Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 160cm/70kg nainen (25-35v) törkeän lihava?

Vierailija
30.10.2020 |

Minkälaisena kuvittelet ks. naisen?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 172cm mies, ikää lähemmäs 40v. Kun minulla oli painoa hieman alle 70kg, olin selkeästi vatsakas ja kasvoistakin näki että olin lihonut.

Riippuu vartalon mallista. Jos on sama tilanne kuin minulla eli kasautuu vatsan seutuville, niin todella selkeästi ylipainoa mutta ei nyt mikään "törkeän iso". Jos kasautunut lähinnä reisiin ja peffaan niin toki yhä ylipainoinen, mutta ei ollenkaan niin epäterveellisellä tavalla.

Vierailija
102/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole törkeän lihava, mutta ylipainoinen kyllä. Vaikka painoindeksi mukaan ehkä siinä ja tässä?

Toki jos kyse on ihmisestä treenaa ja paino on lihasta, niin sitten ehkä ei...Mutta normi tyypissä paino kyllä näkyy.

Kommentoin ihan sillä, kun itse olen 160 ja painoa 54, olen hoikka, mutta en missin mitoissa siltikään. Joskus olen painanut lähes 70 ja kyllä se näkyi.

Mitä merkitystä iällä on painon kanssa?

Ei takuulla ole lihasta.

https://pbs.twimg.com/profile_images/1205952210502328322/I_P-7tzj.jpg

Julia Vins, 165cm/65kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus miinus 105 on naiselle se ideaalipaino.

M28 130kg

Se luku on muuten pituus miinus 115. Siinä hyvä paino naiselle.

M31

Mietitäänpäs..165-115=45??? Vakavasti alipainoinen, toisinsanoen.

Nyt ei oikein matikka pelaa 😁 Mutta sinänsä olen samaa mieltä, että esim. 55 kg näyttäisi 165 cm pitkällä keskimäärin paremmalta kuin 50 kg.

60-75kg näyttää myös paremmalta 165-senttisellä kuin 50kg. Tuon pituselle luiseva paino.

M

Vierailija
104/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 130kg

M31

Nyt ei oikein matikka pelaa 😁 Mutta sinänsä olen samaa mieltä, että esim. 55 kg näyttäisi 165 cm pitkällä keskimäärin paremmalta kuin 50 kg.

60-75kg näyttää myös paremmalta 165-senttisellä kuin 50kg. Tuon pituselle luiseva paino.

M

Ystäväni on 182cm.

55-kiloisena näytti jo liian laihalta. 60-65kg aika optimi.

Vierailija
105/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 130kg

M31

M

Ystäväni on 182cm.

Tiedoksi sinulle, että 60-65kg on jo merkittävä alipaino tuon pituselle. Jos alipaino on ihanteesi niin mikä ettei. Ja jos et minua usko niin käytä Googlea.

Vierailija
106/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin katsella syömisiäni jos paino alkaisi lähennellä 160 - 100 eli 60 kiloa.

Kun olimme lapsia, meilläpäin ihannepaino oli tuo pituus - 100. Sittemmin anoreksiakulttuuri ynnä muu on muuttanut sen jopa muotoon pituus - 115, mikä on useimmille aikuisille mahdotonta ilman vakavia terveysvaurioita.

Ja sitten toisaalta nyt jyllää somepersevillitys. Pitäisi olla pieni, viedä mahdollisimman vähän tilaa maailmassa, paitsi tuossa selän alla ja takareisien yllä pitäisi olla hervoton pallo jolla miellyttää miehiä.

Ei kiitos. Vaa'an luvulla ei ole väliä, jos on hyväkuntoinen, normaalipainoinen, terve, itseensä tyytyväinen ja onnellinen. On tuhatkertaisesti arvokkaampaa nauttia elämästä (toki terveellisesti) kuin jättää tämäkin 38 g suklaapatukka ystävien seurassa leffailtana syömättä, jotta mahtuu johonkin ihmisten keksimään pituus/paino-yhtälöön ja pääsee yhdeksi kuvaksi perseiden virtaan jota miehet laiskasti peukaloillaan pyörittävät kun ei ole muutakaan tekemistä.

