Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä tehdään?

Vierailija
15.02.2014 |

Tarvitseeko olla todisteita vai riittääkö oma kertomus? Mulla on muutama viesti tallella jossa ex ehdottaa luonnossa maksamista ja huorittelee, mutta vanhassa puhelimessa olis ollu paljon viestejä joissa hän ehdottelee seksiä ja flirttailee vaikka olen pyytänyt lopettaa. tätä tapahtuu aina välillä ja jo parin vuoden ajan. Noita vanhoja viestejä en tosiaan enää sää näkyviin. Jos kerron poliisille nämä asiat että ex mies ehdottelee kielloista huolimatta,niin saako ex mies rangaistuksen,esim sakot tai varoituksen? miten homma etenee,en tahdo mihinkään oikeussaliin lähteä hänen kanssaan kasvotusten,tunnen oloni noloksi ja häpäistyksi..erosimme henkisen väkivallan vuoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinnumeroasi ja jatka elämääsi.

Vierailija
2/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksuaalinen_h%C3%A4irint%C3%A4 :

"...edellyttävät, että asianomistaja nostaa kanteen epäiltyä vastaan." Siis oikeussalikamaa.

Onko sun pakko jostain syystä olla sen exäsi kanssa tekemisissä? Voitko vain katkaista yhteyden, kuiskata 'sayonara' ja jatkaa elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaiset mihinkään oikeussaliin asti mene. Ilmoitat uhkailun, kunnianloukausen ja seksuaalisen häirinnän samalla kertaa poliisille. Poliisi kutsuu miehen kuultavasi ja antaa hänen kuulla kunniansa.

Vierailija
4/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin törkeä on,mutta ootko itse antanut tavallaan syy? Pukeudutko säädyllisesti? Joskus miehen on vaikea ymmärtää naista-sen taytyy tietää. Mies voi lukea sua vihjavasti tai hänestä voi tuntua,että provosoit,koska tosi monet naiaet oikeesti toivovat jotain enempää!!! Pukeuduu kunnolla,kunnioitta oma keho ole avoin ja kerro suora silmien katsoen että se häiritse sua ja antaa ymmärtä että sellaista on asiatonta. Muista,että mies lukee sinun kehokieli! Mitä sinun keho kerro sinusta? Jos toivot itselleen seikkailua niin alitajunta lyö se ulkokuoreen ja mies on kiikissa :) Silloin saat jatkuvasti häirintää!!! Ja epäasiallista kohtelua.

Vierailija
5/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:30"]

Niin törkeä on,mutta ootko itse antanut tavallaan syy? Pukeudutko säädyllisesti? Joskus miehen on vaikea ymmärtää naista-sen taytyy tietää. Mies voi lukea sua vihjavasti tai hänestä voi tuntua,että provosoit,koska tosi monet naiaet oikeesti toivovat jotain enempää!!! Pukeuduu kunnolla,kunnioitta oma keho ole avoin ja kerro suora silmien katsoen että se häiritse sua ja antaa ymmärtä että sellaista on asiatonta. Muista,että mies lukee sinun kehokieli! Mitä sinun keho kerro sinusta? Jos toivot itselleen seikkailua niin alitajunta lyö se ulkokuoreen ja mies on kiikissa :) Silloin saat jatkuvasti häirintää!!! Ja epäasiallista kohtelua.

[/quote]

Mä jouduin kokemaan häirintää työpaikalla jossa pukeudutaan kaiken peittäviin työhaalareihin, eikä meikkiä tms. saa edes käyttää. Minua häiriköi törkyviesteillä työkaverimies, jolla oli vakavia mielenterveysongemia. Hän sai käytöksensä vuoksi potkut.  Mutta sun kaltaiset ihmiset eivät voi näitä tapauksia ymmärtää. Te pelaatte kaiken vastuun aina pois miehiltä ja syytätte naisia joka asiasta...