Te kenellä ulkomaalainen mies
Oletko koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miehen taholta?
Kommentit (144)
Britin kanssa en mutta romanialaisen kanssa heti, alkoi yhtäkkiä sängyssä kuristamaan. Pistin poikki siinä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:10"]Ja nyt siis ollut 10 vuotta naimisissa saksalaisen kanssa, perheväkivalta on meidän yhteiskuntaluokassa täällä aivan tuntematon käsite, ei ole tarvinnut sellaisia miettiä ollenkaan.
[/quote]
Olet kyllä todella yksinkertainen jos olet oikeasti sitä mieltä että jossain yhteiskuntaluokassa ei tapahtuisi yhtään perheväkivaltaa.
Ei kertaakaan ole lyönyt tai uhannut lyödä eikä muutenkaan millään lailla väkivaltainen mies, kiinalainen. Kokemusta myös korealaisista existä, eivät ikinä korottaneet edes ääntään kanssani. Suomalaisista existä tasan yksi oli sellainen joka ehkä olisi saattanut huitaista kännipäissään, muttei ainakaan minua ikinä. Oli vaan sellainen ettei alkoholi hänelle sopinut ja saattoi alkaa painia esim. veljensä kanssa :/
Suomalainen isäni kyllä potki ja töni suomalaista äitiäni muutamia kertoja liittonsa aikana ja mm. uhkasi tappaa... He erosivat 15 vuoden liiton jälkeen, onneksi. Muita en sitten tunnekaan.
En ole, enkä osaa edes kuvitella tilannetta jossa mieheni käyttäytyisi väkivaltaisesti. Mieheni on belgialainen.
En todellakaan ole. Hän ei ole koskaan tainnut edes kunnolla korottaa ääntään mulle, vaikka toki riitelemme toisinaan.
Hän on kurdi (jos se tieto jotakuta liikuttaa).
Ei ole väkivaltainen, mieheni on Turkin kurdi. Yhdessä ollaan oltu teini-iästä asti, nyt naimisissa. Isäni oli toisinaan äkkipikainen ja väkivaltainen, joten siltä osin minulla on kokemusta väkivaltaisista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:12"]
En ole. Intialainen mies.
[/quote]
Mulla sama.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:14"]Täällä toinen saksalaisen miehen vaimo ja en ole. Mielestäni tällä asialla ei kyllä ole mitään tekemistä miehen kansallisuuden perusteella.
[/quote]
Kyllä tällä on paljonkin tekemistä kansallisuuden kanssa. Väkivalta on huomattavasti yleisempää maissa, joissa naisen asema on muutenkin heikompi.
Siis se joka käy alapeukuttamassa näitä vastauksia, että on ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa eikä ole kokenut väkivaltaa, niin voisitko perustella toimesi?
Oletko itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ulkomaalaisen kanssa? Jos olet niin miksi pahoitat mielesi, ettei kaikki ole joutunut kokemaan väkivaltaa sinun tavoin?
Suosittelen lämpimästi että menet juttelemaan psykologille ikävistä kokemuksistasi.
Katkeroituminen ja muille pahan toivominen ei auta omaa paranemistasi.
Olen kerran saanut teininä avokämmenestä ulkomaalaiselta kundilta. Suomalainen kundi " vain " kuristi ja teki muita inhottavuuksia. Vieläkin pelkään täyä eksää.
Joo, tosi paljon sain turpiin bosnialaiselta exältä.
Niin, miksi suomalaiset ovat niin aggressiivisia? Mistä se johtuu, geenit vai sotatraumat??
Mies afrikkalainen, ei ole ikinä ollut väkivaltainen. Mä olen häntä kerran lyönyt alkuaikoina ja sitä kadun aina.
Ei ole mieheni enää, eikä oikeastaan ollut kuin suhde, mutta elämässäni ensimmäisen kerran pelkäsin saavani turpaan saksalaiselta poikaystävältäni, eron jälkeen. En saanut, poistuin paikalta. Jos suhde olisi jatkunut niin luulen että olisi joku päivä läsähtänyt, miehellä oli aikamoinen temperamentti enkä minäkään aina helpoimmasta päästä.
Ei ole koskaan lyönyt, mies irakilainen muslimi.
Luulen tuon suomalaisen väkivaltaisuuden johtuvan ainakin jossain määrin alkoholista?
En ole, mieheni on kreikkalainen.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 23:20"]Siis se joka käy alapeukuttamassa näitä vastauksia, että on ulkomaalaisen kanssa parisuhteessa eikä ole kokenut väkivaltaa, niin voisitko perustella toimesi?
Oletko itse ollut väkivaltaisessa suhteessa ulkomaalaisen kanssa? Jos olet niin miksi pahoitat mielesi, ettei kaikki ole joutunut kokemaan väkivaltaa sinun tavoin?
Suosittelen lämpimästi että menet juttelemaan psykologille ikävistä kokemuksistasi.
Katkeroituminen ja muille pahan toivominen ei auta omaa paranemistasi.
[/quote
varmaan ihmiset alapeukuttaa koska ei usko
En, mutta hakkaan kaulimella joka päivä afrikkalaista miestäni. Nytkin sillä tikit silmäkulmassa.
Ts. onko ulkomaalaisuus jotenkin eri verrattuna kotimaiseen nyrkkiin?