Te kenellä ulkomaalainen mies
Oletko koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miehen taholta?
Kommentit (144)
Suomessa on Euroopan eniten perheväkivaltaa tilastoidenkin mukaan, joten aloittaja valitsi oikein "sopivan aiheen" eivät ne ole muut euroopan kansalaiset jotka toisiaan niin usein hakkaisivat
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:59"]
Oletko koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miehen taholta?
[/quote]
En, mies on virolainen
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:00"]
Suomessa on Euroopan eniten perheväkivaltaa tilastoidenkin mukaan, joten aloittaja valitsi oikein "sopivan aiheen" eivät ne ole muut euroopan kansalaiset jotka toisiaan niin usein hakkaisivat
[/quote]
ne lasketaan rakastavien riidoiksi ja poliisi sanoo naiselle, että lopeta tuittuilu..
No en todellakaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:00"]
miten tämä liittyy miehen ulkomaalaisuuteen? [/quote]
Kyllä se liittyy sikäli, että varmaan harvassa maassa on suhteessa yhtä paljon väkivaltaisia juoppoja kuin Suomessa.
45 jatkaa, ainoa henkilökohtaisesti tuntemani väkivaltainen mies oli isäni (suomalainen), onneksi joi itsensä hengiltä ennen kuin sai ketään muuta hengiltä. :) Itse olen ennen aviomiestänikin seurustellut ainoastaan muiden kuin suomalaisten miesten kanssa. Ja nyt siis ollut 10 vuotta naimisissa saksalaisen kanssa, perheväkivalta on meidän yhteiskuntaluokassa täällä aivan tuntematon käsite, ei ole tarvinnut sellaisia miettiä ollenkaan.
En koskaan. Suomalaisten kanssa on tullut "säikäyttäviä" tilanteita aggression purkautuessa minua kohti joko huutona, liikehdintänä tai molempina, sellaista satunnaista ennalta-arvaamatonta käyttäytymistä tunnekuohussa mikä ei purkaudu fyysisenä väkivaltana vaan pelottavana käytöksenä jota sitten myöhemmin pahoitellaan.
Nykyinen mieheni kohtelee minua suuttuessaankin kuin olisin todella hauras ja kallisarvoinen aarre jota tulee suojella kaikelta pahalta, jota kukaan ei saa satuttaa. Vastaavaa totaalisen turvan tunnetta en ole suomalaisten kanssa kokenut.
Mies on latinoamerikkalainen
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:30"]
En koskaan. Suomalaisten kanssa on tullut "säikäyttäviä" tilanteita aggression purkautuessa minua kohti joko huutona, liikehdintänä tai molempina, sellaista satunnaista ennalta-arvaamatonta käyttäytymistä tunnekuohussa mikä ei purkaudu fyysisenä väkivaltana vaan pelottavana käytöksenä jota sitten myöhemmin pahoitellaan.
Nykyinen mieheni kohtelee minua suuttuessaankin kuin olisin todella hauras ja kallisarvoinen aarre jota tulee suojella kaikelta pahalta, jota kukaan ei saa satuttaa. Vastaavaa totaalisen turvan tunnetta en ole suomalaisten kanssa kokenut.
Mies on latinoamerikkalainen
[/quote
Argentiinasta? Mulla sama.
Olen, kaksi kertaa. Ei oikeaa pahoinpitelyä, mutta tönimistä ja väkisin kiinni pitämistä. Mies on saksalainen.
En todellakaan. Mieheni on hollantilainen, ja kantaa myos hamahakit ja itikat ulos lasin kanssa, kun ei halua tappaa niita :) Ei halunnut tappaa edes seinalla juossutta sokeritoukkaa ennen kuin pakotin.
En ole, ranskalainen mies. 18v yhdessä.
En ole, mies Länsi-Afrikasta, yhdessä 5v.
En koskaan, mies virolainen. Ei mua ole suomalaisetkaan pahoinpidelleet.
En ole, mies on Afrikasta. Suomalaisen miehen taholta taas olen.
En, Turkin kurdi. En ole ollut koskaan väkivaltaisessa suhteessa. Lapsuuden perheessämme ei myöskään ollut väkivaltaa.
No en todellakaan. On irkku. Muutenkin on suomalaisiin poikiin (koska olin niin nuori 15-22 v kun seurustelin suomalaisten kanssa) todella todella iso ero. Naisen kunnioittaminen, kukkien tuominen, hemmottelu ja arvostus ihan eri luokkaa. Ollaan oltu pian 4 v. Sellasta vittulua ja suomalaisten tyylistä "kaikkien muiden tyttöystävät on parempia" vinkumista en oo kertaakaan huomannu täälläpäin.