Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mussa oli vikana??

Vierailija
02.01.2014 |

Mulla oli viel vähän aikaa sitte ihana perhe ja 10vuotta kestäny parisuhde, naimisiin mies ei kuitenkaan koskaan kanssani suostunut menemään. Sit yht äkkiä mies ilmoitti muuttavansa pois ja selvisi että hänellä on ollut 4 VUOTTA suhde pomon tyttäreen jonka kanssa meni nyt naimisiin, ALLE VUOSI siitä kun jätti minut!!!! Mitä tuo kertoo miehestä? Mikä mussa oli vikana ettei halunnu minua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sinne häihin ja siinä kohtaa kun kysytään, onko kenelläkään mitään liittoa vastaan, niin... Saa sikaukko ikimuistoiset häät pomon silmien alla!

Vierailija
2/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskinpa oli sussa mitää vikaa, miehet on vaan tuollaisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:44"]

Mee sinne häihin ja siinä kohtaa kun kysytään, onko kenelläkään mitään liittoa vastaan, niin... Saa sikaukko ikimuistoiset häät pomon silmien alla!

[/quote]

Ei Suomen vihkikaavassa ole tuollaista kohtaa, huoh.

Vierailija
4/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhästä kun menivät jo naimisiin :(

Vierailija
5/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieskö se toinen mimmi teidän kuvion?

Vierailija
6/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa mitään vikaa ollut, mies vain ei ollut 100% varma siitä, että haluaa elää kanssasi loppuelämänsä. Myönsi sitä aikoinaan tai ei. Tai näin päättelen siitä, ettei halunnut mennä naimisiin. 

Vierailija
7/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ties, oltiin jopa moneen otteeseen yhtäaikaa esim pikkujouluissa ja minä en tajunnut mitään!! Ne oli jopa yhdessä viikonlopun ruotsissa ja minä kuvittelin miehen olevan työmatkalla :(

Vierailija
8/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ollu pomon tytär. Ei sussa mitään muuta vikaa ole. Hyvä juttu on, että tuollainen mitättömyys meni kiertoon. Siellä se piipertää hellan ja pomon välissä.

Saakohan koskaan päätäntävaltaa missään?

Vierailija
9/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin kiero äijä, onneksi pääsit eroon! Miten voi neljä vuotta seurustella jonkun toisen kanssa ilman, että tajuaa lopettaa aiempaa suhdetta?

Vierailija
10/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 09:40"]

Mulla oli viel vähän aikaa sitte ihana perhe ja 10vuotta kestäny parisuhde, naimisiin mies ei kuitenkaan koskaan kanssani suostunut menemään. Sit yht äkkiä mies ilmoitti muuttavansa pois ja selvisi että hänellä on ollut 4 VUOTTA suhde pomon tyttäreen jonka kanssa meni nyt naimisiin, ALLE VUOSI siitä kun jätti minut!!!! Mitä tuo kertoo miehestä? Mikä mussa oli vikana ettei halunnu minua?

[/quote]

Vierailija
11/11 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit vaan ehkä ollut kuitenkaan sitä vaimo-matskua :(