Olen lihonut nyt viimeisen 10 vuoden aikana 10 kiloa nauttimalla elämästäni. Oli varaa lihoa tuon verran kun lähtöpaino oli 45 kiloa mutta kyllä mun mielestäni pitää alkaa miettiä mitä pitää tehdä toisin että en ole 10 vuoden päästä taas 10 kiloa painavampi, 20 vuoden päästä 20 kiloa painavampi jne. Nyt mitat on 55/157.

Vierailija
107/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus miinus sata on helppo laskukaava milloin on normaalipainon ylärajalla 👍

Vierailija
108/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 162cm ja 68kg. En nyt mikään älytön pullukka, mutta voisihan nuo reidet olla vähän kapeammat ja maha timmimpi :D mutta en todellakaan mikään ylilihava...

Niin, minä ole 162 cm ja 63 kg ja 70F. Paljon painoa on rinnoissa eli vyötärö on hoikka. Reisissä ei edes selluliittiä. Painoindeksi on normaali.

Olisin mielellään muutaman kilon hoikempi. Mutta jos 5 kg menisi tasapuolisesti kaikkialle, niin en usko, että olisi ihan paha. En vaan toivo enää yhtään suurempia rintoja.

Hmmmm... Olen samanmittainen kuin sinä, ja painan 10 kg vähemmän. Minulla on toki pienet rinnat kuten urheilullisessa vartalossa yleensä. Selität painoasi rinnoillasi... minun rintojeni pitäisi siis painaa 5 kg / rinta enemmän, jotta painaisin saman verran kuin sinä. Kyllä ne melko isot olisivat, ei taitaisi 70F riittää.

Vierailija
109/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei törkeän lihava mutta aikamoinen pullukka.

Vierailija
110/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 163cm ja painan 64kg. Tässä painossa näytän hyvältä. Jos paino putoaa alle 60kg näytän ihan hirveältä, tissit lähtee, takapuoli ihan luiseva, laihat jalat joissa polvilumpiot törröttää, lantioluut törröttää jne.

Tokihan on tärkeintä, että näyttää hyvältä. Terveydestä ei niin väliä.

Jännä juttu kun lääkäri sanoi minulle juuri tällä viikolla että en voi edes laihduttaa kun minussa ei ole mitään laihdutettavaa.

Kannattaisiko katsoa sieltä kanta.fi -palvelusta mitä painosra ja terveydestä on kirjoitettu eikä yhtä yksittäistä sanomista kun ei ilmene miksi lääkärissä on käyty.

En ole käynyt painon takia lääkärissä vaan ihan muun asian takia erikoislääkärillä. Ja edelleen painan 64kg, en 164kg.

Joo. Ymmärsin pointin. En itse tunne yhtään lääkäriä, joka ei olisi erikoistunut johonkin. Mutta tässä keskustelussa ei aukea, miten tuo käynti on liittynyt painoon, jonka olet tuonut esille.

Vierailija
111/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 163cm ja painan 64kg. Tässä painossa näytän hyvältä. Jos paino putoaa alle 60kg näytän ihan hirveältä, tissit lähtee, takapuoli ihan luiseva, laihat jalat joissa polvilumpiot törröttää, lantioluut törröttää jne.

Tokihan on tärkeintä, että näyttää hyvältä. Terveydestä ei niin väliä.

Jännä juttu kun lääkäri sanoi minulle juuri tällä viikolla että en voi edes laihduttaa kun minussa ei ole mitään laihdutettavaa.

Kannattaisiko katsoa sieltä kanta.fi -palvelusta mitä painosra ja terveydestä on kirjoitettu eikä yhtä yksittäistä sanomista kun ei ilmene miksi lääkärissä on käyty.

En ole käynyt painon takia lääkärissä vaan ihan muun asian takia erikoislääkärillä. Ja edelleen painan 64kg, en 164kg.

Joo. Ymmärsin pointin. En itse tunne yhtään lääkäriä, joka ei olisi erikoistunut johonkin. Mutta tässä keskustelussa ei aukea, miten tuo käynti on liittynyt painoon, jonka olet tuonut esille.

Miten olisi vaikka polvivamma?

Vierailija
112/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on olla itse tyytyväinen omaan painoin ja omiin muotoihinsa. Se selviää menemällä alasti peilin eteen ja katsomalla, onko tyytyväinen kehoonsa. Itse toimin tällä periaatteella. Minulla ole mitään käsitystä tämän hetkisestä painosta.

Lopetin vaa'alla käymisen, kun alkoi neljä vuotta sitten ärsyttää. Silloin painoin 59kg (163cm), mikä oli itselleni paljon ja myös näkyi vartalossa. Nuorena painoni kipuraja oli 53kg ja lasten jälkeen ajattelin, etten saa painaa yli 56kg. Tuolloin väsyin siihen, että minun pitäisi olla jonkin painoinen. Aloin harrastaa liikuntaa, käymään salilla ja herkuttelin sopivasti. Paino tippui puolessa vuodessa niin, että olin tyytyväinen, mistään ei oikein pursuillut ja paino oli helposti hallittavissa siinä pisteessä. En vain edelleenkään tiennyt, paljonko painoin.

Nykyisin noin kerran kuussa pysähdyn miettimään, tunnenko oloni hyväksi ja näytänkö siltä, miltä haluan. Painon sijaan seuraan sitä, sopivatko vaatteet ja näyttävätkö ne hyvältä päällä. Minulla on paljon vartalonmyötäisiä vaatteita, joten jenkkakahvat kyllä nopeasti alkavat häiritä.

Vierailija
113/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 80-luvun romanialaiselta tai puolalaiselta kuulantyöntäjätäreltä (viikset ajeltuna).

Vierailija
114/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja painan nyt 68 kg. Ylimääräistä kyllä löytyy jonkin verran ja tahtoisin mieluummin painaa sen vähän yli 60 kg minkä aiemmin. Olen silti aika roteva ja en mikään siro muutenkaan joten  ehkä olen aika sopusuhtainen kuitenkin. En silti pidä itseäni enkä edes aloituksessa mainittua minään todella lihavana.

Vierailija
115/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut enimmillään 82 kg, ja silloinkin hauis on näkynyt, vaikka myös allia oli vähän. Nyt 75 ja lihakset erottuvat hyvin. Ainoa mikä häiritsee, on rasva sikspäkin päällä. Jossain 60 kg kohdalla sekin häviää joten haluan takaisin normaaliin painoon.

T. 160 cm ja tasaisesti lihova lihaskimppu

Vierailija
116/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 130kg

M31

M

Ystäväni on 182cm.

Tiedoksi sinulle, että 60-65kg on jo merkittävä alipaino tuon pituselle. Jos alipaino on ihanteesi niin mikä ettei. Ja jos et minua usko niin käytä Googlea.

Juu ei ole.

60kg on lievä alipaino, 65kg on normaalipaino.

-ohis

Vierailija
117/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei törkeän lihava, vaan ennemminkin huomattavan ylipainoinen. En ajattele mitään ilkeää, ainoastaan, että terveydestä voisi pitää paremmin huolta.

N28

Vierailija
118/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, voi olla ihan hoikan näköinen.

Miten huomattavasti ylipainon puolella voi olla hoikan näköinen? Tuossa pituudessa hoikka olis 45-55kg.

Vierailija
119/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28 130kg

Sä oot itse sitten varmaankin 235 cm pitkä?

Vierailija
120/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm ja 70kg.  Voi olla vain treenattu ja lihaksikas. Tai muuten pullukka. 

Voi vedota rehevistä naisista pitäviin miehiin. 

Onko läskiä vai lihasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi