Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1362)
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon katsonut heitä ja tykännytkin, toki Lotan ei olisi tarvinnut kaupallistaa tätä joka kanavalle. Hän on vähän adhd-tyyppinen, Liina on rauhallisempi. Hyvän mielen videoita kuitenkin ja kirjat mahtavia. Papan toinen poika asuu lähistöllä ja lisäksi Anja-serkku miehineen, että ei täysin yksin ole ollut ennenkään, vaikka varmaan aika lailla vaimonsa kuoleman jälkeen.
On tainnut olla melko yksin. Eikö pappa harmitellut jollain videolla sitä, että kun hän on välillä yrittänyt soittaa lähellä asuvalle pojalleen muuten vaan, tämä tiuskaisee että onko hänellä jotain asiaakin vai miksi soittaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi amazonin toivelista on? Kansalaisten pitäisi ostaa Lotalle hänen toivomiaan kirjoja lahjaksi? Hiukan härskiä menoa.
Pappa on yhä vaivaantuneempi ja ärtyneempi noissa videoissa. Hanki Lotta oma ura, anna vanhan olla jo rauhassa.
Lottahan taitaa jo olla melkomoinen uranainen tai ainakin hänen esittelytekstissään instagramissa lukee Näyttelijä, kirjailija, laulaja
Minulle tuli paha mieli siitä Lotan ja papan postien avaus videosta, jossa Lotta koko ajan hoputti pappaa, eikä antanut tämän katsella posteja rauhassa vaan laittoi heti avattuaan kortit ja kirjeet pois. Enkä tainnut olla ainoa. Ainakin joku oli kommentoinut siihen videoon silloin, että pieni huomaavaisuus ja käytöstavat eivät tekisi pahaa tms.
Tuossa Lotassa on jotain kylmäävää. Pappa on ihana. Ja parempi laulaja kuin Lotta.
Saisi joku laittaa tuon Lotan aisoihin. Raja se on vanhan ihmisen kiusaamisellakin. Koko ajan menee suureellisemmaksi. Lotta on hyväksikäyttävä narsisti.
Eikö Lotalta ja papalta saakaan enää tilata maksullisia videotervehdyksiä? Ei ainakaan ole sitä osoitetta tuolla linktreessä enää. Ei tainnut ottaa tuulta alleen se yritys sitten. Vai oliko vain tarkoitettukin pelkäksi joulujutuksi?
Täällä Lotan vanha youtubekanava, johon kuvaillut perhejuhannuksia yms. Ei näy pappaa joukoissa mukana :/
Mikä juttu tämä pappa ja Lotta on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni mauttomuuden rajoille että sairaalassa olevan papan täytyy laulaa ja esiintyä sairaanakin. Eikö henkilökunta rauhoita jo tilannetta. Kamalan itsekäs ja minäkeskeinen tuo Lotta.
Pappa varmaan luulee et hänen on aina mentävä mukaan mitä Lotta sanoo. Ettei voi kieltäytyä. 😞
rasittavan oloinen tuo lotta..
Vierailija kirjoitti:
rasittavan oloinen tuo lotta..
Ihan kuin jostain sketsistä. "Hieman" ylinäyttelemistä. En enää ihmettele, ettei Lottaa ole valittu musikaaleihin täällä Suomessa, vaikka on hakenutkin. Menee "hieman" yli tuo teatraalisuus. Joskus vähemmän onkin enemmän!
Miten onkin voinut tulla tupsahtaa samasta äidistä kaksi niin eri tyttöä? Liina on itse rauhallisuus, suorarstaan melkein sanoisin buddhamaisen tyyni ja Lotta taas pärisee kuin oppikirjamerkkiesimerkki ADHD-ihmisestä, joka on vetäissyt kaikki kaupan Saludot ja karkkihyllyt tyhjiksi
En enää. Ei niissä vikaa oo, mut oon jo ehtinyt kyllästyä.
Pappa ja Lotta ovat niin eläväisiä ja reippaita.
On ilo seurata heidän elämäänsä. ❤️
Olipa ikävä kuulla tämän päivän videolla, että pappaa masentaa :/ Liekö jotain tekemistä sillä, että menetti ajokorttinsa joulukuussa. Tai sillä kun Lotta on puhunu lehdissä lähtevänsä keväällä takaisin Lontooseen. Onhan se iso muutos papan elämään. Onneksi pappa ilahtui kuitenkin Lotan kanssa laulelemisesta <3
Pappa saattaa olla vain väsynyt ja ehkä tarvitsee enemmän lepoa. Onhan ikää jo. Joskus epäilen, osaako tuo Lotta huomata papan levon tarvetta. Lotta itse touhottaa niin paljon ja varmasti heittää Papalle jatkuvasti ideoita mitä videoilla voisi tehdä.
Onko kellään heittää sitä näiden Only fans -osoitetta? Mun suosikkikansio oli tyhjentynyt ja nyt en enää löydä
Siis mikä toi amazonin toivelista on? Kansalaisten pitäisi ostaa Lotalle hänen toivomiaan kirjoja lahjaksi? Hiukan härskiä menoa.
Pappa on yhä vaivaantuneempi ja ärtyneempi noissa videoissa. Hanki Lotta oma ura, anna vanhan olla jo rauhassa.