Te kenellä ulkomaalainen mies
Oletko koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miehen taholta?
Kommentit (144)
Itselläni turkkilainen mies. Todella rakastava, perhekeskeinen.Tekee paljon töitä, mutta jaksaa silti huomioida vaimoaan. Ei koskaan väkivaltainen vaan rauhallinen ja leppoisa luonteeltaan. En vaihtaisi mihinkään.
Äitini jo edesmennyt sai turpaansa koko ikänsä suomalaiselta mieheltään ja minä 7 ensimmäistä ikävuottani, todella pahasti.Siksi varmaan en koskaan mennyt suomalaisen kanssa yhteen, sillä ensimmäinen poikaystäväni hakkasi mut kerran ja oli hukuttaa, se riitti.
Ulkomaalainen mies kyllä pilkkasi ja **ttuili lähes ne 4 vuotta jotka olimme yhdessä.Mutta olen kuullut, että se on yleistä avioliitossa, onneksi olen säästynyt perhehelvetiltä aikuisena.
Nuorena multa kysyttiin, miksi olen mutakuonon kanssa.Hän oli sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen keski-eurooppalainen:)).Eikä lyönyt.
Oliko se eräs Stockmannkin mamu?Eli alempaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mamubatjojen kokoontumisajot av-palstalla. Tämä on kaikkien negroideihin sekaantujien virallinen äänenkannattaja.
Eikö se tunnu pahalta, että on tuomittu alempaan sosiaaliluokkaan ja lapset pärjäävät huonosti ?
Puhun nyt omasta puolestani, mutta aviomieheni on itäeurooppalainen, jo useamman vuoden Suomessa asunut, ja äärettömän hyvin tänne sopeutunut. Upea isä ja aviomies. Rehellinen ja tunnollinen veronmaksaja.
Lapsemme ovat mitä ihanimpia, varsin eteviä ja fiksuja. Tasapainoisia ja rakkaudella kasvatettuja.
Ei mulla muuta.
Mahtaa punaniskajenkkejä nolottaa, kun pressana on mamun poika ja first ladyna ihan ehta mamu itä-euroopasta? Alinta kastia. Musta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
No en ole, miten tämä liittyy miehen ulkomaalaisuuteen? (Mies on muuten saksalainen.)
Tiia? :>
En ole, enkä usko näin koskaan tapahtuvan. Venäjältä. Asunut Suomessa jo 10+ vuotta.
En ole kokenut väkivaltaa. Naimisissa irakilaisen kanssa.
Olen naimisissa venäläisen miehen kanssa, olemme olleet yhdessä 6 vuotta. Ei minkäänlaista väkivaltaa. Päin vastoin, rakkautta yllin kyllin.
Mieheni on irakilainen. Täydellinen aviomies. Huomioi minua joka päivä ja kohtelee kuin kuningatarta. On intohimoinen ja kiihkeä. Komea.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut väkivaltaa. Naimisissa irakilaisen kanssa.
Lisään tähän vielä, että meillä ei edes koroteta ääntä vaikka hermot menisi. Mies ei voi yhtään sietää huutamista tai tiuskimista, ja itselläni on ollut tämän asian kanssa opettelua kun omat vanhempani eivät muuta teekään kuin tiuski ja huuda toisilleen. Ovat silti yhdessä neljättäkymmenettä vuotta.
Kun ollaan käymässä vanhempieni luona, niin en yhtään jaksaisi kuunnella heidän toisilleen huutoaan, nyt kun on itse kokenut ihan erilaisen parisuhteen mallin. Ihana palata miehen kanssa omaan kotiin kun siellä kukaan ei huuda.
En ole, mies on brittiläinen (englantilainen) :)
En ole. Mies jenkki. Suomalaisen exäni taholta kyllä :-(
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mies jenkki. Suomalaisen exäni taholta kyllä :-(
Sama, yhdysvaltalaisen mieheni en pystyisi edes kuvittelemaan käyttävän väkivaltaa.
Anteeksi, mutta kuka maallistunut ja ajatteleva nainen menee muslimin kanssa kimppaan? Hankaluuksia on luvassa ja eroon ei välttämättä niin päästäkään. Varoitan vain.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:45"]
Suomalaiset miehet ovat oikein erikoistuneet vaimonhakkaukseen. Perheväkivalta rehottaa tässä maassa.-ohis
Jepp, tästähän oli muutama vuosi sitten uutisissakin, että muut maat ovat alkaneet ihmetellä mitä meillä täällä suomessa on oikein meneillä kun väkivaltaan kuolee ennätysmäärät naisia, ja suurin ryhmä tässä uutisoinnissa kerrottiin olevan alle 30-vuotiaat avoliitossa elävät naiset. Ei missään muussa EU maassa tapeta näin suuria määriä naisia kun meillä suomessa.
EU-tutkimuksen mukaan tanskalaiset ovat väkivaltaisimpia, kakkosena finskit ja kolmosena ruotsalaiset - uskoo ken tahtoo eli kyse on kulttuurieroista tilastoinnissa. Itä- ja Keski-Euroopassa ei pientä lasten ja vaimon läimäyttelyä noteerata edes väkivallaksi, eikä ilmoitella mitään poliisille vaikka haittaisikin, kun sukukin kontrolloi - toisin kuin Pohjoismaissa, joissa huomioidaan esim. kaikenlainen tarttuminen ja henkinen väkivaltakin väkivaltana, ja poliisiin luotetaan paljon enemmän.
Suomessa päihteet vaikuttavat roimasti henkirikoksiin, tekijöissä muuten nykyisin paljon m a m u j a a k i n - mutta miehiä meillä t a pe taan huomattavasti enemmän.
Kyllä naisten t a p o i s s a ovat monet muut EU-maat meitä edellä.
Kysy sitä Nasima R:n mieheltä, kuten myös Jussi Niinistöltä, heillähän on mamuvaimot.Muuten esim.Briteissä on n.200000 suomalaista mamua, elintaso/koulutuspakolaista.Alex Stubbin on ollut aikoinaan mamu.Ainakin Briteissä suomalaiset ovat alempaa luokkaa.