Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NANSO hei, vähän muodikkaampia vaatteita

Vierailija
11.02.2014 |

niin mä ostan teiltä kyllä!

Tykkään Nanson vaatteiden materiaaleista ja on mukavaa kun laatukin on hyvää mutta se tyyli ja leikkaus ei ihan ole mun makuuni. En halua pukeutua kaapuihin enkä telttoihin vaan vähän istuvampiin vaatteisiin.

Lisäksi olen kokoa M mutta silti ne vaatteet on usein hiukan liian löysiä vääristä kohdista ja S koko sitten liian pientä.

Kirjoitan tämän tänne koska kyllä joku sieltäkin varmaan täälläkin käy joskus.

Kommentit (26)

Vierailija
22/26 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kutosen ekaa mustaa mekkoa olen minäkin miettinyt, mutta materiaali on ilmeisesti sama kuin tuossa, jonka tilasin. Materiaali on tosi paksu, joten se ei ole mikään kesämekko. Lyhyet hihat talvella on kuitenkin ongelma.

t. 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 10:36"]

Tota kutosen ekaa mustaa mekkoa olen minäkin miettinyt, mutta materiaali on ilmeisesti sama kuin tuossa, jonka tilasin. Materiaali on tosi paksu, joten se ei ole mikään kesämekko. Lyhyet hihat talvella on kuitenkin ongelma.

t. 5

[/quote]Kesämekoksi minäkin sitä ajattelin. Näyttää ihan siedettävälle kuvassa.

Vierailija
24/26 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 10:29"]

Tämän http://nansoshop.com/Nanso/Mekot-ja-hameet/Naisten-mekot/Black-Dress-Nro-1/p/NA-01-19776-1210

Ajattelin, että se olisi ollut sellainen istuva ja tyylikäs, mutta ei ollut. Kangas oli laadukasta, mutta liian paksua ollakseen istuva ja nätti. en ole ihan langanlaiha, jos en nyt varsinaisesti lihavakaan, ja yleensä vaatteet ei ole liian isoja mulle. Tämä oli lantiolta liian väljä vaikka yleensä nimenomaan lantio on se mun levein alue ja siitä ei mikään ole iso.

[/quote]Olen katsellut tuota samaa mekkoa mutta kaula-aukko näyttää liian avonaiselle. 

Vierailija
25/26 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Nanson mekkoja pääkaupunkiseudulta mistään kaupasta? Olisi helpompi mennä sinne sovittelemaan kuin tilailla ja palautella.

Vierailija
26/26 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialta kotoisin ja jo lapsuudesta saakka ihmetellyt, että ensinnäkin erikoisen värisiä ja liian vahvoja kuvioita suomalaisen kalpealle iholle  sekä tehty vain  isokokoisille naisille 

Hyvää suunnittelua ei ole- nätimpiä trikoita ja eri mallistoja- myös pienikokoisimmille ja trendikkäämpää

Ei ihme ettei mennyt hyvin kun jäädään jonnekin 80-luvulle.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän