Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuntomerkeillä luokittelet naisen alaluokkaan?

Vierailija
11.02.2014 |

Ei naisesta tule alaluokkaa edes vain sillä, että aviomies olisi alemmasta luokasta kuin naisen tausta. Määritelmät ovat ihan pielessä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo aika kulunut aihe, mutta mun top 3:

Tatuoinnit, tupakka ja kaksiväriset hiukset.

Vierailija
2/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisuus, juoruilu ja säännöllinen, ylimenevä päihteiden käyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukka tai näkyvä juurikasvu keltaisessa (ent. vaalea) tukassa. Tai sitten näkyvä juurikasvu entisessä punaisessa tukassa. Tatuointi/tatuoinnit, lävistykset. Tupakanpoltto ja möreä/käheä ääni. Koulutuksen puute, elämäntapakotiäitiys (suora seuraus koulutuksen puutteesta -> tehdään sitten lapsia mieluiten paljon ja monelle)

Kovalla äänellä puhuminen baareissa, miesten arvostelu "kyllä mä tota panisin", toisten miehiin kiinni käyminen. Jos on oma mies, sen kanssa pitää tapella ainakin kerran kuukaudessa ja silloinkin takuuvarmasti kännissä. 

Ylipainoisuus ja pyöräilyshortsit yhdistettynä telttamalliseen paitaan. Sikaniskaisuus, joka taas tulee ylipainosta. Iso roikkumaha mutta lattaperse ja rimpulajalat. Crocksit, tai oikeastaan niitten halvat kopiot jotka on astuttu aikoja sitten linttaan.

Äänekäs, moukkamainen käytös.

Vierailija
4/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti värjätty tukka, räikeästi kulutetut farkut, halvat ulkoilutakit (teko-) nahkalaukun kanssa.

Vierailija
5/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa monta korvakorua kerrallaan. Sormuksia joka sormessa. Tekokuituvaatteet (akryyliä villan asemasta, tekonahkaa, polyesteriä...). Pitkät rakennekynnet. Kännäys. Tupakointi. Irtoseksisuhteet. Lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle.

Vierailija
6/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus peruskoulu tai opistotaso, usein teiniäiti, kiroilee ja polttaa, joskus sossun luukulla,kittaa siideriä? Ei eiköhän Se kutakuinki oo kaikkien käsitys??

Vierailija
7/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus peruskoulu tai opistotaso, usein teiniäiti, kiroilee ja polttaa, joskus sossun luukulla,kittaa siideriä? Ei eiköhän Se kutakuinki oo kaikkien käsitys??

Vierailija
8/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi joku mallikappale?

Vierailija
9/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi mainiosti tälläinen "alaluokkainen" nainen, varsinkin jos musiikkimaku olisi vielä rock/metalli. Olen siis varmaan palstan mielestä itsekkin wt, vaikka olenkin ihan keskituloinen insinööri.

Vierailija
10/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:04"]

Äänekäs, moukkamainen käytös.

[/quote]

Komppaan. Ulkonäköseikat ei aina määritä ihmistä, mutta käytös tekee niin poikkeuksetta!

Vierailija
11/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:24"]Mulle kelpaisi mainiosti tälläinen "alaluokkainen" nainen, varsinkin jos musiikkimaku olisi vielä rock/metalli. Olen siis varmaan palstan mielestä itsekkin wt, vaikka olenkin ihan keskituloinen insinööri.

[/quote]

Hyvä että jollekin kelpaa, kyllä kouvolatukillakin on oikeus parisuhteeseen.

Lisään listaan vielä valkoiset tekonahkasaappaat, happopestyt farkut, mukaräväkkä tyyli (=suttuinen ja likaisen oloinen), pesuaineen/wunderbaumin/rasvan/halvan hajuveden haju seuraa vanavedessä.

Vierailija
12/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää tällaiset ketjut. 

Vierailija
13/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino yhdistettynä liian pieniin vaatteisiin. Ruma, kotona värjätty tukka. Halvat vaatteet. Aviottomat lapset jotka nekin saatu alle 25 vuotiaana. Kova ääni ja huonot käytöstavat. Itseä kauniimpien tai menestyneempien naisten kovaääninen arvostelu tai pitkään katsominen (esim. Itseä kauniimpi nainen tulee omaan kantabaariin, niin alkaa jumalaton möykkä ja arvostelu).

Siinä muutama...

Vierailija
14/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Niin miehellä kuin naisella.

Vierailija
15/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:58"] 

Tää on jo aika kulunut aihe, mutta mun top 3:

Tatuoinnit, tupakka ja kaksiväriset hiukset.

[/quote]

Vain kun tunnen, mutta toisten mollaaminen rikkauden vuoksi, rahan paheksuminen, tatsat, rokkityyli naisella, kaksivärihiukset, crocsit ja julkisesti wt-sakista puhuminen. Hyväosainen ei tunne tarvetta arvostella muita ääneen ja päin naamaa.

Vierailija
16/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, he kuululuvat aina alinpaan luokkaan.

Vierailija
17/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:05"]

Lihava, he kuululuvat aina alinpaan luokkaan.

[/quote]

Jaa, minä taas sanoisin alaluokkaan kuuluviksi niitä, jotka eivät osaa edes omaa äidinkieltään!

http://fi.wiktionary.org/wiki/alin

Vierailija
18/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat vaatteet tai tekonahkalaukut eivät vielä paljasta alaluokkaista naista mielestäni. Ylipaino yhdistettynä nyrhittyihin, ylikäsiteltyihin ja moniävärjättyihin hiuksiin on jo parempi signaali. Kaikenkattava tyylitajuttomuus, mutta kuitenkin pyrkimys "näyttää" joltakin. Ammattitaidottomia (jos edes omaavat ammattia) tekevät virheitä töissään, sotkeentuvat toisten asioihin ja juoruihin aina kun pystyvät. Ehkä sitten niin, että tyhmyys ja yksinkertaisuus vain paistaa läpi. Yleensä siipatkaan eivät ole sen kummempia. Tai lapset. Usein näillä lapsilla on korostunut "toisten ja sääntöjen yläpuolella oleminen" kun kasvavat kuin siat pellossa ansiottomien kehumisten keskellä. Idols karsinnat mm. ovat tulvillaan tätä sakkia...

Vierailija
19/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun selkeästi alaluokkaan. Minulla on kamalia halpoja vaatteita, eikä kaikki laukkuni ole eläimistä tehdyt. Olen ylipainoinen. Olen joskus polttanut tupakkaa ja ollut ehkä äänekäskin. Ja kirosanoja olen rumasta suustani päästänyt. Hiuksetkin värjään itse, ja joskus niihin tulee se tyvikasvukin. En kuitenkaan juorua tai pidä toisten ihmisten haukkumisesta. Korkeakouluista en löydä itseäni kiinnostavaa alaa. Niin ja olen harrastanut irtoseksiäkin joskus. Näitä "tatsoja" minulla ei ole..mutta kesällää voin crocksit pyykkituvalle mennessäni lihaviin paskajalkoihini laittaa. Tai siis ne haisevat paskavarpaani niihin crockseihin sisään työntää.

Vierailija
20/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, tupakka, joka toinen sana on kirosana, kova ääni ja nauru, vuokrakämppä kuin pommin jäljiltä, lapset saatu nuorina ja ne lapset elää kuin siat pellossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme