Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuntomerkeillä luokittelet naisen alaluokkaan?

Vierailija
11.02.2014 |

Ei naisesta tule alaluokkaa edes vain sillä, että aviomies olisi alemmasta luokasta kuin naisen tausta. Määritelmät ovat ihan pielessä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alaluokkainen".. Kuka kyylää ihmisiä luokitellen heitä varallisuutensa perusteella ja etsien jotain tuntomerkkejä... Ilmeisesti te, jotka olette hyväkäytöksisiä, kouluttautuneita, siististi pukeutuvia, juurikasvunne tarkasti värjänneitä savuttomia ihmisiä, olette sitten korkeampaa luokkaa. Teidän lapsenne käyttäytyvät yhtä ihanasti kuin te käyttäydytte. On varmaan siistiä nähdä joku alaluokkainen ihminen ja ajatella, että on itse vähän parempi.

Vierailija
22/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:05"]

Lihava, he kuululuvat aina alinpaan luokkaan.

[/quote]

Jaa, minä taas sanoisin alaluokkaan kuuluviksi niitä, jotka eivät osaa edes omaa äidinkieltään!

http://fi.wiktionary.org/wiki/alin

[/quote]

No kirjoitusvirhe on helpompi korjata kun poistaa 10kg läskiä perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi alaluokkaisen piirteitä omaava tunnustautuu. Tykkään lipittää silloin tällöin siideriä ja käydä juhlimassa ; ) Ihan joka päivä ei kyllä varsinkaan päiväsaikaan töissä viitti siideriä juoda.. Minulla on irtosuhteitakin, mutta ei ole yhtään lasta. En jaksa kuluttaa parturiin, joten värjään hiukset itse ja ne ovat kaksiväriset, tosin aika neutraalisti. Kaverini on leikannut hiukseni. o.O Minulla on juurikasvua!! o.O Suustani pääsee silloin tällöin kirosanoja.Minulla on kova äänikin. Joskus lähden tuulitakki ja farkut päällä kauppaan..Joskus muuallekin. o.O Kotona saatan näyttää niin karsealta, että ei kehtaa peiliin katsoa, kun tukka hapsottaa. Ja saatan jopa olla suihkun tarpeessa, enkä haise kukkasille,kuten naisten kuuluu. Joskus en edes jaksa siivota ja kotini(vuokrakämppä) näyttää yläluokkaisen sisustuslehtikodin vastakohdalta. Omistan crocsit, joita en tosin paljoa käytä. o.O Arvostan kauniita juttuja, mutta minulla ei oikein ole varaa tässä elämäntilanteessa niihin. Inhoan lisäksi vaatekaupassa ravaamista. Edellisellä asukkaalla oli jäänyt kaappiin parit housut. Ne sopivat minulle ja oli ihan kivat. Aloin käyttää niitä pesun jälkeen.o.O Tuskin se niitä kaipasi. Minulla on vaan pakollinen määrä laukkuja ja kenkiä, jotta voisin jotenkin edes tilanteissa pukeutua sopivasti - minulla on 4 laukkua ja nekin kaikki halpiksia. o.O Tekokuituvaatteet..myönnän kaikki vaatteet on suunnilleen tekokuitua. Ei oo villaa, enkä käytä paljoa koruja..niitä ei ole.o.O Paitsi halpiksia.. En oikein yritä näyttää miltään( ehkä vähän sukupuoleltani edustajalta kumminkin)vaan olla neutraalisti massaan sekoittuva mutta ihan hyvän näköinen sellainen. Kadehdin joskus jotain kauniita naikkosia, mutta en vaudu heille päin naamaa. Olin ennen lihava.o.O Mutta laihdutin.Haaveilen tatuoinnista, mutta en halua kuluttaa johonkin rahaa, jota kaikenpäälle katuisin ja haluaisin sen varmaan joskus nahastani pois. Tykkään juoruilla, vaan en pahantahtoisesti.

Huh, kyllä helpotti avautua.

Vierailija
24/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus virheesi on ikuisesti netissä, et voi sitä poistaa. Itse poistin 16 kg läskiä helpostikin. Asennevamma ja ei mihinkään pohjautuva ylemmyydentunne on varmaan aika tiukassa lähtemään laihastakin ihmisestä.

Vierailija
25/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tyylikäs ja "nätti" nainen, mutta luultavasti ihan totaalinen wt koska mieheni on bangladeshilainen. Meillä on nätti koti ja hyvinkäyttäytyvä lapsi. Olen myöskin korkeasti koulutettu. AINIIN en kuitenkaan akateeminen. ÄH mikä wt, kuinka voinkaan elää itseni kanssa. 

Vierailija
26/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:28"]Kirjoitus virheesi on ikuisesti netissä, et voi sitä poistaa. Itse poistin 16 kg läskiä helpostikin. Asennevamma ja ei mihinkään pohjautuva ylemmyydentunne on varmaan aika tiukassa lähtemään laihastakin ihmisestä.

[/quote] Kirjoitus virhe on kirjoitusvirhe.

Vierailija
27/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:28"]Kirjoitus virheesi on ikuisesti netissä, et voi sitä poistaa. Itse poistin 16 kg läskiä helpostikin. Asennevamma ja ei mihinkään pohjautuva ylemmyydentunne on varmaan aika tiukassa lähtemään laihastakin ihmisestä.

[/quote] Kirjoitus virhe on kirjoitusvirhe.

[/quote]eikiinnostayhtäänmitässiihensanot?

Vierailija
28/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:16"]

[/quote]

Pilkutus, haloo?! Edelleenkin: alaluokkaan minusta kuuluvat ne, jotka eivät edes osaa omaa äidinkieltään.

Vierailija
29/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:22"]

eikiinnostayhtäänmitässiihensanot?

[/quote]

Hylätty.

Vierailija
30/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Pilkutus, haloo?! Edelleenkin: alaluokkaan minusta kuuluvat ne, jotka eivät edes osaa omaa äidinkieltään.

[/quote]

Mun äidinkieli onkin ruotsi.

Vierailija
31/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset ihmiset ovat säälittäviä ja noloja, joidenka itsensä ylemmiksi kohottautumisen perusteet ovat jotain liian helppoja. Ainakin osaan pilkun laittaa oikeaan paikkaan ja yhdyssanat ja semmoset, kun muuta ei ihmeellistä minussa ei ole. Ainakin minulla on ihan oikeaa nahkaa oleva käsilaukku, kun muuten en ole mikään ihmeellinen tapaus. Ainakin olen normaalipainoinen, kun muuta ihmeellistä minussa ei ole. Ainakin minä en Putousta katso, se tekee minusta heti älykkään. Hei oikeesti keksikää nyt jotain uutta millä voisitte munianne heilutella!

Vierailija
32/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

Mun äidinkieli onkin ruotsi.

[/quote]

No, se selittää kaiken... :D

Vierailija
33/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:33"]

Hei oikeesti keksikää nyt jotain uutta millä voisitte munianne heilutella!

[/quote]

Minulla ei ole munia, ei edes kaapissa. Sorry.

Vierailija
34/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:35"]

No, se selittää kaiken... :D

[/quote]

Ja tietystihän sinäkin ruotsia osaat? Jokainen sivistynyt hallitsee oman maan virallisen kielen.

Vierailija
35/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaluokkaan kuuluvat toisia ihmisiä arvostelevat ja mollaavat av-akat.Eivätpä hekään niin kauniita käytöstapoja omaa,vaikka itseään yläluokkaisina pitävät.

Vierailija
36/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei käy töissä tai tee muutakaan, jotta elämä kulkisi parempaa suuntaan (opiskelu). Tyhmyys, tupakointi, tekorusketus tai muuten vamppi keinotekoinen ulkonäkö ja huonot käytöstavat.

Vierailija
37/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen keltaiset hiukset (yritetty kovasti vaalentaa) + juuri kasvu, pilottitakki, saattaa roikkua suomileijona kaulassa.. Kääntää sätkiä... ööh usein myös kaulassa pari fritsua.. ja ei tietenkään haise kovin hyvälle :D Useampi jäänyt vielä yläasteen jälkeen kotiin ja siellä ollaan edelleen, koska sossusta saa rahaa (töissä käy vaan tyhmät ihmiset). Saattaa myös olla lapsia jotka saatu Maken tai Peran kanssa,kun oltiin 16-17-vuotiaita. Tapellaan omien vanhempien kanssa edelleen samalla tavalla,kun teininä tai välit kokonaan poikki. 

Vierailija
38/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itkuuparkuu, kun mä olen wt-mamma.. :D :D On tatska, ylipainoa, vain ammattikoulutasoinen koulutus, miehellä on lapsi kahdelle eri naiselle, duunariammatti, hiukset on värjätty ja juon joskus jopa siideriä/viiniä, vaatteet on H&M:stä tai muista halpisketjuista.. :D :D

Mutta, hiukset värjää (yhdellä värillä, luonnollisesti) aina ammattitaitoinen kampaaja, tatska ei näy muille kuin aviomiehelle, minulla on vain 1 lapsi, joka on syntynyt avioliitossa, kun minulla oli ikää 29v, harrastan säännöllisesti liikuntaa, syön terveellisesti, kengät/laukut on aitoa kamaa merkkiliikkeistä, harrastan lukemista, kulttuuria eri muodoissa, en katso juurikaan tv:tä, meillä ei syödä eineksiä, vaan tuoretta/luomua/lähiruokaa jne.. Perheellämme on omaisuutta reilusti, on rahastoja, kiinteistöjä, metsää jne.. Mut wt:hän minä.. ;)

Vierailija
39/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat eivät ole alaluokkaa Koskaan vaan parasta aryhmää. Sorry

Vierailija
40/57 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

amis, työtön, miehen siivellä tai sossun tuilla elävä, halpisulkonäkö: hiukset päältä puhkiblondatut, alta tummat, liikaa koruja ja meikkejä, tautoinnit ja lävärit, tekorusketus, sivistymättömyys, jatkuva bilettäminen, feikkeys sekä luonteessa että ulkonäössä, isot rihkamakilluttimet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi