Mistä voin selvittää, paljonko kissani saa eläkettä?
Kommentit (390)
Ehkä viestisi on omasta mielestäsi tarpeellinen tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet EIVÄT saa eläkettä!
Olet tosikko
joka hauskaan ketjuun löytyy ainakin yksi tosikko. Vaivaakohan häntä itseä tuo outo luonteenpiirteensä? Ettei huvitu ketjun annista. Onko myös joka ketjun tosikko sama, vai onko Suomessa kymmeniä tosikkoja??? Satoja??? Tuhansia???
Kissa-asiaan sanoisin, että kiva kuosi tämän vuoden emouspakkauksessa. Onkohan muissa maissa moista? Kissan olis kyllä kannattanut maksaa itse eläkettä ajoissa. Pentujen isukki häipyi heti, kun oli pullat uunissa, polot AU-kisut
Vierailija kirjoitti:
Oletko mielestäsi hauska vaiko vain turhautunut.
Joku koira varmaan on huolissaan. Mutta kyllä koirienkin kannattaa selvittää eläkekertymänsä.
Meillä on maatiainen ja ragdoll. Maatiainen vain sähähtää jos yritän jotain kysellä mutta kiitos tämän ketjun, ymmärrän nyt selvitellä MELAsta asiaa. Ragdoll joskus on vihjannut Räsyvaltuustosta, sinne ainakin osoittaa valitukset jos on ruoka-ajat venyneet tai muuten kokee että palvelun taso ei ole riittävällä tasolla. Olen aika varma että Räsyvaltuusto on huolehtinut myös omiensa eläketurvan ihan mukavalle tasolle. Nyt täytyy mennä, raksukupin luota katsotaan merkitsevästi.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan räpylään 1900€/kk. M48
Mikä kissa elää näin pitkään? Mau!
Vierailija kirjoitti:
Ette arvaa! Meidän mirri perusti OnlyFans-tilin. Nyt se kehrää, kiehnää ja mouruaa vain kameran edessä.
Teillä sitä ollaan sitten niin sanotusti "mirri märkänä".
Kait kissa voi jäädä jo 10-vuotiaana eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Niinhän se oli aiemmin, mutta kun eliniänodote myös kissaoletetuilla kasvaa, eläkettä siirretään puolivuosittain kauemmas. Luulen, että tänä vuonna syntyneen kisut pääsee eläkkeelle n.17 vuotiaana. Työehtosopimuksista riippuen
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissa täytti jo 20v, mutta käy edelleen töissä. Toimii vartiatehtävissä tontin rajoilla, ettei vieraat kissat pääse kuseskelemaan meidän nurkkiin ja ohjaa pihaan tulevaa liikennettä.
En tiedä, koska aikoo jäädä eläkkeelle vai aikooko kuolla niin sanotusti saappaat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan räpylään 1900€/kk. M48
Mikä kissa elää näin pitkään? Mau!
Onko kissalla räpylä?
18 vuotiaaksi on elätysvelvollisuus, sen jälkeen saa kerjätä ruokansa.
Meillä kissa saa säännöllisesti kelalta tartuntapäivärahaa. Autan häntä hakemuksen teossa vaikka olenkin se kohde, johon hän yleensä tarttuu. Kissalla vaikeuksia itse näppäillä läppäriä, kun ei ole peukaloa.
Vierailija kirjoitti:
Ette arvaa! Meidän mirri perusti OnlyFans-tilin. Nyt se kehrää, kiehnää ja mouruaa vain kameran edessä.
Paljonko tienaa? Vai kerääkö eläkerahoja?
Tylypahkasta myönnetään kissojen eläkkeet. Samoin pöllöjen.
Mene vaan ap töihin tienaamaan omaa eläkettäsi ja lisäksi ala säästää vanhuuden ym. pahojen päivien varalle.
Törkeätä laskeskella sen varaan, että kissasi elättäisi sinua pienellä eläkkeellään.
Silakan verran ainakin viikossa.
Meiän kissalla on pikavippejä 200000 euron edestä. Ei paljoo eläkkestä jää mitään käteen.
Mun Lilli ei tykkää kamerasta ollenkaan, vaikka supermalli mittainen onkin, iästään huolimatta, 12v.