Mitkä on halvimmat lennot mitä voi kesäaikaan saada New Yorkiin?
Mies haluaisi kovasti päästä siellä käymään, elokuussa olisi oikeastaan ainoa hetki kun molemmilla olisi muutama päivä vapaata. Löysin lentoja mm. n. 390€/suunta/hlö. Onko halpa vai kallis? Mitä kautta kannattaisi lentoja etsiä/varata ja uskaltaako siellä ottaa mitään alle 3 tähden hotellia (tyyliin onko lutikoita)?
Kiitos jos joku on vaikka käynyt ja tietää tai muuten vaan tietää :)
Kommentit (15)
Tuo 390/per suunta on kallis!
Tästä katsomaan niin löytyy alle 250e per suunta!
No tuo on kallis, jos edestakaisin maksaa sitten 780 erppaa!? Toisaalta elokuu saattaa olla kalliimpi kuin esim. nyt kevät, jolloin me ollaan menossa. Maksoin menopaluulipuista 480 per nenu, löysin hyvän tarjouksen Aurinkomatkojen kampanjan kautta. Lennetään Finnairilla ja Air Berlinillä.
Mutta toki jos rahaa on, niin voi varailla noillakin hinnoilla, en ole itse tuohon vuoden aikaan käynyt :)
Ja hotelleista sen verran, että netisti löytyy sivusto noista luteista! Eli havainnot eri hotelleista, käy tsekkaa http://www.bedbugregistry.com/
Me varattiin nyt täksi reissuksi siitä ihan Times Squarelta yksi kolmen tähden mesta, josta maksettiin 750/viikko eikä se löytynyt tuolta sivustolta :)
Oon kyllä nyt nähnyt myös 390e/menopaluu. Yhdensuuntainen New Yorkiin Finnairilla on periaatteessa samanhintainen kuin meno-paluu. Ja varaa ihan suosiolla meno-paluu, muuten et varmaan pääse maahan.
Kallishan tuo on... Me on aina menty Finnairilla, 500 e meno-paluu mutta me matkustetaan joka vuosi maaliskuussa. Kesän hinnoista en tiedä.
Kiitos vastauksista, erityisesti tuo bedbugs-sivusto oli hyvä!
Katsellaan miten saataisiin matka budjettiin mahtumaan, ehkä tämä vielä onnistuu :)
t. ap
390 € hinta on halpa, mutta siinä on varmasti 1 tai 2 vaihtoa molempiin suuntiin ja reippaasti odotusaikaa lentojen välillä. Jos teillä ei ole kiire matkustaa, niin ihan jees. Itse pidän kuitenkin suoria lentoja Helsingistä parempina kaikin puolin.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:03"]
390 € hinta on halpa, mutta siinä on varmasti 1 tai 2 vaihtoa molempiin suuntiin ja reippaasti odotusaikaa lentojen välillä. Jos teillä ei ole kiire matkustaa, niin ihan jees. Itse pidän kuitenkin suoria lentoja Helsingistä parempina kaikin puolin.
[/quote]
Ai, sorry, siis 390 eur/SUUNTA, se on varsin kallista. Halvempia, vaihdollisia, varmaan löytyy.
Miksi helvetissäjotkut haluavat matkustaa jenkkeihin? Tai vielä enemmä Britanniaan. Maailman suurimpia persläpejä.
Mä lensin sunnuntaina New Yorkiin, Finnairin suora meno-paluu juurikin sen 390e.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:15"]
Mä lensin sunnuntaina New Yorkiin, Finnairin suora meno-paluu juurikin sen 390e.
[/quote]
Mikä yhtiö ja milloin ostit liput?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:15"]
[/quote]
Niin, onhan nytkin kesä - Australiassa.
USAssa kesä on matkailusesonkia ja liput kalliimmat.
Finnair, ostin lipun Skyscanner.fi kautta reilu viikko ennen lähtöä, mutta Finnairin sivuilla taisi olla melkein sama hinta!
Halvat lennot - https://search.jetradar.com
Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.
Norwegianilta saa halpoja lentoja Nykiin.
Toi 390 on halvin mitä on ollut vuosiin!
Kyllä löydät liput varmaan alle 550 euron jos varaat ajoissa.