Miehellä lompakossa kondomi.
Miehellä oli minun kanta-asiakaskorttini ja otin sen hänen kukkarostaan pois. Samalla huomasin, että hänelle on ilmestynyt lompakkoon kondomi. Meillä on kolme lasta, joista pienin 6kk. Kondomiehkäisy meillä vielä käytössä, mutta ei niin spontaaneja tilanteita että lompakossa tarvitsisi kantaa. Ensimmäisenä tulee mieleen että pettää. Kylläpä tuntuu pahalle!
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:34"]
Laiha lohtu, mutta jos pettää niin ainakin on ehkäisy olemassa. Itse aikanaan olin niin typerä että petin ilman ehkäisyä ja klamydiasta se riemu repesi...
[/quote]
Tuskinpa käyttää sitä suuseksissä...
Miehet on niin amatöörejä. Ehkä hän halusi jäädä kiinni. Ei asiasta kertominen ole helppoa. Nyt ei tarvitse ottaa itse vastuuta, kun rouva voi avata keskustelun. Itse en tosin päästäisi miestä helpolla, kaihertakoon epärehellisyys.
Ei ihminen kosketuksesta kulu lauleskelisin onnellisena kun en tietäisi asiasta mitään ja tekisin omat ratkaisuni kaikessa rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:50"]Miehet on niin amatöörejä. Ehkä hän halusi jäädä kiinni. Ei asiasta kertominen ole helppoa. Nyt ei tarvitse ottaa itse vastuuta, kun rouva voi avata keskustelun. Itse en tosin päästäisi miestä helpolla, kaihertakoon epärehellisyys.
Ei ihminen kosketuksesta kulu lauleskelisin onnellisena kun en tietäisi asiasta mitään ja tekisin omat ratkaisuni kaikessa rauhassa.
[/quote]
Niin.. Ehkä hän todella halusi jäädä kiinni. Ei mulla tässä kiire ole mihinkään, mutta kyllä ihan aidosti alkaa riittää tämä touhu. Vaikka mies nyt jostain syystä ei olisikaan pettänyt, niin huomaan miten vähän häneen luotan. Äsken tajusin, että en ole onnellinen. Tai siis lapsista olen äärimmäisen onnellinen, mutta muuten..en tiedä.
Ap
Gannabis lompakossa johtaa varmaan kuolemaan!
Kyseessä saattaa kyllä olla ihan vaan ajattelematon moka. Itse olen naimisissa ja uskollinen puoliso, enkä tosiaan pettäisi ikinä, mutta tässä taannoin yliopistolla lääkärin vastaanottoa odotellessa jaettiin kondomeja jotka oli laitettu esille lasipurkkiin ja olivat nätissä kirkkaassa pahvikääreessä. Luin siinä samalla tietoiskua HIV:stä ja olin pikkuisen kuumepöhnässä ja siis ihan ilman, että ajattelin mitään, otin kondomin käteeni ja laitoin taskuun tyyliin: Kun ilmaiseksi saa. :D
Tajusin kyllä heti parkkipaikalla, että mitä hemmettiä mä just hamstrasin mukaan. :D Ihan hyvin olisi voinut unohtua taskuun se ja siinä sitä sitten olisi selittelemistä.. ei käytetä kondomia, koska mies ei voi saada lapsia, joten kammottavaa ajatellakin miten olisin selittänyt tieni tästä.. Ap, jos miehesi on hajamielistä sorttia, niin kondomi voi ihan hyvin olla peruja jostain ilmaiseksi saadusta asiasta.. toki jos muitakin pettämisen merkkejä on niin eri asia, mutta näinkin VOI käydä, että vahinko..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:02"]On noita meiltäkin löytynyt, mutta en ole huolissani, mies kertoi, että kuuluvat kaverille. Sille samalle, jonka sohvalle aina sammuu baari-illan jälkeen.
[/quote] jä sä uskoit?
[/quote]
Miten toi mun mielestä vaikutti sarkasmilta, ei siltä että vaimo on uskonu miehen puheet...
[/quote]
Fiksu mies Sinulla! Onneksi pääsit eroon.. tai hän pääsi... tai miten nyt vaan.