Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?

Vierailija
30.10.2020 |

Tuo Lotta on kyllä ihan supermahtava.

Kommentit (1362)

Vierailija
21/1362 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka on ok, toinen on toistoa, ja kolmas video jos katsoo on jo ajanhukkaa.

Tuollain se menee suurimmalla osalla jotka tekee videoita .  Se idea oli ekassa ja loppu toisessa.

Vierailija
22/1362 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aluksi. Jostain syystä oon niin ankea että en enää kun kaupallistui, vaikka sehän se tarkoitus Lotalla kai olikin. Pappa on ihana. En myöskään pitänyt Lotan lukutyylistä.

vaikka arvostan ideaa.

Onko videoissa nykyään paljon mainoksia?

Kyselee YouTube Premium käyttäjä.

En tiedä tästä tapauksesta, mutta yleisellä tasoilla voin kommentoida, että kyllä, lyhyen ajan sisällä Youtuben tuputtamien mainosten määrä on selvästi lisääntynyt.

Minä olen ihmetellyt, ettei näissä videoissa ole näkynyt ensimmäistäkään mainosta vielä.

Varmasti tilanne tulee muuttumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1362 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli facebookin feediin heidän laulunsa ”Anna mulle tähtitaivas...” Kaunis esitys mutta ontoksi jäi, kun tiedän, ettei heillä ole mitään kosketusta kappaleeseen.

Vierailija
24/1362 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vilkaisin, ei ollut meikäläisen mieleen

Vierailija
25/1362 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tuota pappaa viedään pitkin Suomea näinnkorona-aikaan. En tajua. Hän on herttainen mutta Lottaa en pysty katsomaan.

Vierailija
26/1362 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nämä oli lähteneet pahimpaan korona-aikaan pappaa kuljettamaan pikkukaupungista Helsinkiin. Nämä kaksi lapsenlasta tekee nyt itseään tunnetuksi papan kustannuksella.

Pappa-raukka, toivottavasti ei tarttunut korona mukaan tältä tai muilta reissuilta, häntä näemmä kuljetetaan milloin mihinkin kirjaa ja tubea mainostamaan tänä aikana jolloin varsinkin vanhusten tulisi välttää tarpeetonta liikkumista.

Vierailija
27/1362 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt, ettei näissä videoissa ole näkynyt ensimmäistäkään mainosta vielä.

Varmasti tilanne tulee muuttumaan.

Mainoksia on paljon instan ja facebookin puolella, just äsken ainakin 5-6 Bookbeat-aiheista stooria putkeen alekoodeineen.

Storyista saa rahaa tietyn summan per story.

Vierailija
28/1362 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä

Vierailija
29/1362 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tämä oli pelkkä yksinkertainen hyvän tuulen facebook-juttu. Sitten MTV ja muut mediat teki uutisia, suosio kasvoi, kasvoi.. Sitten heitä ruvettiin haastattelemaan entistä enemmän. Sitten tuli kirja ja sitten he olivat Linnan juhlien lähetyksessä. Seuraavaksi heiltä ilmestynee cover-cd ja he ovat vakiovieraita jossain ohjelmassa. Ehkä Lotta myös pääsee esiintymään jonkin ohjelman julkkis-versioon.

Kenties Lotta on seuraava Suomen Bachelorette!

En ole katsonut kuin heidän haastatteluitaan ja muita tv:ssä näytettyjä esiintymisiä.

Vierailija
30/1362 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä. 

Toivottavasti Lotta saa haluamansa uran.

Vierailija
31/1362 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä. 

Älä valehtele! Tunnen itse Jorman ja voin vakuuttaa että he ovat aidosti hyväntuulisia, Lotta on oikeastikin noin pirteä ja tosi kiintynyt pappaansa. Sen luonne nyt vaan on sellainen eloisa minkä jotkut näkee teennäisenä. En kestä kun ihmisten pitää aina keksiä jotain negaa näinkin kivasta jutusta. 

Vierailija
32/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ärsyttää tuo touhu. Pappaa viedään pitkin Suomea kuin litran mittaa. Toki piristystä elämään mutta miksi tämä Lotta vetänyt mukaan kaupallisuuden? Tai no, retorinen kysymys toki...

Vierailija
33/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon yksin olon jotenkin itsekin aavistellut. Yhtäkkiä lapsenlapset vain pompsahtivat ihan asumaan, tai yksi heistä.

Vierailija
34/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso.

Vierailija
35/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain juhannusvideosta (instasta katsoin tämän Lotan julkaisua) tuli sellainen tuntuma, että pappa ei ollut vuosiin käynyt poikansa mökillä. Lotta-videoiden myötä sitten sinne kärrättiin. Ehkä olen väärässä.

Vierailija
36/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rahanahne lapsenlapsi. En tykkää.

Vierailija
37/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä kummallisia. Minusta pappa on tosi mahtava ja Lotta ihana ja suloinen. Olispa itelläki sitten joskus tuollaisia lastenlapsia. En ihmettele, että Lotalla tuli itku silmään, oon ite kans yhtä herkkä. Ihana. Kaikkea hyvää Lotalle ja Papalle ja lämmintä joulua. Bongasin nämä jo ajat sitten netistä ja oon katsonut ja katson lisääkin.

Vierailija
38/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pappa muistaa kaikkien laulujen sanat?

Ehkä hän on meidän papattomien lainapappa.

Vierailija
39/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Pappa on suloinen mutta Lotta vaikuttaa jotenkin pelottavalta. Luultavasti keksinyt "liikuttavan" bisnesidean ja hyötyy nyt siitä. Inhoan tota tapaa miten se puhuu kuin jollekin vähä-älyiselle. Esityksen makua.

Vierailija
40/1362 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kaksi marjaa 🍒