Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 160cm/70kg nainen (25-35v) törkeän lihava?

Vierailija
30.10.2020 |

Minkälaisena kuvittelet ks. naisen?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön mitta ratkaisee paljon, miten hoikalta tai pullealta näyttää. Jos on X:n mallinen niin näyttää hoikemmalta kuin saman pituinen ja painoinen A- tai Y tau I.

Vierailija
62/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki.

Olen itse 162 cm ja 92 kiloa, ja ihan sopusuhtainen. Se on todella yksilöllistä, tällaisella tiimalasivartalolla rasva imartelee eikä ole terveydelle vaarallista.

Voi tuollainen imarrella miestäkin. Naisen pehmeys voi herättää alkukantaiset vaistot.

Harmi vaan että miehillekin kertyy, jos pitää syömisestä enemmän.

Kiitos kommentista. Kokemukseni tukevat tätä. Ei ole vielä tullut valituksia miehiltä, jotka arvostavat luomua.

Höpsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodson muodoltaan tiimalasi tai päärynä, on juuri passelinpulska(KattoKassisen ilmaisua käyttäen).

Vierailija
64/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuvassa olen noin aloituksen mitoissa (en siis tiedä, painanko kuvassa 69, 70, 71 kiloa) mutta idea tulee selväksi.

http://aijaa.com/DiY5GN

Minulla on selvästi ylipainoa mutta olen kuitenkin vielä sopusuhtainen.

Minusta et ole sopusuhtainen vaan pyöreähkö. Et kuitenkaan törkeän lihava lainkaan. Hauskoja treenejä!

Tarkoitin, että ylipainoa kiistattomasti on, mutta että tosiaan 160/70 ei ole muodoton läski:)

Vierailija
65/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 163cm ja painan 64kg. Tässä painossa näytän hyvältä. Jos paino putoaa alle 60kg näytän ihan hirveältä, tissit lähtee, takapuoli ihan luiseva, laihat jalat joissa polvilumpiot törröttää, lantioluut törröttää jne.

Vierailija
66/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 163cm ja painan 64kg. Tässä painossa näytän hyvältä. Jos paino putoaa alle 60kg näytän ihan hirveältä, tissit lähtee, takapuoli ihan luiseva, laihat jalat joissa polvilumpiot törröttää, lantioluut törröttää jne.

Vierailija
67/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi eräs suomalainen melko tunnettu pt-nainen painaa 75 kg eikä tosiaan ole mikään törkeän lihava, vaan hyvinkin lihaksikas ja muodokas.

Jätit sitten pituuden kertomatta. Lisäksi kuuluisat pt:t ovat yleensä selvästi lihaksikkaampia kuin tavikset, ja lihas tuo painoa. Että typerä vertaus.

Vierailija
68/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tuossa tuohon pituuteen nähden on n. 20 kg ylimääräistä. Tuolla pituudella naisen ei tulisi juurikaan yli 50 kg painaa. T: Mies

Onko teillä miehillä mitään käsitystä miltä tuon kokoinen nainen näyttää? Itse laihduin imettäessä alle 50 kiloiseksi, olen 162cm. Sain jatkuvasti kuulla että näytön ihan riutuneelta, ja niin näytinki. Jopa koko xs oli aivan liian suuri, joskus jopa xxs, mitkään vaatteet eivät istuneet vaan roikkuivat päällä. Minua epäiltiin anorektikoksi, minulla oli tikkujalat ja posket lommolla, ei ollut enää kaunista. Nyt olen 54kg ja vieläkin hyvin hoikka. Toki ruuminrakennekin vaikuttaa, mutta veikkaisin että aika harva 160cm nainen näyttää normaalipainoiselta alle 50 kiloisena.

Mulle on kommentoitu (varsin tökerösti) muiden naisten painoa sanomalla, tommonen on hyvä kuin sinä, tommonen max 50kg. Kysyin tarkennusta niin vastasi että hoikka mutta muodokas. Mielelläni sitten valistin häntä että painoin 63kg (162 cm), naisen rasvaprosentin kuuluukin olla vähän korkeampi ja 50-kiloisena minussa ei olisi yhtäkään kurvia jäljellä. Mutisi anteeksipyynnön mutta luulen että kyseinen moukka edelleen luulee että useimpien naisten kuuluu olla 50kg...

Vierailija
69/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo järkyttävä läski mutta miksi sitä pitää kysyä? Ei tuollaista ihmistä selvästikään kiinnosta mitä muut ajattelevat. Itse on itseään varten itsensä lihottanut.

Vierailija
70/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan on tärkeintä, että näyttää hyvältä. Terveydestä ei niin väliä.

Vierailija
71/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä terve. Laihana tunsin itseni sairaaksi ja todellakin näytin sairaalta.

Vierailija
72/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm pitkä ja painan 69-72 kg vähän kierron vaiheesta riippuen. Olen ihmetellyt, kun lääkäreiden tekstissä lukee aina normaalipainoinen. Paino on jakautunut aika tasaisesti kehoa, painottuen tisseihin, peppuun ja reisiin. Haluaisin painaa 63 kg, joskus nuorena laihdutin 60kg->52kg ja mulle alettiin kommentoimaan, että älä laihduta enää.

Vierailija
73/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä lihavalta kun vertaan itseeni. Olen 170/52, joskus teininä saman pituisena painoin 60 kiloa ja olin kyllä mielestäni silloin aika tuhdissa kunnossa.

Vierailija
74/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä terve. Laihana tunsin itseni sairaaksi ja todellakin näytin sairaalta.

Kyllä se verenpaine ja kolesteroli sieltä lähtee nousemaan jos olet vielä niin nuori, että ikä on suojellut.

Vierailija
75/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla ulkonäköjuttuja. Ei terveys- tms

Vierailija
76/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se verenpaine ja kolesteroli sieltä lähtee nousemaan jos olet vielä niin nuori, että ikä on suojellut.

Miksi ihmeessä aikuisen naisen pitäis näyttää keskitysleiriläiseltä? Olen 40v.

Vierailija
77/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietää, että naissukupuoli suojaa noilta sairauksilta. Sitten ihmetellään miksi mies sairastuu.

Vierailija
78/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä aikuisen naisen pitäis näyttää keskitysleiriläiseltä? Olen 40v.

Oma hyväksyntä haetaan ulkonäöstä. Ei keskitysleiriltä, koulutuksesta, terveydestä, omaisuudesta tms

Vierailija
79/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin katsella syömisiäni jos paino alkaisi lähennellä 160 - 100 eli 60 kiloa.

Vierailija
80/141 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin katsella syömisiäni jos paino alkaisi lähennellä 160 - 100 eli 60 kiloa.

Eräässä ravintolassa sytytettiin vahingossa kaikki valot ja ihmiset näkivät mitä olivat syömässä.

Osa huusi että hyi helvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän