Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmi-Mika: outoa puhetta gynekologilta!

Vierailija
12.02.2014 |

Hän sanoi tuossa äsken kokeillessaan kukkaruukun multaa, että "märkä se on, kyllä gynekologin sormet tietää, mikä on märkä!"

Minusta todella sopimatonta puhetta. Olen pitänyt häntä fiksuna ja voittajasuosikkina, mutta nyt kääntyi kelkka.

Jos sattuisin olemaan hänen potilaansa Lahdessa, vaihtaisin oitis gynekologia.

Törkeää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahhahahaaaa :D :D :D Sehän on yleislääkäri toopet! Aivan mahtavaa! Sellaset jotka on käyny vastaanotolla kehuu ja ne jotka ei tunne koko tyyppiä haukkuu! Mutta eihän se nyt käy että jollain voi olla hyvää sanottavaa toisesta ihmisestä. Ei se voi olla totta!! Av-mammojen kuuluu vaan haukkua ja olla negatiivisia :D Naamat norsunvitulla yötä päivää. Voi teijän miesraukat..

Vierailija
42/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän naurettavaa koko vitsissä sitten oli. Gynekologin sormet ja plää plää plää.. Samaa vanhaa paskanjauhamista, ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:55"]

Älkää nyt taas yrittäkö tehdä kärpäsestä härkästä, sehän oli selvästi läpän heittoa tuossa jengissä. Itselläni riittää sen verran huumoria, etten moisesta ota herneitä nenään ja pidän tätä lääkäriä edelleenkin hyvin fiksuna ja mielyttävänä kaverina.

[/quote]

No sulla ei sitten vissiin kovin korkeat standardit ole fiksuudelle eikä miellyttävyydelle.

[/quote]

Sovitaanko, että ei puhuta tasosta ketjussa, jossa veivataan jotain idiooteille tarkoitettua sarjaa! Jättäkää katsomatta, se on ainoa oikea teho näiden sarjojen kohdalla! Mainoksen olen nähnyt ja se riittää!

Vierailija
44/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, kuiviin av-mammoihin kolahtaa. Toi oli hauska vaikkakin mammojen vaiva ei varmaan hauska olekaan. Ei ihme ettei naurata :D

Vierailija
45/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilöä, enkä ole käynyt vastaanotolla, mutta mua ainakin nauratti kyseinen läppä. On se huumori niin vaikea asia.

Ps. saattais jopa paikat kostua jos ko. herra pääsis räpläämään ;p (ei ehkä gynetutkimuksen aikana, mutta noin muutoin...)

Vierailija
46/50 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hienoa katsoa niiden lasten kanssa ko. ohjelmaa. Entä jos tytär menee 15-veenä tyypin vastaanotolle kuukautisvaivojen tms. alapään ongelman kanssa?

Vierailija
47/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 19:55"]

Älkää nyt taas yrittäkö tehdä kärpäsestä härkästä, sehän oli selvästi läpän heittoa tuossa jengissä. Itselläni riittää sen verran huumoria, etten moisesta ota herneitä nenään ja pidän tätä lääkäriä edelleenkin hyvin fiksuna ja mielyttävänä kaverina.

[/quote]

No sulla ei sitten vissiin kovin korkeat standardit ole fiksuudelle eikä miellyttävyydelle.

[/quote]

Sovitaanko, että ei puhuta tasosta ketjussa, jossa veivataan jotain idiooteille tarkoitettua sarjaa! Jättäkää katsomatta, se on ainoa oikea teho näiden sarjojen kohdalla! Mainoksen olen nähnyt ja se riittää!

[/quote]

Minusta idiootti on se, joka sanoo "idiooteille tarkoitetuksi" sarjaa, jota ei ole itse ikinä edes katsonut. Puskista on helppo huudella, mutta mietipä, millaisen kuvan itsestäsi annat. Todella typerää. Mainos ei kerro mitään!

Vierailija
48/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut aavistustakaan kuka on farmi-Mika, mutta avasin ketjun uteliaisuuksissani. Minustakin kyllä kuulostaa siltä että nyt farmi-Mika (googlasin, ja nyt tiedän mistä on kyse) on itse herännyt puolustamaan itseään, niin samankaltaisia vastauksia ovat kaikki nuo kehut.

Vierailija
49/50 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, kaverit ovat saapuneet puolustamaan tyyppiä. Toivottavasti eivät ole lääkäreitä, kommentoinnin tasoa katsoen. Tosin voihan se olla, että alatyyli yhdistää koko kaverikööriä. Ja eihän ne kaikki lääkäritkään kovin älykkäitä ole. 

Vierailija
50/50 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kyseisen lääkärin vastaanotolla ja hän oli täysin epäasiaton. Nuorena naisena vastaanotolla, hän keskittyi vain rintaliiveihini ja heitti niistä tyhmää vitsiä. Vaikka minä olin kyseisellä käynnillä erittäin huonossa kunnossa, se jäi hänen vitsiensä alle.