Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1362)

Vierailija
61/1362 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan Lotasta ja papasta, eli en katso. Eikä alkanut nytkään kiinnostamaan. Eivät taida olla kovin suosittuja.

Vierailija
62/1362 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin yhtä ja vähän ihmettelen. Lotta vasta tämän vuoden aikana oppinut tietämään isoisovanhempiensa nimet ja papan evakkotarinaa jne. Ei ole paljon tainnut olla ennen tekemisissä.

Tai sitten teeskenteli videoita varten. Tai sitten ei oikeasti ole kiinnostunut edes mutta vaivautui nyt viimein kuuntelemaan noita juttuja videoiden ja näyttökertojen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1362 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo pappa ole ihan omasta halustaan mukana ja esiintyy ihan omilla ehdoillaan.Kyllä huomaa heti,missä sivuilla ollaan,kun alkaa tuo vanhemman ihmisen huoltaminen ja alistaminen.

En ole seurannut kun en yleensälään pyöri noilla taajuuksilla.Olen 61 ja mielestäni tuo pappa on siinä mielessä nuorekkaampi kuin minä,että on kiinnostunut näistä tavoista,jaksaa olla somessa.

Olen töissäenkä nyt tosiaankaan ole vanha,mutta kaikki tää netti/someoleilu on aika vähäistä.

Mutta siis asiaan:energinen reipas pappa,eiköhän itse tiedä,mitä tekee.

Vierailija
64/1362 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin yhtä ja vähän ihmettelen. Lotta vasta tämän vuoden aikana oppinut tietämään isoisovanhempiensa nimet ja papan evakkotarinaa jne. Ei ole paljon tainnut olla ennen tekemisissä.

Jossain kohtaa puhuivat kuinka pappa ei koskaan halunnut puhua niistä evakkotarinoista ja miksi lapselle sellaisia olisi edes alkanut puhumaan? 

Vierailija
65/1362 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisen palautteen määrässä tämä palsta ei koskaan petä.

Vierailija
66/1362 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa puhuivat kuinka pappa ei koskaan halunnut puhua niistä evakkotarinoista ja miksi lapselle sellaisia olisi edes alkanut puhumaan? 

Nyt sitten alkanut puhua? Lotta tiirailee sillä silmällä että mistä taas saisi uutta kirjanaihiota.

Vierailija
67/1362 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, tekee pahaa katsella kuinka syvästi tuo Lotta loukkaantuu ihan kaikesta kritiikistä, esim siitä kun sanotaan että olisi kiva kuulla enemmän papan laulua.

Kaksi päivää ollut hirveä ei tartte kattoo jos ei kelpaa-rant somessa ja nyt ne on laittaneet vielä papankin sanomaan samat asiat videolle.

Vierailija
68/1362 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts, tekee pahaa katsella kuinka syvästi tuo Lotta loukkaantuu ihan kaikesta kritiikistä, esim siitä kun sanotaan että olisi kiva kuulla enemmän papan laulua.

Kaksi päivää ollut hirveä ei tartte kattoo jos ei kelpaa-rant somessa ja nyt ne on laittaneet vielä papankin sanomaan samat asiat videolle.

Mulla on vähän sama ongelma. En ymmärrä miksí pitää katsoa jos ei tykkää.

Itse katson ainoastaan sellaisia videoita, joista tykkään.

Onko vaan niin kova halu haukkua ja lytätä, vai mikä siinä on?

Tuskin Lotta on loukkaantunut, jos joku on toivonut papan laulua enemmän. Eiköhän siinä ole takana isompaa somekiusaamista. 

Vierailija
69/1362 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Lotta ja pappa oli alkuun piristävää, mutta vähän myöhemmin huomasin että pirteä nuori neito pönkittää omaa egoaan tämän avulla. Eikö olisi sama omaa erinomaisuuttaan yksin videoilla esitellä. Kaikki samalla tavalla, ja ruokailu touhut voisi erikseen hoitaa. Vaikka kokkaus videon tehdä.

Vierailija
70/1362 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on yhteisleikkiä ja lauletaan Mattia ja Teppoa. Papalle kyllä varmasti piristävää.

Vierailija
71/1362 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa ihania hyvänmielen juttuja, mutta esimerkiksi eilen Lotta valitti miten pappa tulee häiritsemään viiden minuutin välein eikä siksi saa kirjoitettua. En tiedä katsooko pappa itsekin Instagramia tai ovatko sopineet, että tällaiset jutut on ok, mutta minulle tulee vähän ikävä fiilis tollaisesta. Ja eräänä päivänä Lotta sanoi että pappa on päiväunilla ja kuorsaa ja meni sitten kuvaamaan häntä. Itse en ainakaan haluaisi moista, harmittaa papan puolesta :(

Vierailija
72/1362 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä. 

Toivottavasti Lotta saa haluamansa uran.

Niin eikö pappa antanut ymmärtää / sanonut siinä pojan kesämökillä -videossa, että ei ollut vuosikausiin käynyt kyseisessä paikassa. Oliko myös niin, että pappa on viettänyt yksin juhlapyhät ennen Lottaa, vai muistanko väärin?

Nyt sitten pääsi sinne mökillekin kun siitäkin sai tehtyä videon.

Vierailija
73/1362 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä. 

Niin eikö pappa antanut ymmärtää / sanonut siinä pojan kesämökillä -videossa, että ei ollut vuosikausiin käynyt kyseisessä paikassa. Oliko myös niin, että pappa on viettänyt yksin juhlapyhät ennen Lottaa, vai muistanko väärin?

:(

Vierailija
74/1362 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kuvan minäkin sain että ei ole suuremlin käynyt mökillä saati vieraita saanut.

Vierailija
75/1362 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen kuvan minäkin sain että ei ole suuremlin käynyt mökillä saati vieraita saanut.

Voi pappaa... :( No, toivotaan, ettei pappaa unohdeta kun korona on ohi. Mutta saisi tosiaan lopettaa papan selän takana puhumisen/kuvaamisen, se ei ole oikein.

Vierailija
76/1362 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli teemana ilmastonmuutos. Jättäkää pappa rauhaan ja antakaa hänelle kunnon maitoa.

Vierailija
77/1362 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miksi tuo Lotta ärsyttää niin paljon. Olen pahoillani. Pappa on herttainen.

Vierailija
78/1362 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hämmentävää kun Lotta suuttui siitä, että ihmiset oli käskeneet papan lepäämään, kun pappa ei kyennyt laulamaan ilmeisesti koronarokotteen takia! :(

Vierailija
79/1362 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mammat! Nyt voitte osallistua herttaisen Lotan uusimman kirjan tekoon.

Vierailija
80/1362 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hieman häiritsee kun koko ajan puhuu itsestään ja analysoi itseään. Kun kohdeyleisönä on vanhat ihmiset, tuo meininki onnistuukin. Vanhat ihmiset mielellään kuuntelevat nuoria ja ovat lempeän kannustavia -ainakin muille jos ei omille lapsilleen. Nuoremmat ärsyyntyvät herkemmin eivätkä aina jaksa iloita toisen puolesta. Ainakin meillä on näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän