Tv-sarja, jota palaatte katsomaan yhä uudelleen ja uudelleen?
Kommentit (129)
Frendit, Everybody loves Raymond, Alias, Charmed, BH90210, Melrose Place nyt näin muutamia mainitakseni. Sitten tietty näitä edelleen pyöriviä, kuten Big bang theory, jonka jaksot on tullu katottua tosi monta kertaa vaikka uusiakin koko ajan tehdään.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:37"]
Tätähän ei kysytty, mutta mun on silti pakko tunkea tämä mielipiteeni tähän. En ole siis koskaan tykännyt frendeistä ja vaikka kuinka olen yrittänyt katsoa joskus, niin en valehtelematta ole ikinä jaksanut katsoa yhtään kokonaista jaksoa.
[/quote]
Minä yritin katsoa sen tullessa ensimmäisen kerran, mutta se ei vain ole yhtään hauska. Kaikki vitsitkin yleensä arvaa etukäteen.
[/quote]
Kaikissa jenkki komediasarjoissa arvaa vitsit etukäteen.
Mun vastaus on pokka pitää ja Morse.
Sukuvika eli Arrested Development.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:08"]
Twin Peaks, ER, Six feet under
[/quote]
Twin Peaks täälläkin!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:28"]
Frendit täälläkin. Niihin ei vaan kyllästy. Nyt on tulossa kuulemma uusi kausikin jossain vaiheessa, en malta odottaa!!!
[/quote]
linkkiä uutiseen, että frendeistä tulee uusi kausi?
[/quote]
Enpä usko että uutta kautta tulee, elokuvasta on huhuiltu mutta muistaakseni tuo Aniston pistää hanttiin...
pokka pitää,täykkärit,sinkkuelämää ja simpsonit
Auf Wiedersehen, Pet (Näkemiin vaan, muru)
How I met your mother, Pokka pitää ja Todella upeeta!
Foylen sota, Montalbano, Downton Abbey, Frasier.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:12"]
Frasier, Outnumbered, Keeping Up Appearences
[/quote]
Täällä täysin samat suosikit! :D
Terveisin sukulaissielu
Frendit, greys anatomy, desperate housewifes, how I met your mother, sex and the city sekä will and grace :D
Oz ja Sopranos.
Jestas mitä laadutonta paskaa te katsotte, Sinkkuelämää, jee...
Ylpeys ja ennakkoluulo, Pokka pitää, Downton Abbey
Oz,sons of anarchy, sinkkuelämää,Gilmoren tytöt
Arrested Development, Stargate -Atlantis, 30 rock. Breaking badiakin suunnitellut kolmatta kertaa alottavani, että siitäkin tullee ikuisuus sarja mulle.
Tahdon asian uusintakierrosta olen odottanut, että jos kolmannen kerran taas kattois.
Frasier ja Pokka pitää ovat sarjoja joita katselen, jos telkkarista sattuu eteen tulemaan. Toimii!
Ruusunaika olisi kiva nähdä uudestaan. Sinkkarit on hyvä, Frendejä en taas ole koskaan ymmärtänyt.
Simpsonien ekat tuotankokaudet (noin kuutoseen saakka). Todella rentouttavaa katseltavaa.
Frendit oli pitkään, nykyään HIMYM tai SATC