Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!
Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!
Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.
Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.
Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.
Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.
Kommentit (103)
Jaa.. Mä olen ammattimeikkaaja, enkä jaksa arvostella tai ärsyyntyä kenenkään vastaantulevan meikistä tai meikkaamattomuudesta. Ei kuulu minulle.
Oletko ikinä ajatellut että joku on niin allerginen ettei kestä meikkiä , saippuaa tms.
Ihminen, jonka mielestä toisen on maalattava naamaansa ollakseen siedettävä, on kyllä jollain tasolla aivan päästään vialla.
Mahtaa ap:lla olla sosiaaliset kontaktit aika olemattomia, jos noin pinnallisella tavalla arvostelee muita ihmisiä. Jos ihminen on ystävällinen ja kohtelias, niin ei siinä ulkonäkö näyttele enää paljon minkäänlaista roolia. Kannattaisi ap joskus kokeilla avata se suu ja jutella ihmisten kanssa!
Kaikki ei ole niin pinnallisia kuin sinä. Ainakin itselläni on ihan muut intressit kuin joidenkin pakkelien pohtiminen. Itse meikkaan silloin tällöin, mutta teen sen, koska se saa hyvän olon itselle, en miellyttääkseni muita.
Kyllä on sullakin elämänarvot pielessä!
Meikin määrällähän sitä ihmisen arvot punnitaan :D
Voi ap, haluaisitko nähdä mun kasvot, jos mulla olisi meikkivoidetta naamassa koko 8h työpäivän ajan? SITTEN voidaan puhua laikukkaasta... Ihanan suppea on sun ajatusmaailma. Pus.
Miksi meikkaamaton nainen leimataan heti "haudasta karanneeksi"? Miksi nainen ei kelpaa sellaisenaan tässä yhteiskunnassa? Miehet eivät meikkaa, mutta he ovat silti vakavasti otettavia esim. palvelutehtävissä ja yritysmaailmassa.
Ymmärrän, että huono meikki pistää silmään enemmän negatiivisesti kuin positiivisesti, mutta miten sua häiritsee meikkaamattomuuskin? Aika harva mies meikkaa, eikö ne sitten häiritse? Ja vaikka sä inhoaisit esimerkiksi just noita mustia kulmakarvoja, kyseessä on kuitenkin makuasia. Jos kaikki meikkais just sun maun mukaan, niin aika saakelin tylsää olis tuolla ulkosalla kävellä. Musta on kivaa, kun on erilaisia persoonia, erilaisia meikkejä, erilaisia tyylejä jne.
Onko aloittaja sen en jaksa enää asiakaspalvelijana (tms) -ketjussa hilluneen jankkaajan sivupersoona? Samanlainen kirjoitustyyli ja yhtä halveksuva asenne aspoja kohtaan. Take it easy over there!
En meikkaa töihin, vaikka olen asiakaspalvelija. Tiedätkö, paljastan sinulle salaisuuden, teen sen vain siksi, että pääsen sellaisista asiakkaista kuin sinä eroon mahdollisimman nopeasti...
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:28"]
Miksi meikkaamaton nainen leimataan heti "haudasta karanneeksi"? Miksi nainen ei kelpaa sellaisenaan tässä yhteiskunnassa?
[/quote]
Itseasiassa minusta taas tuntuu, ettei nainen kelpaa arkena meikattuna, jos on ylittänyt keski-iän. Aina joku katsoo pahalla.
Jokseenkin samaa mieltä olen huonosti meikkaavista naisista. Jos yleensäkin vaivautuu meikkaamaan niin miksei sitä voi opetella ja tehdä kerralla kunnolla?
Jokainen toki saa itse valita haluaako näyttää itseltään parhaimmillaan vaiko kehnompana. Itselleni huoliteltu meikki kertoo kuitenkin myös arvostuksesta itseä ja työpaikkaansa kohtaan.
Laita seuraavalla shoppailukerralla aurinkolasit päähän, niin ei tarvitse katsella liian tarkasti myyjien "rumia" naamoja :D
Olen ihan karmean allerginen meikkivoiteille, enkä halua maksaa maltaita jostain allergisoimattomasta naamatökötistä
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:28"]
Miksi meikkaamaton nainen leimataan heti "haudasta karanneeksi"? Miksi nainen ei kelpaa sellaisenaan tässä yhteiskunnassa? Miehet eivät meikkaa, mutta he ovat silti vakavasti otettavia esim. palvelutehtävissä ja yritysmaailmassa.
[/quote]
Yksi syy on ap ja hänen kaltaisensa NAISET! Naisten kuuluisi tukea toisiaan, mutta tämä palsta kyllä osoittaa todeksi että nainen on naiselle susi!
Minusta näyttää hassulta, jos päiväkodin aikuinen on kunnon meikissä ja pyörii alle 3v lasten kanssa lattialla koko päivän.
Ehkä meikkaaminen/meikkaamattomuus riippuu vähän työpaikastakin.
Ehkeivät arvostakaan, arvostaisitko sinä, jos olisit alepan kassalla?