Tv-sarja, jota palaatte katsomaan yhä uudelleen ja uudelleen?
Itsellä ainakin Frendit
Kommentit (129)
Frendit täälläkin. Niihin ei vaan kyllästy. Nyt on tulossa kuulemma uusi kausikin jossain vaiheessa, en malta odottaa!!!
Klikkaa mua-sarjaa (dvd katsottu... hmmm ehkä 20 kertaa :D)
Onneksi uusi kausi alkaa kohta.
Frasier.
Onnea onkimassa eli Solsidan.
Siinä kaksi kaikkien aikojen parasta komediasarjaa!
Tätähän ei kysytty, mutta mun on silti pakko tunkea tämä mielipiteeni tähän. En ole siis koskaan tykännyt frendeistä ja vaikka kuinka olen yrittänyt katsoa joskus, niin en valehtelematta ole ikinä jaksanut katsoa yhtään kokonaista jaksoa.
Ainakin HIMYM, Sinkkuelämää, Criminal Minds, Kumman kaa ja 2 Broke Girls tulee ainakin näin äkkiseltään mieleen. Voi että rakastan tv-sarjoja :DD
En muista katsoneeni mitään sarjaa uudestaan kuin hetkisen kanavasurffaillessani.
Melkein häpeän myöntää, mutta My Name Is Earl / Kovan onnen kundi iski minuun todella lujaa. Kaikki kaudet tai jaksot eivät ole yhtä hyviä, mutta kun ne on kerran katsonut, niin voi keskittyä seuraavalla kerralla parhaimpiin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:37"]
Tätähän ei kysytty, mutta mun on silti pakko tunkea tämä mielipiteeni tähän. En ole siis koskaan tykännyt frendeistä ja vaikka kuinka olen yrittänyt katsoa joskus, niin en valehtelematta ole ikinä jaksanut katsoa yhtään kokonaista jaksoa.
[/quote]
Sama juttu. Frendit ovat aivan kammottavaa, imelää Ö-luokan jenkkipaskaa. Oksennan jos näen vilauksenkin moisesta sonnasta.
Onneksi jenkit osaavat tehdä joitain hyviäkin sarjoja, kuten Frasier on.
Kyllä kunnon brittisarjat kuten Pokka pitää ja Toinen jalka haudassa hakkaa noi lällyfrendit maanrakoon :-)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:28"]
Frendit täälläkin. Niihin ei vaan kyllästy. Nyt on tulossa kuulemma uusi kausikin jossain vaiheessa, en malta odottaa!!!
[/quote]
linkkiä uutiseen, että frendeistä tulee uusi kausi?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:37"]
[/quote]
Minä yritin katsoa sen tullessa ensimmäisen kerran, mutta se ei vain ole yhtään hauska. Kaikki vitsitkin yleensä arvaa etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:33"]
Frasier.
Onnea onkimassa eli Solsidan.
Siinä kaksi kaikkien aikojen parasta komediasarjaa!
[/quote]
Sama juttu. Frasier ja Solsidan ovat parhaat.
Metsolat on tullut katsottua lukemattomia kertoja alusta loppuun. Tulee niin nostalginen olo aina kun sitä katsoo. <3 Sitten myös Sinkkuelämää ja Täydelliset naiset on hyvä.
Metsolat!