Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen mies pystyy ostamaan nolostumatta naisten intiimituotteita, esim siteitä vaimolleen?

Vierailija
04.03.2014 |

Omasta miehestä en osaa sanoa, kun en oo koskaan pyytänyt niitä ostamaan. Ite oon ostanu omat siteeni yms.;)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pystyisi? Mitä noloa siinä on?

Vierailija
2/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä on amisidiootti miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero miehen ja pojan välillä

http://lolsnaps.com/news/94373/0/

Vierailija
4/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ostaa vaikka olen nainen :-(

Vierailija
5/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ole ymmärtänyt, että joidenkin miesten miehuudelle tekisi tiukkaa. Mun mies ostaa siteitä, tamponeja, ovulaatio- ja raskaustestejä, imetyssuojia, nännirasvaa. Ei mitään ongelmaa. Ihmeen häveliäs pitäisi olla, ettei onnistuisi.

Vierailija
6/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies :)

Oli eilen kaupassa huomannut, että Libresset ovat tarjouksessa ja toi kolme pakettia ilman että olin niitä pyytänyt.

Vierailija
7/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni hävettää noiden ostaminen enemmän kuin miestäni... Koska eihän kukaan ajattele, että ne sille miehelle ovat tulossa.

Vierailija
8/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutama nainenkin sanoo noiden ostamisen hävettävän? Ihan uskomatonta. Ootteko 10v tyttöjä peräkylältä?

Vierailija
9/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kehtaatte sitten ostaa vessapaperia?

Ei vittu mitä porukkaa, oikeesti.

Vierailija
10/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan siteitä, raskaustestejä, liukuvoidetta ja mitä nyt vaimo sattuu pyytämään. Naisilla on ihmeellisiä häpeän aiheita. Aikoinaan oma äitini joi olutta pullon pari viikonloppuisin, mutta sitä hävetti palauttaa iso kassillinen tyhjiä pulloja. Nyt vaimo tykkää vetää perskännit kaksi kertaa viikossa, ja laittaa minut ostamaan kaljat ja palauttamaan hylsyt. Ämmät on ämmiä.

Vierailija
11/18 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota miestä kai hävettänyt ole, kun milloi mitäkin pitää tuoda.

Mä en ole edes osannut hävetä, kun oon ostanut liukkaria.

Sinkku aikoinakin huolehdin aina, että multa itseltään löytyy kortsuja.

Vierailija
12/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut ostettua. Pyydän kyllä aina idioottivarmat ohjeet; jostain syystä lempikukat, -ruuat, vaate- ja korumaku ym jäävät paljon paremmin päähän, kuin että mikä side minäkin päivänä on juuri se mitä tarvitaan. Enimmäkseen tuo kai häveliäisyyttään pyrkii hoitamaan sideostoksensa itse, mutta en kyllä erityisemmin kiusaannu saatika koe, että miehisyyteni siitä jotenkin kärsisi jos tarpeeen vaatiessa jonkun sidepaketin mukanani kaupasta tuon. Perusbiologiastahan hommassa kumminkin on kyse; en myöskään vaivaannu vaikka ostan säännöllisin väliajoin vessapaperia, vaikka kassaneiti saattaakin punastella ja pohtia että "eihän noin komea mies voi käydä paskalla."

Vierailija
13/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan pystyisi, mutta ei oo vielä 15 vuoden avioliiton aikana tarvinnut, olen hoitanut homman itse. Ei silleen tule se asia yllätyksenä, että mitäs ihmettä nyt tapahtuu....

Vierailija
14/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 01:37"]

Omasta miehestä en osaa sanoa, kun en oo koskaan pyytänyt niitä ostamaan. Ite oon ostanu omat siteeni yms.;)

[/quote] Minun on aina ostanut vaikka kotimatkalla toista tullessa. Luonnollinen asiahan se on.....

Vierailija
15/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 01:37"]

[/quote] Minun on aina ostanut vaikka kotimatkalla toista tullessa. Luonnollinen asiahan se on.....

Vierailija
16/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mieheni

Onpa vielä haukuttu amis.

Ei tuota tuskaa ostaa siteitä (aka kuukautissuojia).

Jopa isäni osti niitä kun pyysin (teini-ikäisenä).

Mitä hävettävää niissä on?  Aijjuuu, joka vuotaa verta ihan luonnon mukaan. Tän ihan unohdin.

Vierailija
17/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 01:52"]Onhan noita tullut ostettua. Pyydän kyllä aina idioottivarmat ohjeet; jostain syystä lempikukat, -ruuat, vaate- ja korumaku ym jäävät paljon paremmin päähän, kuin että mikä side minäkin päivänä on juuri se mitä tarvitaan. Enimmäkseen tuo kai häveliäisyyttään pyrkii hoitamaan sideostoksensa itse, mutta en kyllä erityisemmin kiusaannu saatika koe, että miehisyyteni siitä jotenkin kärsisi jos tarpeeen vaatiessa jonkun sidepaketin mukanani kaupasta tuon. Perusbiologiastahan hommassa kumminkin on kyse; en myöskään vaivaannu vaikka ostan säännöllisin väliajoin vessapaperia, vaikka kassaneiti saattaakin punastella ja pohtia että "eihän noin komea mies voi käydä paskalla."

[/quote]

Tämä!

Mutta, toisin kuin miehille, joille on ilmeisesti vaikeaa ajatella kaunista naista paskalla, naiset eivät ajattele asiaa ällöttävänä tai epänormaalina :D kai se jotenkin sopii miehille paremmin. Paskalla käynti siis. Heh.

Vierailija
18/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ei ainakaan ilmekään värähdä, jos kauppalistalla näkyy tamponipaketti tai vastaava. Kyllä täytyy olla surkean huono käsitys omasta miehuudestaan, jos tuollainen jotenkin nolottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi