lihava?

Meilläkin menee noin, että ei auta ostaa herkkuja niin, että kaikille riittää, koska sellaista määrää ei ole. Mies syö kaiken. Jos ostan suklaarasian, ehdin syödä siitä pari ja loput on päivässä uponnut miehen suuhun. Jos ostan monta rasiaa, kaikki menee hyvin pian, ellen piilota niitä. Lapsille nimenomaisesti tarkoitettuja herkkuja ei syö, onneksi.

Jos mies syö toisten herkut ja maidotkin, niin laittaisin miehen oitis hankkimaan uusia. Pikkuhiljaa luulisi oppivan.

Vierailija
259/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:48"]

Jos vanukkaat on niin helvetin epäterveellisiä ettei niitä aikuiset voi syödä, niin miksi ihmeessä opetat tuon tavan lapsille. Meillä ostetaan vanukkaita kaikille jos niitä tarjoillaan. muutenkin on ihan järkevää opastaa , että koko perhe syö samaa ruokaa. 

Ollaan koko perhe hoikkia ja syödään terveellisesti ravintosuositusten kukaan. Herutella voi silloin tällöin, ja parempi on vedellä jotain maitovanakkkaita kun että napostelis jotain mättöruokaa.

[/quote]

Syökö teillä aikuisetkin välipalaa? Aika monessa kodissa vain lapset syövät välipalan, aikuisille riittää ihan hyvin pelkät ateriat.

Muutenkin, epäolennainen asia koko vanukas tässä aiheessa, olennaista on se, että ap:n mies vetää jääkaapin tyhjäksi yöllä. Ei ole normaalia tuollainen ahnehtimininen, pitääkö se jääkaappi lukita ettei ole aamulla aina tyhjänä vai laittaa hälytin huutamaan, kun jääkaapin oven avaa.

[/quote]

Noin käy kun ei saa tarpeeksi normaalia ruokaa, yllättäván monessa perheessä ruokaa on aivan liian vähän tarjolla. Moni mies käy grillillä vielä yömyöhään kun on kiljuva nälkä. 

Se on aika erikoista mutta ihan normaalia Suomessa. Olen jopa törmännyt siihen viimeisen 20 vuoden aikana useasti että mies on perheen ainoa ansaitsija, nainen käy ruokakaupassa mutta kotona ei koskaan ole ruokaa valmiina vaan mies tekee itse ja useimmiten vielä kaapissa ei ole mitään normaaliruokaa vaan juurikin kaikenlaisia välipaloja ja nugetteja joista ei aikuisen ihmisen nälkä lähde. Nuo liitot ovat jossain vaiheessa päätyneet eroon naisen ihmetellessä mitä tapahtui...

Vierailija
260/1212 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoi. Onpa se pentu perkeleen erikoinen kun sille tarvii olla ihan omat ruuatkin, mihin kukaan muu ei saa koskea. Lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi