Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1362)
Ja mikä ihana kirja siitä tulisikaan, kun tätä ketjua lukee :-/ Noinkohan on osunut monelle negailijalle omaan nilkkaan tämä ja huono omatunto omien isovanhempiensa unohtamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa mammat! Nyt voitte osallistua herttaisen Lotan uusimman kirjan tekoon.
En oo koskaan näistä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, miksi tuo Lotta ärsyttää niin paljon. Olen
pahoillani. Pappa on herttainen.
Tuo ylipirteys ja tehokkuus häiritsee.
Vähän väliä korostaa mitä kaikkea on tekemättä....
Jos nuori nainen keksii tuollaisia syitä ihmissuhteen edelle, niin todella parempi ettei kumppania ole.
Mutta se ihmetyttää ettei kaipaa tai tarvitse edes niin..... Kertoo kyllä ihmisestä aika paljon.
Ymmärrän hyvin että Pappa vanhanajan ihmisenä alkaa jo kaivata tytöille niitä ns sulhasehdokkaita.
Ehkä heiä perheessä on painotettu elämässä eri asioita, en tiedä. Ihmettelen.
Oletteko huomanneet, että Lotan ja papan videotiedoissa on nykyisin Linkki Lotan Amazonin -toivomuslistaan, josta voi tilata Lotalle mieluisia lahjoja...
Pappa on hyvä laulamaan, itse asiassa parempi kuin Lotta.
Ei nyt suoraan liity Lottaan ja pappaan, mutta mulla menee maku tubettajiin, kun alkavat vaan kinuamaan itselleen mammonaa.
Ahneus kasvaa syödessä. Kiva olisi jos kanava pysyisi mahdollisimman kotikutoisena. Lotta ja Liina ovat ihan virkistäviä poikkeuksia kaikkien insta-babejen joukossa. Pukeutuminen on kai tarkoituksella vanhanaikaista. Pappa on kanavan paras asia, niin herttainen. Tytöt ovat välillä vähän omalaatuisia mutta ei se huonokaan asia ole, jos se on aitoa eikä teeskenneltyä. Pappa ei ainakaan teeskentele mitään.
Harmi, että Lottaa alettua näköjään kiusaamaan viesteillä. Kertoi juuri poistavansa instagrammin sekä tiktokkinsa tämän takia. "Tik tokin viestit ovat aika kamalia, sekin sai nyt lähteä!" Mitä ihmettä ihmiset? Vaikea käsittää, miten kukaan voi löytää mitään negatiivista Lotasta ja papasta ja näiden hyvänmielenvideoista, jotka ovat ilmaisia katsella. Minusta todella comfyä katseltavaa.
Minusta hieman kiusallista, kun tekivät papan kanssa sen Tahdon sulle olla hyvin hellä -dueton ja pappa laulaa Lotan uskomattomasta vartalosta joka saa hänet vapisemaan jne. Kyseessä kuitenkin pappa ja lapsenlapsi...
Miksi vanha mies raijattiin toiselle puolelle Suomea veneilemään?
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska siitä sai kivan videon. Eikö pappa sanonut ensimmäisessä (viime vuoden mökkivideossa) ettei ollut käynyt tuolla mökillä vuosiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska siitä sai kivan videon. Eikö pappa sanonut ensimmäisessä (viime vuoden mökkivideossa) ettei ollut käynyt tuolla mökillä vuosiin...
Niin mäkin muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin aluksi. Jostain syystä oon niin ankea että en enää kun kaupallistui, vaikka sehän se tarkoitus Lotalla kai olikin. Pappa on ihana. En myöskään pitänyt Lotan lukutyylistä.
vaikka arvostan ideaa.
Sama. Ilahduin aluksi, mutta ei ollutkaan pyyteetöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä.
Toivottavasti Lotta saa haluamansa uran.
Lottahan tuli koronaa karkuun Lontoosta ja pääsi papan luo asumaan.
Ikävää, että he ovat saaneet ilmeisesti kovin törkeitä viestejä osakseen. Vaikka ei tykkäisi kanavan sisällöstä, ei se kuitenkaan oikeuta kiusaamiseen ja törkeyksiin. Sekin kummastuttaa, että ainakin Youtube-kanavalle on pesiytynyt keski-ikäisiä tai sitä vanhempia miehiä, jotka vokottelevat Lottaa (tai jos Lotta ei lämpene, Liinaa). Mahtaa olla ällöttävää nuorten naisten mielestä.
Ilmeisesti en ole tämän kanavan kohdeyleisöä, tai jotain. Olen paria videota yrittänyt katsoa, mutten pääse muutamaa minuuttia pidemmälle. Papassa ei mitään vikaa ja vaikuttaa oikein herttaiselta, mutta tuo Lotta. En vaan pysty kuuntelemaan sen ääntä ja sepityksiä, ei siis millään.
Alkuun yritin, kun tuli se kirja ja halusin tietää, mistä kyse ja nyt yritin uudelleen eilen, kun täällä ketju. Ei voi mitään, ei ole minua varten selkeästi tämä. Silti en ymmärrä ihmisiä, jotka laittaa jotain negatiivisia viestejä. Aina voi laittaa sen kanavan kiinni ja katsoa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hieman kiusallista, kun tekivät papan kanssa sen Tahdon sulle olla hyvin hellä -dueton ja pappa laulaa Lotan uskomattomasta vartalosta joka saa hänet vapisemaan jne. Kyseessä kuitenkin pappa ja lapsenlapsi...
Todella huono valinta. Miksi ottaa tuollainen, kun vaihtoehtoja on kyllä.
Jotka nimenomaan istuvat Papalle paremmin.
Pappa on ollut parissa viime videossa väsyneen oloinen. Mahtaako helle vaivata. Kyllä papan iloista ja virkeää olemusta on ollut mukava katsella ja paljon hän on antanut energiaa korona-aikaan.
Lotta ihan tuohtui, kun pappa uteli poikaystävästä.