Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
221/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tajua, että saisitte nukkua aamulla puoli tuntia pidempään, jos jättäisitte turhat ehostukset pois.

Tukan kampaus 1 min, hampaiden harjaus 2 min. Ei ole vaikeaa.

Ja näytät tarhapöllöltä.

Matkustin työni puolesta paljon.

Maailmassa mm respa ja koko aula on yrityksen käyntikortti.

Jos siellä on ihminen, joka on käyttänyt aikaa aamula itseeseen 3 min, hän ei olisi esillä

Vierailija
222/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena vilkasu peiliin,tukka kammataan,voide ja hampaat tietty pitää pestä ne tärkeimmät.Menee alle 5min.Juhliin tai johki tärkeisiin juttuihin varaan vähän enempi aikaa..mut mitään tartte erikoista tehdä,puhtaus tärkein aina.Vaatteet puen viimeiseksi siksikin että eläinperhe ollaan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi toisen ihmisen meikkaus-ja pukeutumisaika olisi sinulle ongelma. Eihän se sinulta vaadi mitään? Ja se on hänelle tärkeää ja hän nauttii olla laitettu ja upea. Mikä ongelma?

Ja jos se on sinulle ongelma, niin ota kumppani, joka ei edes katso peiliin ulos lähtiessä.

Vaikka jotenkin tuntuu, että olet valinnut puolison siksi, että hän näyttää upealta, mutta pilkkaat häntä ajasta, joka siihen menee... minkälaisen se tekee sinusta kumppanina... narsistisen?

Jos se ikuisuuksia valmistautuva on oma kumppani, niin tottakai se on ongelma, jos pitää mihin tahansa yhdessä ehtiä. Myöhästely on huono tapa, ja oven välissä vaatteet päällä seisominen hikistä ja typerää. Autossa odottaminen se vasta tylsää onkin. Siellä on kylmä, ja jos laitat auton käyntiin, voit joutua seisottamaan tyhjäkäynnillä pitkäänkin.

Jos taas et itse valmistaudu, koska tiedät, että toisella kuitenkin kestää ikuisuus, ei hänkään pidä mitään kiirettä, vaikka syytä saattaisi olla.

Muiden kuin oman perheenjäsenen puunaamiseen voi tietysti todeta, että olisihan se fiksua esim. aamulla nukkua kauemmin ja puunata vähemmän. Mutta periaatteessa se ei toisille kuulu, ellei kyseessä ole työkaverisi, joka sitten myöhästyy töistä ja viivyttää sen takia kenties omiakin töitäsi.

Eihän missään sanottu, että tuo ihminen olisi myöhässä?

Kyllä minä ainakin pystyn ennakoimaan ja aikatauluttamaan koko perheen lähdön lisäksi oman puunaamiseni, vaikka se kestäisi kolme tuntia. Joskus kestää, koska pitkä paksu, luonnonkihara tukkani vaatii jo lämpörullia puoli tuntia, ja kampauksen tekoa toiset puoli tuntia. Kynsilakkaa tulee neljä kerrosta, joka välissä on kuivuttava. Juhlameikki ja ripset kestää yli puoli tuntia, se on maalaustaidetta häivytyksineen, noin neljää viittä eri sävyä luomiväriä, kahta kynää, viisi-kuusi eri tyyppistä sivellintä. Ihon pohjustus, värin sekoittaminen eri sävyistä. Pelkkään ihon sävyn tasoittamiseen viittä tuotetta eri sävyistä ja koostumuksista.

Tällä saavutetaan se miesten tykkäämä "luonnollinen kevyt meikki, miksi ei kaikki naiset meikkaa"

Vierailija
224/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunti. Siinä menee suurin aika kahvin juontiin ja aamupalan syöntiin. En meikkaa ja hiukset sutasen vaan äkkiä kiinni. Hampaiden ja naaman pesu ja voidetta naamaan.

Vierailija
225/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn illalla suihkussa ja siihen menee noin tunti. Laitan hiusten latvoihin ja kasvoille öljyä ja annan vaikuttaa hetken. Sitten pesen kasvot puhdistusgeelillä ja sonic-kasvoharjalla ja hiukset päänahasta shampoolla. Huuhdon ne pois ja laitan kasvoille joko suolasaippuaa tai kerran viikossa kuorintanaamiota. Hiusten latvoihin laitan hoitoainetta, kampaan hiukset läpi ja puristelen sen pituuksiin curly girl-metodin mukaan. Pesen ihon saippualla pesusienellä kauttaaltaan, ja sen jälkeen hieron käsivarret, reidet, kyljet ja vatsan imukupilla, joka poistaa selluliittiä. Huuhdon itseni ja laitan hiuksille naamion, jonka puristelen hiuksiin ja odotan 5min. Sinä aikana raspaan jalat. Lopuksi huuhdon itseni, kuivaan muuten pyyhkeeseen, mutta jätän hiukset vettävaluviksi ja laitan niihin jätettävän hoitoaineen puristelemalla. 

Sitten laitan päänahkaan seerumia, joka estää hiustenlähtöä ja vahvistaa hiusten kasvua. Ja pituuksiin puristelen geelin, ja laitan hiukset ananasnutturalle yöksi. 

Pesen hampaat. Kasvoille ja dekolteelle suihkutan ruusuvettä. Kulmiin ja ripsiin sipaisen ripsiseerumia. Sitten laitan kasvojen yläosaan hyalurinihappo-kollageeniseerumia ja leukaan niasiinihappo-sinkkiseerumia, koska minulla on pintakuiva sekaiho ja hormonaalista aknea leuassa. Silmien ympärille laitan retinoliseerumia. Annan sen kuivahtaa ja laitan silmien ympärille ja dekolteelle hiukan arganöljyä ja sen päälle antioksidanttiyövoiteen. 

Aamulla pesen hampaat ja sitten kasvot jälleen puhdistusgeelillä sonic-kasvoharjan kanssa, laitan ruusuveden ja hyaluronihappo-kollageeniseerumin ja sen päälle päivävoiteen. Dekolteelle laitan lisäksi vähän arganöljyä. Pesen kainalot ja laitan deodoranttia. Avaan hiukset, kastelen kädet ja otan niihin vähän geeliä ja kohennan kiharoita ja laitan niitä sitten osittain kiinni tai letille, yleensä jätän melkolailla auki sen kiharapilven. Jos ne ovat vielä kosteat, föönaan niitä hieman. 

Sitten laitan kulmakarvoille kulmakynää, silmiin arkisin vain yhtä luomiväriä, ripsaria ja siinä onkin se meikki, kun ihoni ei kestä mitään tukkivia meikkivoiteita. Sitten etsin sopivaa vaatetta ja puen päälleni ja olen valmis lähtöön, tähän on mennyt aamulla yhteensä 2h sisältäen aamusmoothien ja eväiden laiton sekä aamujoogan. Tämä siis arkisin. 

Jos lähden illanviettoon käyn yleensä ensin suihkussa ja sitten teen kaiken tuon saman, mutta lisäksi föönaan hiukset kokonaan kuiviksi. Jätän kovemmat ihon kuorimiset pois, tai olen tehnyt sen ja hiuksille tehohoidon jo edellisenä iltana. Meikkaan enemmän, teen silmiin rajaukset ja laitan arkimeikkiä monimutkaisemman meikin luomille ja saatan laittaa jotain huulikiiltoa tai -punaa. Hiuksille teen jonkin kampauksen, missä kestää kauemmin, joskus tunninkin. Lisäksi leikkaan ja viilaan ja lakkaan kynnet, kesällä myös varpaista. Sitten pukeudun, yleensä olen valinnut ja etsinyt vaatteet, asusteet ja korut etukäteen, joten siihen ei enää kulu aikaa. 

Joten juhliin menoon laittautumiseen kuluu aikaa 4-5h yleensä. 

Jos lähden lenkille tai salille, vaihdan vain treenivaatteet, isken ponnarin päähän ja lähden, siihen ei mene kauan. 

Mulle tuli hiki jo pelkästä lukemisesta, täytynee lisätä deodoranttia ;)

Siis oikeesti, iltaisin tunnin lutraus suihkussa kaikkine hölväämisineen ja raspauksineen ja aamuisin 2 h tälläys, johon ei kuulu edes aamupalan syöminen, vaan eväiden laitto ja loppuaika seerumeita ja muuta kaunistautumista. Olet kyllä todellinen puunaaja!

Mitähän mahdat tehdä työksesi? Ellet ole lentoemäntä tai töissä kauneussalongissa, kultasepänliikkeessä tai hienostoputiikissa kirkkaiden loisteputkivalojen ympäröimänä, en pysty käsittämään, miksi sinun täytyy laittautua niin vimpan päälle joka päivä töihin. Ja vaikka olisit em. paikoissakin, niin niihinkin riittää siisti ehostus ja hiukset pois silmiltä.

Huh huh. Onneksi mun töihin (päiväkoti) voi mennä ihan ilman meikkiä! Usein kuitenkin laitan ripsiväriä, koska olen niin vaaleakarvainen, että silmät erottuu naamasta paremmin, kun väritän ripset.

Olen asiakaspalvelutyössä kyllä. Mut en mä töitä varten laittaudu.

Tää varmaan johtuu huonosta itsetunnosta, koska tunnen olevani tosi ruma, ja jos en huolehdi itsestä kunnolla, kaikki jotenkin ränsistyy. Iho vaatii kuorintaa ja hoitoa, koska ihohuokoset tukkiutuu todella herkästi ja sitten iskee aivan hirveä akne. Ja silloin oon aivan nolona ja alamaissa ja se on niin kipeäkin.

Nyt 40v lähestyessä on aknen lisäksi alkanut ilmestyä ryppyjäkin silmien ympärille ja otsaan, joten yritän edes vähän estää niitä, koska en millään vielä haluaisi niitä.

Hiuksiin ja ripsille laitan seerumia ja syön biotiinia, kun hiuksia lähtee aivan kauheat määrät ja ripset ja kulmakarvat ohenee, enkä halua sitä, koska sitten olisin vielä rumempi.

Hiuksiin olen onneksi löytänyt vihdoin tuon gurly-metodin, joka saa niistä korkkiruuvi. Ne on luonnonkiharat ja olivat kuivat kiillottomat säkkärät aiemmin, kuivana harjaus teki niistä sähköiskun saaneen puudelin näköisen.

Jalkojen raspaukseen oon jäänyt koukkuun, koska jos sitä ei tee, nahka paksuuntuu ja alkaa kutiamaan.

Imukuppihieronta on auttanut poistamaan selluliittia, poistaa tehokkaasti turvotusta ja senkin huomaan jos jää tekemättä, että olo on raskas ja turvonnut.

Ei tää vaikuta ees mihinkään, kun ei minusta nättiä saa tekemälläkään, mutta näytän enemmän normaalilta ihmiseltä mitä turvonneelta aknenaamaiselta takkutukkaiselta suohirviöltä sitten.

Vierailija
226/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vaan ehostautumisesta, niin 0-40 minuuttia ehkä. Tavallisen "työmeikin" teen noin kymmenessä minuutissa, juhliin laitan hiukan enemmän mutta en kuitenkaan ole mikään megameikkaaja. 

Vierailija
227/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia, jos lähden esim. kaupoille tai vaikka tapaamiseen. Nyt kun harvoin tulee käytyä missään, on kiva laittaa tukkaa tai meikata omaksi iloksi, vaikka maskia pidänkin. Mulla meikkaaminen, vaatteiden etsiminen ja tukan laitto on aina semmosta jojoilua eri suuntiin. Tyyliin laitan meikkivoiteen, meen etsimään paitaa, laitan välissä tukkaa, meen juomaan kahvia ja katson uutiset, meikkaan kulmat ja silmät, puen housut.

Inhoan sitä, että pitää kiireessä lähteä mihinkään ja siksi varaan aikaa. Jos tulisi äkkilähtö johonkin niin varmaankin 15min saisin itseni valmiiksi. Tuosta mun jojoilusta huolimatta oon aina ajoissa paikalla ja usein hieman etuajassakin. En tykkää myöhästellä.

Jos olisi juhlat tai joku iltameno niin varmaan 1-1.5 tuntia menisi laittautumiseen.

Vierailija
228/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkimeikki 15~min. Hiuksille en yleensä tee juuri mitään. Aika nopeasti pääsee liikenteeseen jos tarvitsee, toki sitä en ymmärrä miksi kaiken pitäisi tapahtua niin kiireellä, joskus tähän samaan arkimeikkiin menee tunti kun juon kahvia ja puen ja syön aamupalaa samalla. Jos ei ole kiire mihinkään en viitsi kiirehtiä.

Miehillä on joskus outo tapa hoputtaa joka paikkaan vaikkei olisi mikään kiire minnekään. Esimerkiksi jos on koko ilta oleiltu kotona ja sitten keksitään lähteä kauppaan, pitää sinne rynnistää juuri sillä samalla hetkellä ja ärsyynnytään jos hetki menee kun pistää vaatteet päälle. En ymmärrä. Oma mies myös tekee sitä että hoputtaa minua vaikka valmistaudun todella nopeasti juhliinkin -alle 45 min kaikkinensa. Sitten minä odottelen eteisessä kaikki vaatteet päällä kun hän on yhä kalsarit jalassa makkarissa....

Vierailija
229/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailuksi, mulla menee 15 minuuttia heräämisestä, sitten olen jo kävelemässä junalle.

M

Vierailija
230/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn illalla suihkussa ja siihen menee noin tunti. Laitan hiusten latvoihin ja kasvoille öljyä ja annan vaikuttaa hetken. Sitten pesen kasvot puhdistusgeelillä ja sonic-kasvoharjalla ja hiukset päänahasta shampoolla. Huuhdon ne pois ja laitan kasvoille joko suolasaippuaa tai kerran viikossa kuorintanaamiota. Hiusten latvoihin laitan hoitoainetta, kampaan hiukset läpi ja puristelen sen pituuksiin curly girl-metodin mukaan. Pesen ihon saippualla pesusienellä kauttaaltaan, ja sen jälkeen hieron käsivarret, reidet, kyljet ja vatsan imukupilla, joka poistaa selluliittiä. Huuhdon itseni ja laitan hiuksille naamion, jonka puristelen hiuksiin ja odotan 5min. Sinä aikana raspaan jalat. Lopuksi huuhdon itseni, kuivaan muuten pyyhkeeseen, mutta jätän hiukset vettävaluviksi ja laitan niihin jätettävän hoitoaineen puristelemalla. 

Sitten laitan päänahkaan seerumia, joka estää hiustenlähtöä ja vahvistaa hiusten kasvua. Ja pituuksiin puristelen geelin, ja laitan hiukset ananasnutturalle yöksi. 

Pesen hampaat. Kasvoille ja dekolteelle suihkutan ruusuvettä. Kulmiin ja ripsiin sipaisen ripsiseerumia. Sitten laitan kasvojen yläosaan hyalurinihappo-kollageeniseerumia ja leukaan niasiinihappo-sinkkiseerumia, koska minulla on pintakuiva sekaiho ja hormonaalista aknea leuassa. Silmien ympärille laitan retinoliseerumia. Annan sen kuivahtaa ja laitan silmien ympärille ja dekolteelle hiukan arganöljyä ja sen päälle antioksidanttiyövoiteen. 

Aamulla pesen hampaat ja sitten kasvot jälleen puhdistusgeelillä sonic-kasvoharjan kanssa, laitan ruusuveden ja hyaluronihappo-kollageeniseerumin ja sen päälle päivävoiteen. Dekolteelle laitan lisäksi vähän arganöljyä. Pesen kainalot ja laitan deodoranttia. Avaan hiukset, kastelen kädet ja otan niihin vähän geeliä ja kohennan kiharoita ja laitan niitä sitten osittain kiinni tai letille, yleensä jätän melkolailla auki sen kiharapilven. Jos ne ovat vielä kosteat, föönaan niitä hieman. 

Sitten laitan kulmakarvoille kulmakynää, silmiin arkisin vain yhtä luomiväriä, ripsaria ja siinä onkin se meikki, kun ihoni ei kestä mitään tukkivia meikkivoiteita. Sitten etsin sopivaa vaatetta ja puen päälleni ja olen valmis lähtöön, tähän on mennyt aamulla yhteensä 2h sisältäen aamusmoothien ja eväiden laiton sekä aamujoogan. Tämä siis arkisin. 

Jos lähden illanviettoon käyn yleensä ensin suihkussa ja sitten teen kaiken tuon saman, mutta lisäksi föönaan hiukset kokonaan kuiviksi. Jätän kovemmat ihon kuorimiset pois, tai olen tehnyt sen ja hiuksille tehohoidon jo edellisenä iltana. Meikkaan enemmän, teen silmiin rajaukset ja laitan arkimeikkiä monimutkaisemman meikin luomille ja saatan laittaa jotain huulikiiltoa tai -punaa. Hiuksille teen jonkin kampauksen, missä kestää kauemmin, joskus tunninkin. Lisäksi leikkaan ja viilaan ja lakkaan kynnet, kesällä myös varpaista. Sitten pukeudun, yleensä olen valinnut ja etsinyt vaatteet, asusteet ja korut etukäteen, joten siihen ei enää kulu aikaa. 

Joten juhliin menoon laittautumiseen kuluu aikaa 4-5h yleensä. 

Jos lähden lenkille tai salille, vaihdan vain treenivaatteet, isken ponnarin päähän ja lähden, siihen ei mene kauan. 

Mulle tuli hiki jo pelkästä lukemisesta, täytynee lisätä deodoranttia ;)

Siis oikeesti, iltaisin tunnin lutraus suihkussa kaikkine hölväämisineen ja raspauksineen ja aamuisin 2 h tälläys, johon ei kuulu edes aamupalan syöminen, vaan eväiden laitto ja loppuaika seerumeita ja muuta kaunistautumista. Olet kyllä todellinen puunaaja!

Mitähän mahdat tehdä työksesi? Ellet ole lentoemäntä tai töissä kauneussalongissa, kultasepänliikkeessä tai hienostoputiikissa kirkkaiden loisteputkivalojen ympäröimänä, en pysty käsittämään, miksi sinun täytyy laittautua niin vimpan päälle joka päivä töihin. Ja vaikka olisit em. paikoissakin, niin niihinkin riittää siisti ehostus ja hiukset pois silmiltä.

Huh huh. Onneksi mun töihin (päiväkoti) voi mennä ihan ilman meikkiä! Usein kuitenkin laitan ripsiväriä, koska olen niin vaaleakarvainen, että silmät erottuu naamasta paremmin, kun väritän ripset.

Olen asiakaspalvelutyössä kyllä. Mut en mä töitä varten laittaudu.

Tää varmaan johtuu huonosta itsetunnosta, koska tunnen olevani tosi ruma, ja jos en huolehdi itsestä kunnolla, kaikki jotenkin ränsistyy. Iho vaatii kuorintaa ja hoitoa, koska ihohuokoset tukkiutuu todella herkästi ja sitten iskee aivan hirveä akne. Ja silloin oon aivan nolona ja alamaissa ja se on niin kipeäkin.

Nyt 40v lähestyessä on aknen lisäksi alkanut ilmestyä ryppyjäkin silmien ympärille ja otsaan, joten yritän edes vähän estää niitä, koska en millään vielä haluaisi niitä.

Hiuksiin ja ripsille laitan seerumia ja syön biotiinia, kun hiuksia lähtee aivan kauheat määrät ja ripset ja kulmakarvat ohenee, enkä halua sitä, koska sitten olisin vielä rumempi.

Hiuksiin olen onneksi löytänyt vihdoin tuon gurly-metodin, joka saa niistä korkkiruuvi. Ne on luonnonkiharat ja olivat kuivat kiillottomat säkkärät aiemmin, kuivana harjaus teki niistä sähköiskun saaneen puudelin näköisen.

Jalkojen raspaukseen oon jäänyt koukkuun, koska jos sitä ei tee, nahka paksuuntuu ja alkaa kutiamaan.

Imukuppihieronta on auttanut poistamaan selluliittia, poistaa tehokkaasti turvotusta ja senkin huomaan jos jää tekemättä, että olo on raskas ja turvonnut.

Ei tää vaikuta ees mihinkään, kun ei minusta nättiä saa tekemälläkään, mutta näytän enemmän normaalilta ihmiseltä mitä turvonneelta aknenaamaiselta takkutukkaiselta suohirviöltä sitten.

Ohis, mutta saanko kysyä, käytkö imukuppihieronassa jossain hoitolassa vai teetkö sen kotona?

Vierailija
231/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti, ehkä. Enintään kolme.

Vierailija
232/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiaamuna pesen kasvot ja kampaan tukan ponnarille. En ole koskaan oppinut arkena meikkaamaan, eikä se olisi hikisessä työssäni järkevääkään. Töiden jälkeen sitten suihkuun.

Muualle kuin töihin lähtiessä niinikään naamapesu, hiusten harjaus ja puhtaat, siivot vaatteet.

Juhlalaittautumisen aloitan tuntia ennen ihan sitä varten, jos vaikka mekko repeää ja pitää korjata tai kaivaa toinen. :,D ihan kevyt puuteri punakkuutta tasoittamaan, ja huulipuna ja silmärajaus. Yleensä istun jo takkia vaille valmiina aika pitkään ennen kuin tarvitsee olla menossa, mutta eipä tuo haittaa. Voin sen aikaa lukea vaikka kirjaa tai palstaa!

Vierailija
233/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taas naisten keskinäistä nokittelua, kenellä mene 3 minuutta ja kenellä 3 tuntia, se on jokaisen oma asia! Jos joku kokee olvansa luonnonkauniina parhaimmilaan, niin fine, jos joku toinen haluaa laittatua niin se on myös fine. Eikö???

Vierailija
234/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10min, jollei pidä pestä hiuksia.

Vierailija
235/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vain ehostuksesta, niin hiustenpesun ja kevyen meikin kanssa puoli tuntia. Jos puhutaan aamupalasta ym. aamutoimista, niin niihin tykkään kyllä käyttää enemmän aikaa, koska ahdistun kiireestä. Ehkä 2 tuntia varaan silloin.

Ja meillä se on mies, jota saa aina odottaa. Alkaa aina ajamaan partaa tai menee 20 Min. p*skalle kun pitäisi lähteä.

Vierailija
236/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, että minne ja mihin tilanteeseen.

Töihin en kaunistaudu. Käyn suihkussa, harjaan hampaat, laitan perusvoiteen. Hiukset kampaan poninhännälle pois tieltä. Tmä on hygienian hoitamista ei kaunistautumista.

Jos menen esimerkiksi vieraaksi häihin, niin kaunistautuminen alkaa monta viikkoa aiemmin. Katson, voinko pitää samoja juhlapukuja kuin muissa häissä. Toisin sanoen onko tulevissa häissä paljon sellaisia ihmisiä, jotka ovat nähneet vaatteeni aiemmin. Jos ei ole, niin jokin vanha iltapuku/juhlapuku. Jos taas pitää ostaa uutta, niin täytyy olla aikaa myös tehdä korjaukset. tarkistan, että on alusvaatteet, jotka sopivat kyseiseen juhla-asuun. Ostan sukat/sukkahousut, lisälle varapari. tarkistan, että asusteet kuten laukku ja kengät ovat kunnossa. Tilaan ajan kampaukseen ja juhlameikkiin. Juhlia edeltävänä päivänä silitän vielä puvun, laitan asusteet valmiiksi, ja poistan karvat ja laitan kädet kuntoon. Seuraavana päivänä suihku ja muut hygieniatoimenpiteet, ja kampauksessa menee juhlapäivän aamuna 1-2h ja juhlameikissä noin 1h. Tämän jälkeen sitten pukeutuminen.

Annas olla jos mies alkaa miettiä ketkä ovat nyt tämän puvun nähneet ja rientää sen takia ostoksille 

Vierailija
237/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä elämänvaiheessani työni alkoi tosi aikaisin aamulla, ja kun olen luonnoltani aamu-uninen, niin vedin sikeitä mahdollisimman pitkään ja sitten viidessä minuutissa ulos. Samoin olin tehnyt jo opiskeluaikoinani. En siis tehnyt muuta kuin kävin vessassa, harjasin nopeasti hampaat (illalla perusteellisempi harjaus), vetäisin nopeasti ylle eilen valmiiksi asettamani vaatteet ja matkaan. Aamukahvit aiemmin valmistettuine eväsleipineen nautin vasta opiskelu/työpaikalla parin tunnin kuluttua. Nykyään sama, mutta aamupalan sentään syön ennen lähtöä. Edes hiuksia ei tarvitse laittaa, koska pidin vuosia mallin lyhyenä. Tällä hetkellä hiukseni ovat pitkät, ja vetäisen ne nutturalle ennen lähtöä.

Jos on juhliin meno, niin valitsen asun edellisenä päivänä, samoin käyn suihkussa edellisenä päivänä tai saman päivän aamuna. En meikkaa koskaan, edes juhliin. Hiukset kampaan hieman huolellisemmin ja saatan laittaa jonkun hiuskorun. Ei näihin silti mene aikaa kuin 5-10 minuuttia normaalia enemmän

Vierailija
238/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähtiessä menee laittautumiseen 2min (harjaan hiukset ja laitan ponnarin) , missään muualla en taida käydäkään. Jos lähtisin "ulos" niin ehkä vartti? 

Vierailija
239/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te muuten käytätte meikkivoidetta?

Itse en käytä ikinä, niin mietin miksi niin moni käyttää?

On myös ohuen ohuita meikkivoiteita.

Käytän tasoittaakseni maksaläiskät ja punotuksen , sekä peitän tummat silmän aluset.

Lopputulos=melkein meikittömän näköinen lookki.

Vierailija
240/547 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuntia saattaa mennä jos meen johonkin tosi erityiseen tapahtumaan mutta siinäkin teen myös kaikkea muuta välissä ja otan rennosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme