Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei osta miehille kukkia?

Vierailija
31.10.2020 |

Kysympähän vaan.
Olisi kiva saada kukkia EDES JOSKUS

Kommentit (188)

Vierailija
41/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat naiselle = suikkari miehelle.

Sellaisen joka kestää yhtä kauan kuin kukkien ojentaminen?

Vierailija
42/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei kukista välitä, ostan niitä meille kotiin viikottain muutenkin. Homoystäväni sen sijaan tykkää kukista ja olen niitä hänelle ostanut. Mielestäni lahjan tulee noudattaa saajansa makua ja mieltymyksiä, ei antajansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri vein kukkia läheisensä menettäneelle miehelle.

Oletko jumalauta tosissasi? 

Etkö ole koskaan kuullut surunvalittelukukista? Vanha tapa.

Ja sinä pidät tätä erityisesti kukkien ostamisena miehille?

Sama kun joku assistenttinainen sanoisi ostavansa kukkia työssään eläkkeelle jäävälle miehelle. 

Surunvalittelukukat ostetaan sille, joka on läheisen menettänyt. Jos ne ostetaan miehelle, niin mies saa siinä kukkia. Ei naisetkaan saa kukkia keneltä tahansa, hyvin moni ostaa kukkansa ihan itse omalla rahalla.

Se assistentti ostaa kukat työnantajan puolesta eli kukat antaa työnantaja, ei se niiden hankkija.

Miten sinä saatkin yksinkertaisesta asiasta noin vaikeaa?

Eli naisten itku kukkien saamisesta voi loppua myös tähän päivään. Sopii varmaan kaikille miehille. 

Toki, jos miehet ei halua ilahduttaa vaimoaan pienellä vaivalla. Kukista on iloa koko perheelle.

Suomessa on yli 1.2 miljoonaa sinkkutaloutta, mutta elä sinä siellä toksisessa kuplassasi. 

Teet varmaan miehelle myös 50-luvun malliin aina päivällisen ja kannat miehelle tohvelit ovelle kun mies tulee töistä kotiin. 

Vierailija
44/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle mielummin kossua tai viskiä.

Vierailija
45/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ostanut miehelleni kukkia, kun ei ole tuntunut niitä kaipaavan. Nyt tämän ketjun nähtyäni kysyin häneltä varmuuden vuoksi, että haluaisiko hän joskus kukkia lahjaksi ja vastaus oli: "No enpä oikeastaan." Eli en osta hänelle kukkia, koska menisi vaan rahat hukkaan. Jos tykkäisi kukista, niin toki voisin ostaa tai käydä poimimassa luonnosta itse kimpun.

Keksitkö, mistä tässä pitäisi mulle loukkaantua, ap? Miksi oot niin vihainen?

Vierailija
46/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut, mutta olenkin feministi.

Vierailija
47/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä saa jatkuvasti kukkia ja usein vielä naisilta (työn takia) ja äitikin tästä tykkää.

Ja isä muutenkin kiinnostunut kasveista ja erityisesti kukista ja puista. Ja tietää kasveista kaiken. Kasvattaa jopa puutkin siemenistä.

Ehkä ap. ei ole vain kertonut mielenkiintoaan kukkia ja kasvien suhteen ja siksi ei ole saanut kukkia.

Vierailija
48/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aina ovat olleet miehiä, jotka puhuvat "rehuista" tai "kukkapuskasta" tai mistä lie. Tiedän vaikkapa oman isäni sisimmässään ilahtuvan kukkasista, mutta suomalaisen miehen mallin mukaan on akkamaista ja typerää haluta kukkia. Kukahan sitä toksista maskuliinisuutta pitää yllä? Omien huomioideni mukaan miehet.

Minä ja mies ostamme kukkia kotiin satunnaisesti, ihan oman mielen mukaan. Ollaan jopa satuttu molemmat yhtäaikaa kotiin kimppu kädessä. Olen ostanut miehelle kukkia myös synttäreille jne ja aina hän on tykännyt :)

Ketkähän tässäKIN ketjussa pitää yllä myrkyllistä miehenmallia? Sinä mukaan lukien. 

Ja ihan vaan omien kuvitelmiesi perusteella 

Vierailija
49/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, etkä koskaan ole saanut kukkia, sinulla on peiliin katsomisen paikka ystävyys- ja sukulaissuhteissa.

Meillä mies saa usein kukkia ja naisena ostan usein veljille, miesystäville ja työkavereille. Viimeiksi ostin viikko sitten, kun miespuoll. työkaveri oli menestynyt työtehtävissä.

Eikös jo teini-ikäiset pojat saa kukkia esim. konfirmaatiotilaisuudessa tai koulunsa päättäneille. Tai pojat päiväkodissa ja koulussa tai harrastuspiireissä esim. urheilussa.

Ok. Eli naistenkin sitten turha valittaa, kun miehet eivät osta kukkia muutoin kuin koulun päättäjäisissä. 

Hyvin moni nainen ostaa itse kukkansa. Silti osa miehistä valittaa siitäkin, kun nainen tuhlaa omia rahojaan.

Yksi ystäväni ostaa itselleen kukkakimpun aina perjantaisin työpäivän jälkeen. Taidan aloittaa saman tavan vaikka tiedän, että mies ei malta olla sitä kommentoimatta ei niin positiivisesti.

Ketju ei koskenut itselleen ostamista. 

No sitten sanon kotona meihelle, että sinua ajattelin ilahduttaa kukilla.

Vierailija
50/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat ovat turhia. En halua niitä itsekään, joten miksi ostaisin miehellekään.

Vierailija
51/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukat ovat naisen sukuelinten symboleja.

Vierailija
52/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukat naiselle = suikkari miehelle.

Sellaisen joka kestää yhtä kauan kuin kukkien ojentaminen?

Ei vaan kalu tungetaan purkkiin, jossa on vettä ja kukkaravinnetta.

Vierailija
53/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun joku assistenttinainen sanoisi ostavansa kukkia työssään eläkkeelle jäävälle miehelle. 

Surunvalittelukukat ostetaan sille, joka on läheisen menettänyt. Jos ne ostetaan miehelle, niin mies saa siinä kukkia. Ei naisetkaan saa kukkia keneltä tahansa, hyvin moni ostaa kukkansa ihan itse omalla rahalla.

Se assistentti ostaa kukat työnantajan puolesta eli kukat antaa työnantaja, ei se niiden hankkija.

Eli naisten itku kukkien saamisesta voi loppua myös tähän päivään. Sopii varmaan kaikille miehille. 

Toki, jos miehet ei halua ilahduttaa vaimoaan pienellä vaivalla. Kukista on iloa koko perheelle.

Suomessa on yli 1.2 miljoonaa sinkkutaloutta, mutta elä sinä siellä toksisessa kuplassasi. 

Teet varmaan miehelle myös 50-luvun malliin aina päivällisen ja kannat miehelle tohvelit ovelle kun mies tulee töistä kotiin. 

Sinkku voi sopia sinkkuystävänsä kanssa, että kumpikin ostaa kukkia joka viikko toiselle.

Vierailija
54/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmaista naisellesi että tietää sinun ilahtuvan kukista. Meillä mies ei niistä niinkään perusta kuten en minäkään. Jotain muita tuomisia yleensä vien jos haluan ilahduttaa. Itse miehelleni olen myös sanonut ettei mielellään tuo kukkia koska en niistä mitään iloa saa.

Vierailija
55/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni viimeksi kukkia kesällä hänen syntymäpäivänään. Muutenkin tykkään välillä yllättää ostamalla jotain pieniä lahjoja ihan tavallisen arjen piristykseksi. Sitä en toki tiedä miten muut naiset toimivat suhteissaan. On kyllä kurjaa jos miehille ei tehdä tällaisia pieniä rakkaudenosoituksia.

Vierailija
56/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aina ovat olleet miehiä, jotka puhuvat "rehuista" tai "kukkapuskasta" tai mistä lie. Tiedän vaikkapa oman isäni sisimmässään ilahtuvan kukkasista, mutta suomalaisen miehen mallin mukaan on akkamaista ja typerää haluta kukkia. Kukahan sitä toksista maskuliinisuutta pitää yllä? Omien huomioideni mukaan miehet.

Minä ja mies ostamme kukkia kotiin satunnaisesti, ihan oman mielen mukaan. Ollaan jopa satuttu molemmat yhtäaikaa kotiin kimppu kädessä. Olen ostanut miehelle kukkia myös synttäreille jne ja aina hän on tykännyt :)

Ketkähän tässäKIN ketjussa pitää yllä myrkyllistä miehenmallia? Sinä mukaan lukien. 

Ja ihan vaan omien kuvitelmiesi perusteella 

Okei. Sinulla on ilmeisesti ongelmia luetunymmärryksen kanssa tai luet todella vahvasti oman vääristymäsi kautta.

Ostan miehelleni monesti kukkia, hän ilahtuu niistä aina.

Sukulaismiehillekin ostaisin, jos tietäisin heidän niistä tykkäävän enkä saisi "kiitokseksi" jotain tyyliin 'mitä sinä näitä rehuja tänne raahasit' tai 'eihän näitä voi edes syödä' tai jotain muuta yhtä mieltä ylentävää.

Kuka siis ylläpitää sitä paljon puhuttua toksista maskuliinisuutta? Minä joka vien miehelle kukkia vai mies joka kuittaa eleen turhana ja typeränä?

Vierailija
57/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei ainakaan koske kaikkia miehiä, mun isä ja appiukko ovat hulluna leikkokukkiin, vaikka ikää on yli 76v.

Ja minun lapsuudessa, jompi kumpi vanhemmista osti joka perjantai kukkakimpun ja ostavat edelleen ja samaa perinnettä jatkaa veljeni ja minä.

Vierailija
58/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin miehelleni viimeksi kukkia kesällä hänen syntymäpäivänään. Muutenkin tykkään välillä yllättää ostamalla jotain pieniä lahjoja ihan tavallisen arjen piristykseksi. Sitä en toki tiedä miten muut naiset toimivat suhteissaan. On kyllä kurjaa jos miehille ei tehdä tällaisia pieniä rakkaudenosoituksia.

Ketjun aloittaja tuntuu valittavan, kun sinkkuna ei saa naisilta kukkia. Liekö sama tyyppi kuin pahantuulinen marisija.

Vierailija
59/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku voi sopia sinkkuystävänsä kanssa, että kumpikin ostaa kukkia joka viikko toiselle.

Eli sinä et ilahduta koskaan sinkkuystäviäsi? 

En tosin kyllä yhtään ihmettele. 

Vierailija
60/188 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et ilahduta koskaan sinkkuystäviäsi? 

En tosin kyllä yhtään ihmettele. 

Minä ostan ystävilleni kukkia merkkipäivinä tai vien tuliaiseksi riippumatta siitä ovatko he sinkkuja vai ei. Miten usein sinä ostat ystävillesi kukkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi