Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jouni-laukku nolo?

Vierailija
14.02.2014 |

Löysin kivan laukun aitoa nahkaa. Miten ihmeessä on alettu valmistaa laukkuja ja laitettu brändin nimeksi oma etunimi... Onko ostettava ei-niin-kiva Adax vain merkin takia? 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:55"]

Jouni laukut on karseita mummolaukkuja. Yök!!

[/quote]

Käytännöllinen = karsea

Toimiva = mummolaukku

Vain sellaiset laukut ovat sallittuja, joita ei kunnolla voi käyttää laukkuina. Pitää olla in. Muuten yläasteen toiset tytöt nauravat teille.

Vierailija
62/80 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:35"]

Jos ne on tätimäisiä niin eikös se sit ole vähän sama kuin Vuittonit? Ei ole noihin Jouni laukkuihin ollut varaa, mutta tekis mieli ostaa. Sen verran köyhä tantta olen.

[/quote]

Alepasta saa kassit puolella eurolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:35"]

Jos ne on tätimäisiä niin eikös se sit ole vähän sama kuin Vuittonit? Ei ole noihin Jouni laukkuihin ollut varaa, mutta tekis mieli ostaa. Sen verran köyhä tantta olen.

[/quote]

Niin, sieltä mä ostankin.

Alepasta saa kassit puolella eurolla!

[/quote]

Vierailija
64/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole noloja, nehän ovat ihan peruslaukkuja. Omaan makuunine eivät tosin ole,  mutta osta sinä, jos kerran sellaisesta pidät. Tiedän kyllä, että jotkut naureskelevat Jouneille, mutta siinähän itse kulkevat laumasieluisten Korsiensa kanssa, joten...

Antaa kaikkien kassien kukkia ; )

Vierailija
65/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Jouni-laukut noloja. Siis ne ON noloja.

On mullakin niitä. Olen jokusen joskus ostanut mutta se Jouni logo on ruma ja se näkyy häiritsevästi. Enkä mä enää halua kulkea nolon laukun kanssa joka näyttää mummolaukulle ja siinä on ruma logo vaikka ne olisi kuinka käytännöllisiä ja halpoja.

Vierailija
66/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piipittää tää 20+ sukupolvi. Keski-ikäinen osaa arvostaa useita käteviä taskuja ja kestävää vetoketjua. Merkki aivan sama.

Vierailija
67/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kympillä hyväkuntoisen laukun kirpparilta ja kotona katsoin että merkkiä "Jouni". Hassu nimivalinta kieltämättä, mutta laukku on nahkainen ja tukeva, omaan silmääni sangen hyvää mallia.

t. täti 28-vee

Vierailija
68/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanko laukkujakin nimen perusteeella? Mitä vielä bimbot keksii? Ai niin. Pitää kuulua joukkoon, nimittäin  Vuitton-joukkoon tjsp. joku mikälie muu -joukkoon. Ainakin hyväksyntää hakevien joukkoon. Tunnustusta laukulla! Jenkkikassit olalle! Ei ole minulta pois, jos joku ehtii kysyä!

Vierailija
70/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että nuo Neverfullit ja kumppanit ovat malliltaan sellaisia, että 80-luvulla niitä käyttivät vain mummot. Ei siis tädit, vaan mummot. Jotenkin tällaisesta täti-ihmisestä on huvittavaa, kun mummolaukut ovat nuorison suosikkeja. 

Vierailija
71/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä ovat hyvännäköisiä laukkuja lähes kaikki. Itsellänikin on yksi, ja on pysynyt aivan priimana käytöstä huolimatta. Nyt tuli vilkaistua malleja, ja tuolla on ainakin ihan mahtava punainen laukku, ja pari muutakin hienoa!

http://www.sokos.fi/fi/sokos/tuotemerkki/jouni-exclusive/naiset-asusteet-ja-laukut-laukut?cm_mmc=adwords-_-search-_-%2Bjouni%20exclusive%20%2Blaukut-_-b&gclid=CM_U7Mbtur4CFUbkwgodGFAAvQ

Vierailija
72/80 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummo ja ostin Jouni-laukun. Yksi vika siinä on, liian pitkä vetoketju. Pää  jää rumasti törröttämään kun ketjun vetää kiinni. Sen voi toki pujottaa sisälle, mutta aika hankalaa.

Vierailija
73/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 18:08"]

Täällä piipittää tää 20+ sukupolvi. Keski-ikäinen osaa arvostaa useita käteviä taskuja ja kestävää vetoketjua. Merkki aivan sama.

[/quote]Moon kylläkin keski-ikäinen enkä enää huoli mitään jouneja. Jos ne edes näyttäis hyvälle mutta kun ne ON rumia ja tyylittömiä ja ihan juntin näköisiä.

Vierailija
74/80 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtais se jouni logoksi vaikka pelkän J:n ja tekisi niistä vähän hienompia niin sitten voisin kelpuuttaa. Nykyisellään ne on liian juntteja.

Vierailija
75/80 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä urpo

Vierailija
76/80 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä! :D hyvä kestävä laukku, mutta voi voi kun pöhkö nimi nii en voi ostaa! Mitä tyhjäpäitä täällä on?

Vierailija
77/80 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on kysellä, että onko joku merkki nolo.

Vierailija
78/80 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jouni-laukut on täti-ihmisten laukkuja. aika rumia kyllä, täytyy sanoa. itse olin saanut sellaisen lahjaksi (mummoltani) ja myin kirpparilla tosi halvalla. seuraavana päivänä löytyi jonkun trokarin hyllystä korkeammalla hinnalla.

Sä et oo ansainnut mummoa, joka antaa vielä lahjojakin, etkä myöskään laukkuja, joita et osaa edes hinnoitella. Kaiken lisäksi olet idiootti, jonka elämäntyylistä päättää muut. Niitä sanotaan holhokeiksi.

Vierailija
79/80 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lla ei ole varaa luksus-laukkuun, ja miettii nyt että roposet riittäisivät kyllä riittävän laadukkaaseen veskaan, mutta jonka merkki näyttää nololta? 

Oh lord. Osta se feikki-Vuitton, niin olet tyytyväinen. 

Vierailija
80/80 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn. Moniko teistä tutkii toisten ihmisten käsilaukkujen merkkejä? Itselle ei ole tullut ikinä mieleenkään. Mulla ei ole aavistustakaan kuka käyttää Jounia ja kuka ei, eikä edes kiinnosta.

Joten osta Jouni rauhassa, ei sitä merkkiä kukaan edes huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi