Farmi-Mika: outoa puhetta gynekologilta!
Hän sanoi tuossa äsken kokeillessaan kukkaruukun multaa, että "märkä se on, kyllä gynekologin sormet tietää, mikä on märkä!"
Minusta todella sopimatonta puhetta. Olen pitänyt häntä fiksuna ja voittajasuosikkina, mutta nyt kääntyi kelkka.
Jos sattuisin olemaan hänen potilaansa Lahdessa, vaihtaisin oitis gynekologia.
Törkeää.
Kommentit (50)
Olen käynyt tän kyseisen Mikan vastaanotolla muutaman kerran, tosin ihan "normaali käynneillä" ja parissa pienessä operaatiossa, en siis tiedä sen gynekologi ammattitaustasta tuon taivaallista. Samanlainen se on siviilissäkin, todella flirtti, tuttavallinen, heittää "härskimpää" huumoria niin potilaitten kun hoitajien kanssa. Jotkut saattaa kokea ehkäpä aika vaivaannuttavaksi, mutta musta se on ihan sellainen kivan rento lääkäri!
ehkä monet asiakkaat valahtavat märiksi huomatessaan että mika on niin flirtti ja hyvännäköinen.. joten siksi tuo läppä.. ite en todellakaan oo märkänä kun gyne pistää sormia sisään!
Minäkin olen käynyt hänen vastaanotollaan, enkä tykännyt ylimielisestä asenteesta. Voin hyvin kuvitella häneltä tuon kommentin.
Minäkin käännyn sille kannalle, että Mika itse tai joku hänen lähipiiristään kirjotitaa nuo kehukommentit. Toki hänkin googlaa itseeään kun nyt on ohjelma menossa ja löytää jopa av:lle-
Ei oo gynekologi vaan ihan yleislääkäri:
http://www.mehilainen.fi/terveyspalvelut/asiantuntijat/5131/liukkonen_mika
Gyne tai yleislekuri, ei ole kovinkaan paljon tilannetajua ja vähän tuo etiikkapuolikin ontuu.
Ylimielinen asenne ja ko. lääkäri eivät kyllä mitenkään sovi samaan lauseeseen!! Lapsemme ovat pariin otteeseen käyneet hänen vastaanotollaan ja minäkin kerran, ihan mahtava tyyppi! Ei mikään tönkkö pönöttäjä, vaan hauska ja rento. Lapsetkin tykkäävät. Ja on kyllä yleislääkäri. Vähän huumorintajua naiset :)
Ylimielinen asenne ja ko. lääkäri eivät kyllä mitenkään sovi samaan lauseeseen!! Lapsemme ovat pariin otteeseen käyneet hänen vastaanotollaan ja minäkin kerran, ihan mahtava tyyppi! Ei mikään tönkkö pönöttäjä, vaan hauska ja rento. Lapsetkin tykkäävät. Ja on kyllä yleislääkäri. Vähän huumorintajua naiset :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 22:36"]
Gyne tai yleislekuri, ei ole kovinkaan paljon tilannetajua ja vähän tuo etiikkapuolikin ontuu.
[/quote]
Tilannetajua! Ei olla missään tutkimustilanteessa, vaan tosi tv-ohjelmassa. Eikä hän ole edes gyne, kunhan vitsaili! Ihme niuhoja olette. Ei siellä puhuttu teidän kostumisesta mitään vaan mullasta.
Onks Av-mammoilla niin kuivat pillut että tuollainen kolahtaa arkaan paikkaan? ;)
Tyytyväisiä asiakkaita on varmasti Lahden seudulla satapäin, ja te ajattelette että itse tai sukulaiset täällä kehuu? Pimeetä. Käykää itsekin vastaanotolla, niin pipo löystyy. Pyytäkää vaikka mielenterveysongelmiin lääkitystä, näyttäs olevan tarvetta.. Lapsen kanssa olen pari kertaa käynyt, on mukava tyyppi ja tulee lasten kanssa hyvin juttuun. Tälläiset rennot lääkärit on harvassa.
Onpa tosikkoa porukkaa. Hän ei ole farmi ohjelmassa lekurina vaan kilpailijana. Märkää huumoria....
Oho, sukulainen tuli spämmäämään kunnolla tähän ketjuun. Vaihda välillä vähän tyyliä ja käyttämiäsi sanoja, niin pysyt uskottavampana.
Hohoijaa, kenen mielestä tuollaiset ilmiselvät seksistiset vitsit on hauskoja? Ei voi muuta kun haukotella noin alkeelliselle huumorintajulle, mutta hyvä kun juntteja on helppo naurataa.
Älkää olko tiukkapipoja. Ei ammattitaito siitä kärsi jos viljelee huumoria.
Jotkut käyttää sanaa kostea, itse sanon esim että onpa märät kengät. Joillakin on kostea ilta joillain märkä ilta. so what......
Ohjelma on koko perheelle tarkotettu, en halua omien lasten kuulevan seksististä heittoa. Miettikääs tätä. Ei ihme, että Suvi turhautuu, jos tollasta joka päivä kuulee. Ja varmasti kuullu paljonkin
Jos spämmääjällä tarkoitat minua, niin vahingossa tuli viesti kolmeen kertaan ;) Ja en todellakaan ole sukua ko. lääkärillä. Luulen, ettei paljoa hetkauta tuntemattomien haukut. Elämä on hauskempaa, kun ei ole noin tosikko. On paras lääkäri Lahden seudulta, joten käymme jatkossakin. Ja hei, kannattaa kurkata sinne miesten vaatepuolelle kaupassa, jos on iso pää ja naisten pipot kiristää. Ihan ystävällisenä neuvona.
Mielensäpahoittajat ry kokoontuu jälleen...