Mistä voin selvittää, paljonko kissani saa eläkettä?
Kommentit (390)
Kissan omaisuus pitää verottaa.
Saapiko Kisu leskeneläkettä sinun jälkeesi ja miten on sinun saamisesi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kissan ikä on tuntematon. Ku katukatti.
Oletpa saanut kivan kaverin tuosta noin vaan.
Koira vanhukset saa yleensä työeläkkeen asuntona ja ruokana .
Onhan niitä kissataloja jos työnantaja kuolee ennen kissaa.
Ensinnäkin, Onko kissa aito maatiaiskiissa, kotikissa vai joku mukamas erkois rotuinen sisäsiitos joka maksoi paljon ja on vain diiva näyttelykissa.
Käyttäytyykö kissa ihmsiystävällisesti ja hoivaa ihmisiä ja muita eläimiä leipomalla keksejä, kehräämällä ja muuten palvelemalla huoltajaansa ja muita perheen jäseniä.
Vain aito puhdas keikkamaton maatiaiskissa ansaitsee eläkettä. Jatkaa kiss sukua toisin kuin ns rotukissat jotk vain on naukuu ja ivat raahn lähde siitöskissana.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, Onko kissa aito maatiaiskiissa, kotikissa vai joku mukamas erkois rotuinen sisäsiitos joka maksoi paljon ja on vain diiva näyttelykissa.
Käyttäytyykö kissa ihmsiystävällisesti ja hoivaa ihmisiä ja muita eläimiä leipomalla keksejä, kehräämällä ja muuten palvelemalla huoltajaansa ja muita perheen jäseniä.
Palveleva Kotikissa leikattukin saa eläkettä ja aito puhdas leikkamaton maatiaiskissa ansaitsee tupla eläkettä etenkin jos maatalossa. Jatkaa kissan sukua toisin kuin ns rotukissat jotk vain on naukuu ja naukuu siitöskissana.
Kissojen taivaassa saa palkkansa.
Minun kissa saa hyvän eläkkeen, kun tehnyt somessa töitä
Vierailija kirjoitti:
Saapiko Kisu leskeneläkettä sinun jälkeesi ja miten on sinun saamisesi.
Minä yritin hakea leskeneläkettä, en saanut kun me olimme "peloja", emmekä tyhmät virallistaneet suhdettamme. Olimme kuitenkin yhdessä 18 vuotta joista olin omaishoitajana viimeiset kaksi vuotta. Sanomattakin on selvää etten mitään omaishoitajan tukea saanut vaikka hain, sain kieltävän päätöksen, josta tuloksettomasti valitin. Meitä ei kohdella tasavertaisesti ihmisparisuhteessa olevien kanssa.
Jos/kun seuraava kissakumppanini kuolee ja minua kohdellaan samalla tavalla, valitan EU:n tuomioistuimeen ja vaikka YK:hon saakka, tämä on ihmisoikeuksien loukkaus pahimmillaan!
Mun kissan ikä on tuntematon. Ku katukatti.