Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytän yhden panoni vaimolleen.

Vierailija
10.02.2014 |

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

Kommentit (231)

Vierailija
161/231 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 16:55"]

Tilannepäivitys: vaimo vastasi, kyseli tarkentavia tietoja ja kiitti sitten tiedoista. Sitä en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu. Todennäköisesti saan mieheltä erittäin vihaisia viestejä.

ap

[/quote]

Tunnen vahingoniloa vain erittäin harvoin. Tämä on yksi niistä tilanteista, pakko myöntää!

Vierailija
162/231 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 16:55"]

Tilannepäivitys: vaimo vastasi, kyseli tarkentavia tietoja ja kiitti sitten tiedoista. Sitä en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu. Todennäköisesti saan mieheltä erittäin vihaisia viestejä.

ap

[/quote]

Tunnen vahingoniloa vain erittäin harvoin. Tämä on yksi niistä tilanteista, pakko myöntää!

[/quote]

Miksi olet vahingoniloinen? Eikö sellainen olla jos jollekulle käy vahinko? Minä ihan tietoisesti otan riskin että mies (ja vaimo) mahdollisesti pillastuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/231 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, että vastuu olisi toisella naisella, vaan siitä, että jos hän kertoisi miehen retkistä, niin kiitoksia satelisi. Vaikka kertominen olisi salarakkaan katkera kosto, moni tahtoisi tietää silti, koska he eivät yksinkertaisesti tahdo elää valheessa. Pitkässä suhteessa taustalla on todennäköisesti jo epäilyjä, valhetta ja painetta - totuus vapauttaisi.

Vierailija
164/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä vastaisin näin; tuolle mulkulle on oikein jos vaimo saa tietää. Ei naista näin kohdella, ei edes salarakasta, ja tosimies ei petä, vaan ottaa ensin eron ja sitten vasta uuteen suhteeseen.

Näin minulla, mutta oenkin nk vanhan liiton mies.

Vierailija
165/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te sen keksitte, että pettävä mies kunnioittaa vaimoaan tai tyttöystäväänsä?

Mä olen ollut nykyisen mieheni kanssa 18 vuotta ja jos hän jäisi kiinni säännöllisestä pettämisestä, niin en kyllä ajattelisi, että hän on kunnioittanut mua. Ajattelisin, että mä olen viimeinen, jota hän kunnioittaa, koska voi tehdä mulle jotain noin kamalaa.

Pelkäättekö te noin kovin tulevanne petetyksi, että haukuttu ap:n huoraksi, vain koska hän haluaa seksiä? Hän on sentään vapaa, teidän miehet ei.

Vierailija
166/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies kun panee sinkkua naista. Varatun ei ikinä kannata ottaa sinkkua salarakkaakseen, silloin voi käydä näin. Jos ap olisi myös varattu, ei olisi niin herkästi kertomassa.

Vierailija
167/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni sä et ole sellaisessa asemassa, että sulla olisi oikeutta käräytellä ketään. 

Miehelle olisit toki voinut haistattaa pitkät jo aikoja sitten.

Vierailija
168/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:42"]

käräytä kaikki joilla on vaimo, vaikka kohtelisivat sinua kunnioittaen niin eivät kunnioita vaimojaan.

[/quote]

Juuri näin! Haluaisin ehdottomasti tietää jos mieheni pettäisi.

Vierailija
169/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:00"]

käräytä kaikki joilla on vaimo, vaikka kohtelisivat sinua kunnioittaen niin eivät kunnioita vaimojaan.

[/quote]

[/quote]

Miksi?

Vierailija
170/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP teet hyvin kun käräytät, tulet karman lain mukaan itsekin petetyksi suhteessasi mutta ehkä tulevan miehesi pano rimpauttaa sullekin samoin;)

Vierailija
171/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:01"]

AP teet hyvin kun käräytät, tulet karman lain mukaan itsekin petetyksi suhteessasi mutta ehkä tulevan miehesi pano rimpauttaa sullekin samoin;)

[/quote]

Tai panosi rimpauttaa miehellesi. Sehän se olisi se karman laki.

Vierailija
172/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä karma sellainen on joka rankaisee syytöntä?

Vierailija
173/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:00"]

[/quote]

[/quote]

Miksi?

[/quote]

Koska en haluaisi elää valheessa, ja petturimiehestä tietävät selkäni takana säälivät naureskelevat minulle, hyväuskoiselle hölmölle. Esimerkiksi tästä syystä haluaisin tietää.

Vierailija
174/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin tuollaisen viestin joltain random-eukolta, herättäisi se toki kysymyksiä kun mies kotiutuu, mutta tuskin mitään sen suurempaa. Koska joko mies osaa selittää itsensä siitä ulos tai sitten tietäisin jo etukäteen miehen tyylin.

Itsesi vaan teet typeräksi noin.

Vierailija
175/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huvittaakaan nämä salarakkaat ja itsensä pettäjät. Kun homma ei menekään niin kuin neiti rakastajatar haluaa niin ollaan inisemässä miehen vaimolle. Kun ei keksi parempaa tapaa niin pilaa täysin asiaan kuulumattoman ihmisen elämän, onnittelut.

Vierailija
176/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis satuttaa vaimoa koska mies satuttI sua? Miks kaataa paska tietetämättömän vaimon niskaa? Valhe kun valhe paljastuu aina, ei siihen tarvi katkeraa ämmää sotkemaan toisten soppaa.

Vierailija
177/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kerro mitä kirjoitit viestiin ja mitä vaimo vastasi, jooko?

Kyllä sä muuten oikein teet. Jos mies on noin pa*a että tarjoaa sua toisille, se ansaitsee käräyttämisen. Muutoin näitä toisia naisia / miehiä on paha mennä yleistämään, kun joka tapauksessa on erilaiset asiakkaan haarat kyseessä :) En siis ala mitään moraalisaarnoja pitämään. Mut kerrothan, miten tilanne etenee, mitä sanoo vaimo ja mitä sitten se törkimöäijä... *kuikuilee uteliaasti*

Vierailija
178/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:12"]

Haluat siis satuttaa vaimoa koska mies satuttI sua? Miks kaataa paska tietetämättömän vaimon niskaa? Valhe kun valhe paljastuu aina, ei siihen tarvi katkeraa ämmää sotkemaan toisten soppaa.

[/quote]

jos olisin petetty vaimo, haluaisin tietää mielummin ennemmin kuin myöhemmin, ja mieluusti pettäjämieheltä itseltään. Miehet ovat usein liian raukkoja kertomaan, joten sitten asian kolmannelta osapuolelta, naiselta, jonka kanssa mies petti.

Vierailija
179/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37! Sä vain olisit onnellisena ja miehes paneskelis kaikkea mikä liikkuu? Sitten ihmettelisit mistä olet saanut sukupuolitaudin ja kun miehes selittäisi, että työpaikan vessasta, niin sä tietysti uskot. Uskothan kaiken mitä miehesi sulle sanoo, koska olet niin raukkaparka, että alistut mieluummin kynnysmatoksi miehellesi kuin hankkisit itsellesi onnellisen elämän. Puoli kaupunkia nauraa sulle, mutta sillä ei ole väliä, kunhan et vain  joudu olemaan yksin.

Vierailija
180/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla. Eipä silti mulle soitti kerran nainen joka kertoi mitä sillä oli meneillään mun miehen kanssa. Meillä oli muutaman kuukauden tauko suhteessa. Se oli hyvä juttu kun sain joitain asioita selville. Tulin raskaaksi ja siihen loppui tämän toisen naisen kanssa vehtaaminen. Ei sen puoleen meilläkin loppui muutaman vuoden kuluttua. Elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän