Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-sarja, jota palaatte katsomaan yhä uudelleen ja uudelleen?

Vierailija
13.02.2014 |

Itsellä ainakin Frendit

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää ja Frasier jumituttaa telkkarin ääreen, jos tulee.

Tietoisesti en katsele jo nähtyjä sarjoja alusta loppuun uudelleen, koska uusia tulee niin paljon, etten ehtisi. 

Vierailija
2/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost, Ghost whisperer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:34"]

Oz ja Sopranos.

Jestas mitä laadutonta paskaa te katsotte, Sinkkuelämää, jee...

[/quote]

vauuuuu miten älykäs sä oot kun katsot noin älykkäitä satiirisia älysarjoja...voiiiiiiii kun mä ooon niiiiiiiiiiiiiiin kateellinen sulle!!!!!! not...persenaama...

Vierailija
4/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsonit! (mietin miten se on saanu vaan kaks mainintaa tähän mennessä.) Ihan huippua aivot-narikkaan viihdettä!

Vierailija
5/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku elämää, tähän ei kyllästy ikinä. Frasier ja Kumman kaa. En osaa edes laskea kuinka monesti olen katsonut. Frenditkin on useamman kerran katsottu.

Vierailija
6/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi olla, että vaan yksi mainisti Lostin? Oon ihan hulluna siihen sarjaan.

Muita on Kumman kaa ja Twin peaks.

Vierailija
7/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 02:57"]

Nauroin Frendeille aivan katketakseni silloin kun se tuli tv:stä mutta nyt yritin katsoa sitä uudelleen eikä se ollut yhtään hauska.

[/quote]

Aika on ajanut ohitse ja olet itse vanhentunut siinä samalla. Usein käy noin, kun alkaa katsella jotain sarjaa uudelleen, ei se olekaan enää sama. Tietty laatudraamasarjat ym. pitää pintansa vuosien jälkeenkin. Olen mäkin katsonut esim. Miami Viceä ja Hill Street Bluesia uudelleen, mutta lähinnä siksi, että näin ne lapsena enkä muistanut enää mitään/ lapsena ymmärtänyt kaikkea. (Mutta en uudelleen ja uudelleen, vaan kertaalleen.)

Vierailija
8/129 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Big Bang Theory, HIMYM, Supernatural (jooo.. tiedän:D), Sons of Anarchy, Twin Peaks.

Vierailija
9/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mainittu monia hyviä sarjoja! Itselläni ehdoton suosikki on Ihana Elisa. Katson aina, kun mahdollisuus tulee.

Vierailija
10/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit,The Walking Dead,Sinkkuelämää,Täykkärit,House :-)

Vierailija
11/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Wire.

Vierailija
12/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää, Täydelliset naiset, Pako, Gossip Girl, Califonication....jenkkihömppää suurimmaksi osaksi :)

Vierailija
13/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:09"]Sinkkuelämää, Täydelliset naiset, Pako, Gossip Girl, Califonication....jenkkihömppää suurimmaksi osaksi :)

[/quote]

Unohdin Housen ja HIMYMin. Gossip Girliin koukutuin Chuck Bassin takia. ;)

Vierailija
14/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeistä tykkäsin ennen, mutta nyt olen jo kyllästynyt. Frasierista ja Simpsoneista olen pitänyt aina, ja jostain syystä olen nauttinut suunnattomasti Sinkkuelämää-sarjan uusinnoista. Uudemmista komediasarjoista Rillit huurussa on suosikkini.

Kaikkien aikojen paras sarja on mielestäni Six Feet Under, aivan loistava. Haluaisin kaikki jaksot itselleni. Niin ikään haluaisin dvd:nä kulttisarja Twin Peaksin.

Silta on hyvä sarja - ei suinkaan Six Feet Underin veroinen, mutta laadukas. Australialaissarja Rakkautta ja jälkikasvua oli mielestäni todella ihastuttava, harmi kun Yle ei aio näyttää enempää jaksoja.

Vierailija
15/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okalinnut, Paluu Eedeniin, Pokka pitää, Fawlty Towers, AbFab (ensimmäiset neljä tuotantokautta), Downton Abbey, Ylpeys ja ennakkoluulo, Anna ystävämme (kaksi ensimmäistä tuotantokautta). Nuo omassa DVD-hyllyssä.

Taistelupari, josta minulla on vain se eka tuotantokausi, mutta ne parhaat jaksot ovat niissä kahdessa jälkimmäisessä. :( Vajaa 30 vuotta sitten nauhoitin jaksoja tv:stä videonauhoille ja katsoin niitä niin paljon, että muutama dialoginpätkä on jäänyt mieleen: "if you were only dumb and a real blonde, you'd be a real dumb blonde", "your crisps aren't crisp - my crisps are chips", "this arctic fox I got here in London". Olin siis suuri fani. :D

Forsytein taru, se alkuperäinen mustavalkoinen 60-luvun sarja, tuli muutama vuosi sitten MTV Sarja -kanavalta. Tallensin koko sarjan boksiin ja poltin siitä itselleni viiden DVD:n kokoelman. Siinä on jotain taianomaista vanhan ajan lumoa, vaikka se onkin selvissä studiolavasteissa kuvattu. Näyttelijätyö oli niin hienoa ja hienovaraista. Britit sen osaavat.

Vain tv:stä näkemiäni sarjoja, joita huomaan palaavani katsomaan, jos olen tv:n äärellä sopivasti, on ainakin Frasier. Ja kun Kuutonen esitti vihdoin viimein Star Trek The Next Generationin suunnilleen vuosi sitten, mieheni ja minä katsoimme jokaikisen jakson. Se on paras scifi-sarja ikinä.

Vierailija
16/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää ehdottomasti!

En malta olla mainitsematta yhtä yksittäistä pätkää: Illallinen yhdelle. Tulee aina uuden vuoden tietämissä ja on ihan pakko katsoa.

Vierailija
17/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana toukokuu (Larkinin perheen epäsovinnainen elämä)

Ylpeys ja ennakkoluulo (pääosissa Colin Firth ja Jennifer Ehle)

Pieni talo preerialla

Poirot

Kotiopettajattaren romaani

Downton Abbey

Vierailija
18/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poirot, Dexter, Dharma & Greg, Game of thrones, X-files, HIMYM, Jeeves, QI

Vierailija
19/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBC:n Ylpeys ja Ennakkoluulo.

Simpsonit (aikaiset kaudet).

Vierailija
20/129 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan alla ja Sopranos on katsottu kahdesti. Lasten kanssa aletaan juuri katsoa Dr Whota uusiksi