Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
501/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 tuntia???? Kyllä sekois pää lopullisesti, jos joka päivä joutuu kattoon tunteja sitä sekoilua meikin ja vaatteiden kanssa.

🤣🤣🤣

Ihan paras!

Sama. Mikä uuno ottaa sellaisen naisen.

Vierailija
502/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku, vaatteiden vaihto ja kengät jalkaan eli noin 5 minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaan hiukset, niin pari minuuttia. Toki tuohon täytyy lisätä vaatteiden etsintä ja pukeutuminen. Kenkien etsintä vie eniten aikaa. En meikkaa.

Vierailija
504/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan noin minuutin.

Meikkivoide, poskipuna, huulikiilto.

Tosin tarvitsin pysyvämmän meikkivoiteen... onkohan nimi countour jotain?

Punakka läikikäs iho.

Vierailija
505/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotenkin luonnonkauniita vai miksi ette meikkaa?

Sitä tajuaa siinä kolmikymppisenä ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Jotenkin valaistuu miten paljon on nuorempana käyttänyt ihan turhaa aikaan siihen panostamiseen ja yleensä ulkonäköasioiden miettimiseen. Muistan kyllä vieläkin sen nuoruuden ajattelumallin miten sitä kuvitteli, että kun kävelee tuolla kadulla tai käy vaikka ihan vaan kaupassa, niin ihmiset katsoo ja oikeasti uhraa ajatuksiaan sille mun ulkonäölle. Ihan nolottaa miten itsekeskeinen sitä silloin olikaan. Vanhempana tajuaa ettei ihmisillä ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä tuntemattomien eikä tuttujenkaan ulkonäköä ja että kaikilla pyörii mielessä ihan muut asiat siellä kaupassakin. Korkeintaan hyvin nuorilla on siihen aikaa ja kiinnostusta ja joidenkin teinien mielipiteillä ei enää aikuisena ole mitään väliä.

No olen kyllä ihan eri mieltä. Kuusikymppisenä vasta pitääkin puunata, että on töissä hyvännäköinen. En lähde ikinä mihinkään ilman meikkiä, olen yksinkertaisesti paljon paremman näköinen laitettuna kuin luonnontilassa. Enkä oikein usko, että töissäkään

arvostettaisiin, jos tulisin sinne ihan peikkona.

Miksi vanhoja ukkoja arvostetaan ilman puunausta mutta vanhoja naisia ei? Sitä voi jokainen miettiä.

Tämä.

Vierailija
506/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mihin aikaan ollaan menossa ja missä vaiheessa kuulen lähdöstä. Äkkilähdöistä en tykkää, sillä aina ulos mennessä vien jotain mukanani roskiin. Muuten käyn vessassa, kampaan hiukset, vaihdan vaatteet ja pistä ulkovaatteet päälle.

Usein minulla menee enemmän aikaa mitä miehellä, sillä mies ei ikinä muista sammuttaa telkkaria tai valoja ja minä joudun tekemään nuo. Onneksi kahvinkeitin sammuu itsestään, kun sekin jää sillä sammuttamatta.

Vierailija
507/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi tilannetta, jossa saisin menemään 3 tuntia. Ehkä, jos pitäisi ostaa uudet vaatteet ja sitten laittautua...

Yleensä töihin tai muuhun arkimenoon 10-20min (hiukset ponnarille tai nutturalle, joskus kuivashampoo, puuteri, ripsari, hampaiden pesu, vaatteet päälle).

Jos tilaisiuus vaatii enemmän laittautumista niin max tunti (suihku, kampaus, meikki, vaatteet, jos jää aikaa niin kynnet).

Omiin häihin laittauduin vajaassa tunnissa

Vierailija
508/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti; vaateet päälle ja pihalle.

Vierailija
509/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan työskennellä keskeytyksettä, 20 minuuttia. Tähän mahtuu hampaiden ja hiusten harjaus, kampauksen tekeminen sekä kevyt meikki. Vaatteiden pukemiseen menee max 5 minuuttia. Juhlaa varten varaisin ehkä vartin lisää.

Vierailija
510/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaiden pesu, kasvojen pesu ja päivävoide, hiukset kampata ja vaatteet kun kauppaan lähtee

Vierailija
511/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10min

Vierailija
512/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuuttia. Laittaudun aina samalla tavalla.

Vierailija
513/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti siitä kun olen herännyt.

Vierailija
514/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 4:50 töihin, harjaan hiukset ja laitan ripsaria. Menee n.5min 😆

Vierailija
515/547 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-35 min. Olen työssä, jossa huoliteltu ulkonäkö kuuluu asiaan. Kai meikittäkin voisi mennä, mutta itse saan meikkaamisesta itsevarmuutta. Meikkaus kestää 20 min ja siihen päälle hiusten laitto 15 min aina suihkun jälkeisinä päivinä. Sitten menen niillä hiuksilla taas seuraavaan pesuun saakka, eli pesuttomina päivinä vain harjaan läpi ja jätän auki tai laitan klipsulla kiinni.

Vierailija
516/547 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen aamuisin aikaa että saan juoda kiireettä joko aamukahvin tai teen,syön aamupuuron,valmistelen eväät töihin pesen hampaat ja puen,harjaan hiukset,meikkaan,menee ehkä noin 45min. kaikkineen.Tämä siis arkena, mutta viikonloppuisin muuten sama kaava mutta suihkussa hiusten pesu,sheivaus ja kropan pesu, kuorinta ja voitelu,kasvojen voitelu,hiusten laitto,ja jos laitan pidennykset paikoilleen,menee siinäkin oma aikansa.

Arkena menee 15min meikkaamiseen ja viikonloppuna pidemmän kaavan mukaan.kun on aikaa.nautin kaunistautumisesta.

Vierailija
517/547 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku  tukanpesu ym plus meikki 30 minuuttia..

Vierailija
518/547 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan 5 minuuttia, harjaan hiukset ja vaihdan housut. Pidän kotona älyttömän mukavia pyjamahousuja, joilla en kuitenkaan viitsi ulos lähteä :D Mitäpä siinä muuta kuin kengät jalkaan ja takki päälle.

Vierailija
519/547 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin aikaan valmistautuminen tapahtuu. Herään hitaasti ja tarvitsen oman aikani asioiden tekemiseen, vaikka laittaisi herätyskelloja ja muita muistutuksia. Varaan 3-4h valmistautumiseen mikä sisältää kaiken silmien avaamisesta ovesta lähtemiseen. Silti myöhästelen jatkuvasti. Päivä- ja iltamenoille ei myöhästy niin usein, koska silloin aivot on ollut käynnissä jo kauan, ehkä 1-2h jos en ole miettinyt valmiiksi edellisenä päivänä mitään vaatteita tai miten laitan hiukset ja ne pitää miettiä lennosta. En toki käy usein missään tämän takia.

Vierailija
520/547 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle ja menoks. En laittaudu tai kaunistaudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän