Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1362)
Suloista, että lapsenlapsi (joka ennen pitkälti ollut ulkomailla?) muuttaa pappansa luo. Ei paha, että luo julkisuutta silla (on kuitenkin instaa yms taustalla). Miksi pappaa viedään pitkin Suomea korona-aikaan? Tajuaako julkisuuden?
Tässä on paljon hyvää ja mukavaa, ihan hyvin tehtyäkin mutta toki tuo Lotta on eteenpäin pyrkivä nuori kansainvälinen nainen. Taitavasti otettu bisnes huomioon ja ajavat nyt täysillä niinkuin pitääkin ja otetaan julkisuudesta kaikki irti, sillä pian se hiipuu, niin kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Miten pappa muistaa kaikkien laulujen sanat?
Ehkä hän on meidän papattomien lainapappa.
Miten niin muistaa? Sanat on näytöllä.
En tykkää tuollaisesta herkkyydestä enkä pirteydestä eli en katso.
En pidä tuollaisesta ollenkaan.
Voisin katsoa jos tekisivät videoita joissa olisi pelkästään papan tarinoita elämästään.
Ovat ihania! Tiedän, että karjalainen hilpeys ja hersyvyys ärsyttää monia ja sitä monet nimittävät teennäisyydeksi tai jopa kevytmielisyydeksi. Itsekin olen tämän joutunut kokemaan. Ei olisi saanut olla iloinen.
Mutta ei se mitään, ei kannata hapannaamoista välittää.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen tuo ihana Lotta on? Vaimomatskua.
En tiedä, mutta veikkaan n.28v
Samaa mieltä, että vaimomatskua löytyy.
Meni papan luo loisimaan ja pakottaa laulamaan videolle vielä...
Onjoo kansainvälinen bisnes-nainen jolla ei rahaa edes omaan elämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Meni papan luo loisimaan ja pakottaa laulamaan videolle vielä...
Onjoo kansainvälinen bisnes-nainen jolla ei rahaa edes omaan elämiseen.
Höpönpöpönvaan. Tuo pappahan on monesti sanonut, että hänen elämänsä parasta aikaa on se, että saa tehdä Lotan kanssa noita laulujuttuja. Tykkää niistä.
En. Syy on rehellisesti sanottuna se, kun käy niin kateeksi, kun +20 vuotiaalla on vielä pappa.
Oma kuoli, kun olin 12-vuotias, ja oli ollut jo pitkään huonossa hapessa.
Naisille on jotenki luontaista mennä loisimaan ihan vaan jonkun luo hyvällä omallatunnolla.
Muutaman olen katsonut että tiedän mistä puhutaan. Olisi ollut ok jos olisi jäänyt keittiössä lauleskeluksi ja jutuskeluksi. Itseäni häiritsee että korona-aikana pappaa pyöritetään ties missä ja Lotalla ihmiskontakteja ties kuinka paljon. Juhannusvideosta tuli myös olo että ei ole papan seura aikasemmin kiinnostanut.
Toisaalta minun äiti tykkää lotasta ja papasta ihan hulluna. Ja saa lauluista iloa päivään. Sen vuoksi toivon että jatkavat.
Eihän Lotta ole aito, todella paljon "roolitusta". Pappa on aito, mutta verratkaapa puolen vuoden takaision videoihin, on nyt väsyneempi ja heikomman oloinen.
Onko niin että Lotta omaa uraa pönkittääkseen pakottaa Papan juttuihin joista pappa ei pidä? Ilmeisesti tytöt ovat myös naureskelleet vanhuksen hitaammalle toiminnalle, yhdessä videossa Pappa suoraan siitä mainitseekin "nauratte taas minun tekemisille" vai miten se olikaan.
Ymmärrän kyllä nuorten innon mennä eteenpäin, mutta vanhuksella eivät asiat tapahdu niin nopeasti, tässä pitää nuorten säilyttää maltti eikä naureskella selän rakana, tunteet ne on vanhuksellakin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Lotta ole aito, todella paljon "roolitusta". Pappa on aito, mutta verratkaapa puolen vuoden takaision videoihin, on nyt väsyneempi ja heikomman oloinen.
Onko niin että Lotta omaa uraa pönkittääkseen pakottaa Papan juttuihin joista pappa ei pidä? Ilmeisesti tytöt ovat myös naureskelleet vanhuksen hitaammalle toiminnalle, yhdessä videossa Pappa suoraan siitä mainitseekin "nauratte taas minun tekemisille" vai miten se olikaan.
Ymmärrän kyllä nuorten innon mennä eteenpäin, mutta vanhuksella eivät asiat tapahdu niin nopeasti, tässä pitää nuorten säilyttää maltti eikä naureskella selän rakana, tunteet ne on vanhuksellakin.
Tämä oli hyvä, ihan samat ajatukset myös täällä. Hyvää perusviihdettä kokonaisuutena, Lotan virheetön kirjakieli ärsyttää välillä, hän ilmeisesti on todellakin kirjoittanut sanansa, korjannut virheet jne. Tietyt huudahdukset ja ilmeet eivät vain aina täsmää, ketjun perusteella muutkin huomanneet saman. Pieni virhe kuitenkin kokonaisuudessa, kunhan Papan hyvinvoinnista, myös henkisestä, huolehditaan. Aion katsoa jatkossakin, tosin laulujen opettelusta on menty jo parin harjoituskerran ja purkkiin - karaoke-lauluihin.
Mikä tämä Lotta ja pappa juttu oikein on kun kaikki siitä puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Lotta ja pappa juttu oikein on kun kaikki siitä puhuu?
KVG
Katsoin yhtä ja vähän ihmettelen. Lotta vasta tämän vuoden aikana oppinut tietämään isoisovanhempiensa nimet ja papan evakkotarinaa jne. Ei ole paljon tainnut olla ennen tekemisissä.
Joku tökkii. En jaksa katsoa. Ehkä tulee liikaa joka tuutista. Miksi juuri nämä ihmiset?