Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä lompakossa kondomi.

Vierailija
13.02.2014 |

Miehellä oli minun kanta-asiakaskorttini ja otin sen hänen kukkarostaan pois. Samalla huomasin, että hänelle on ilmestynyt lompakkoon kondomi. Meillä on kolme lasta, joista pienin 6kk. Kondomiehkäisy meillä vielä käytössä, mutta ei niin spontaaneja tilanteita että lompakossa tarvitsisi kantaa. Ensimmäisenä tulee mieleen että pettää. Kylläpä tuntuu pahalle!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen mies, ei vedä paljaalla vaan kortsulla !!

Laita toinen varalle

Vierailija
22/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:56"]

Miehellä oli minun kanta-asiakaskorttini ja otin sen hänen kukkarostaan pois. Samalla huomasin, että hänelle on ilmestynyt lompakkoon kondomi. Meillä on kolme lasta, joista pienin 6kk. Kondomiehkäisy meillä vielä käytössä, mutta ei niin spontaaneja tilanteita että lompakossa tarvitsisi kantaa. Ensimmäisenä tulee mieleen että pettää. Kylläpä tuntuu pahalle!

[/quote]

No miehellä on tarkoitus panna jotain vastaantulevaa naista. Ei se muuten niitä lompakossaan kanssa, usko pois, se tulee pettää jossain vaiheessa.

[/quote]

Näin minäkin vähän ajattelin. On muutama muukin asia mistä mietin, että onkohan hänellä toinen nainen. Ei se silti helpota oloa yhtään. Pitäisi lähteä käyttämään vauvaa neuvolassa ja nyt vaan itkettää koko ajan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:02"]On noita meiltäkin löytynyt, mutta en ole huolissani, mies kertoi, että kuuluvat kaverille. Sille samalle, jonka sohvalle aina sammuu baari-illan jälkeen.

[/quote] jä sä uskoit?

Vierailija
24/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraileppa, häviääkö se kumi sieltä lompakosta....jonkun työmatkan "mä menen uimaan" "palaverin" tms. jälkeen

Vierailija
25/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele asiasta miehesi kanssa ja tarkasta lompakko jonkun ajan kuluttua uudelleen. Jos miehesi pettää, et valitettavasti voi sille mitään. Tsemppiä neuvolaan ja pää pystyyn. Olet varmasti hyvä äiti ja vaimo.

Vierailija
26/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:56"]

[/quote]

Kirjoita permanent markerilla kortsupakkaukseen terveisiä vaimolta ja iso sydän toiselle puolen.

Tai sudi se kynsilakalla punaiseksi, tee jotakin että mies huomaa sun huomanneen. Odota kommentoiko mitään

Vierailija
27/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, minunkin miehellä on kondomi lompakossa, varmuuden varalta, koska se on meidän nykyinen ehkäisymuoto. Miehet nyt ajattelee eri tavalla kuin naiset. Ei toi minusta nyt välttämättä pettämistä tarkoita. 

Vierailija
28/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi 7v sitten. Puoli kuukautta myöhemmin jäikin kiinni pettämisestä.

Vierailija
29/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jäädä seurailemaan. On pettänyt kerran aiemminkin. Siitä on jo aikaa ja asiat ovat loksahdelleet pikkuhiljaa vuosien saatossa takaisin paikalleen. Nyt ei taida miehen selitykset enää auttaa. Minä en jaksa käydä läpi sitä helvettiä, enkä antaa enää kertaakaan anteeksi. Aion ottaa asian puheeksi tänään.

Vierailija
30/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin sniikki että merkkaisin sen lompakossa olevan kondomin. Leikkaisin vaikka siitä kääreestä ihan minimaalisen palan kulmasta. Sitten jonkun ajan päästä tarkistaisin että onko kondomi hävinnyt tai vaihtunut uuteen.

Vierailija
31/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 on siis ap.

Vierailija
32/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kondomi laukussa, koska minulle jaettiin sellainen ammattiini liittyvillä koulutuspäivillä, enkä ole saanut aikaiseksi ottaa sitä sieltä pois.

Vierailija
33/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:02"]On noita meiltäkin löytynyt, mutta en ole huolissani, mies kertoi, että kuuluvat kaverille. Sille samalle, jonka sohvalle aina sammuu baari-illan jälkeen.

[/quote] jä sä uskoit?

[/quote]

Miten toi mun mielestä vaikutti sarkasmilta, ei siltä että vaimo on uskonu miehen puheet...

Vierailija
34/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat asian puheeksi, sillä se selviää. Mulle kävi hieman ikävämmin, mun mies löysi kondomin mun käsilaukusta eikä amininnut asiasta mitään. Hän oli kuitenkin pistänyt kondomiin pari reikää neulalla ja tulin sen vuoksi raskaaksi vieraalle miehelle, silloin hän otti asian esille ja voit arvata mitä siitä seurasi?

Vierailija
35/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:14"]

[/quote] jä sä uskoit?

[/quote]

Tietenkin. Luottamus kuuluu rakkauteen.   :)

Vierailija
36/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voimia sinulle. Tule kertomaan mitä mies sanoi, iloitaan tai surraan yhdessä.

Vierailija
37/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:27"]

Minulla on kondomi laukussa, koska minulle jaettiin sellainen ammattiini liittyvillä koulutuspäivillä, enkä ole saanut aikaiseksi ottaa sitä sieltä pois.

[/quote]

Ei ole ollut koulutuspäivillä, eikä hänen ammattiinsa liity ehkäisy. Harrastaa kuitenkin paljon ja on melko paljon poissa kotoa. Hän on myös eräässä vastuutehtävässä, jonka vuoksi hän on todella paljon puhelimessa.

ap

Vierailija
38/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha lohtu, mutta jos pettää niin ainakin on ehkäisy olemassa. Itse aikanaan olin niin typerä että petin ilman ehkäisyä ja klamydiasta se riemu repesi...

Vierailija
39/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä neulalla reikään sinne:)) Ja sit, eikun välit poikkii.

Vierailija
40/46 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

mun ex-mueheltä löytyi laivareissun jälkeen kans kaverin kortsu takin taskusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä