Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristityt mitä mieltä olette teologiasta jonka mukaan useimmat kristitytkin menevät helvettiin

Vierailija
22.03.2024 |

Esim.

Onko hyödyllistä vai hyödytöntä julistaa niin? Toisaalta jos se on tosiasia, kai sitä pitää julistaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain objektiivisesti verifioitavissa olevaa syytä ajatella, että tuo olisi tosiasia?

Vierailija
2/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi Jeesuskin että viimeisellä tuomiolla moni julistautuu Jeesuksen seuraajaksi, eikä Jeesus tunne heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisaalta jos se on tosiasia, kai sitä pitää julistaa"

Uskonnoissa ei ole tosiasioita. Juuri siksi ne ovat uskontoja eli uskotaan että joku on totta vaikka siitä ei ole mitään todellisia todisteita.

Vierailija
4/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain objektiivisesti verifioitavissa olevaa syytä ajatella, että tuo olisi tosiasia?

Kristinuskossa pelotellaan helvetillä. Mitä järkeä siinä pelottelussa edes olisi, jos "kristityt-klubin" jösenkortilla pääsisi automaattisesti taivaaseen? Eihän muunuskoinen ole kiinnostunut kristittyjen dogmeista.

Vierailija
5/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kristitty, mutta en usko helvettiin. Jos helvetti on olemassa, niin jumala ei ole rakkaus. Mutta koska hän on, niinnhelvettiä ei voi olla olemassa. Koska rakkaus tahtoo toiselle pelkkää hyvää.

Vierailija
6/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitääkin olla. Ei voi mennä niin, että Orpot ja Purrat pääsisivät taivaaseen kiusattuaan köyhiä kuin publikaanit ja koronkiskurit.

Vierailija
7/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi Jeesuskin että viimeisellä tuomiolla moni julistautuu Jeesuksen seuraajaksi, eikä Jeesus tunne heitä.

Itse asiassa Jeesus sanoi: *Moni sanoo minulle sinä päivänä, Herra, emmekö me sinun nimessäsi ajaneet ulos riivaajia ja tehneet monia voimallisia tekoja? Mutta minä sanon heille, minä en ole koskaan tuntenut teitä.*

Mistä on kyse? Nämä ihmiset vetoavat omiin tekemisiinsä, ja kuvittelevat niiden takia pääsevänsä taivaaseen.

Mutta jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu. Yksikään ihminen, joka synninhädässään pyytää apua Jeesukselta, ei varmasti kuule sanoja *minä en ole koskaan tuntenut sinua.*

Vierailija
8/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttia suomalaisista on ns luterilaisia ateisteja, kastettuja pe rkeleen lapsia, joilla ei ole mitään tietoa uskosta eivätkä ole kokeneet pelastusta Jeesuksessa. samoin on suuri osa ortodokseista ja katolisista.

Vierailija
9/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paska myyntipointti koko uskonnolle. Tuolla on useammallakin kilpailijalla parempi diili.

Vierailija
10/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tänne vaan! Täällä on tilaa kaikille.

Vierailija
11/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - ovi on kapea. Kristittynä eläminen on kilvoittelua, parannuksen tekemistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi