Käräytän yhden panoni vaimolleen.
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:23"]
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
[/quote]
Tietenkin haluaisin tietää. Kerro ihmeessä!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:23"]
[/quote]
Tietenkin haluaisin tietää. Kerro ihmeessä!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:26"]
toivottavasti vaimo ei koko kakkaa kaada ap:n niskaan...nimittäin niitäkin (avo)vaimoja on nähty jotka eivät vain suostu uskomaan että heidän oma, ihana, rakas miehensä voisin muita vikitellä. En ole itse siis varatun miehen kanssa koskana seksiä harrastanut, mutta sen verran suoria ehdotuksia olen varatuilta saanut että huhhuh. Ja yhden näistä tyttöystävälle kun kerroin miehensä vokotteluista niin sain sellaisen paskamyrskyn niskaani että huh! Ei suostunut nainen vaan uskomaan miehestänsä mitään pahaa. No, eivät ole enää yhdessä kyllä (ylläri).
[/quote]
Olen nyt siis ottanut yhteyttä nimettömänä, vielä en ainakaan ole vastausta saanut. Moraalisempaa olisi tehdä tämä ihan omalla nimellä ja ajattelin että paljastan jossain vaiheessa kuka olen.
ap
Luulenpa että se vaimo tulee vihaamaan sinua koko loppuelämänsä ja pyrkii jollakin tavalla kostamaan. Outoa kuvitella, että olisi jotenkin kiitollinen siitä, että olet hankkitunut "vakkaripanoksi" ja sitten vielä ilmoittanut siitä tarkoituksena tuhota yksi perhe.
Naisen kosto on kamala
Ehheheh, aloittaja trollaa kybällä ja eukot mene vipuun. No huvinsa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:40"]
Luulenpa että se vaimo tulee vihaamaan sinua koko loppuelämänsä ja pyrkii jollakin tavalla kostamaan. Outoa kuvitella, että olisi jotenkin kiitollinen siitä, että olet hankkitunut "vakkaripanoksi" ja sitten vielä ilmoittanut siitä tarkoituksena tuhota yksi perhe.
Naisen kosto on kamala
[/quote]
En kyllä keksi mitään keinoa millä voisi minulle kostaa. ja aika harva varmaan oieasti lähtee tuollaisen jälkeen millekään kostoretkelle. Ja tosiaan ei voi tällä hetkellä mistään saada selville kuka olen, ellei mies sitten kerro hätäpäissään.
ap
Itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos mieheni olisi uskoton. Hämmästelen kovasti, minkälaisia "strutsivaimoja" täällä ap:lle raivoaa. Siis onko niin, että kun ei kuule eikä näe asiat ovat hyvin. Aika hataraa sellaisessa liitossa. En myöskään haluaisi miestä, joka halveksii huorana toista naista ja "kunnioittaisi" minua. YYYÄÄÄKK kuka voisi elää sellaisessa asemassa?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:43"]
[/quote]
Aloittaja ei trollaa. Millään en tietenkään täällä palstalla voi tätä todeksi todistaa eli uskokaa tai älkää.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:43"]Ehheheh, aloittaja trollaa kybällä ja eukot mene vipuun. No huvinsa kullakin.
[/quote]
Tuskinpa. Itse olen samantyylisessä tilanteessa ja olen myöskin miettinyt miehen käräyttämistä vaimolleen..
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:38"]
Olen nyt siis ottanut yhteyttä nimettömänä, vielä en ainakaan ole vastausta saanut. Moraalisempaa olisi tehdä tämä ihan omalla nimellä ja ajattelin että paljastan jossain vaiheessa kuka olen.
ap
[/quote]
Pane paremmaksi ja laita tänne nimesi ja osoitteesi puhelinnumeron kera niin tietävät ketä varoa, niin eukot kuin ukotkin. Lutka.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:44"]
[/quote]
Aloittaja ei trollaa. Millään en tietenkään täällä palstalla voi tätä todeksi todistaa eli uskokaa tai älkää.
ap
[/quote]
Ei olla niin tyhmiä että menisi pastanjauhamisesi läpi.
nim itsekin vedättänyt trollaamalla ja aina vedonnut siihen etten trollaa kun jään kiinni... haha, no ei se kivaahan trollaamine non, narsisteja kun ollaan, huomio kuin huomio, eiks je?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:46"]
[/quote]
ap
[/quote]
nim itsekin vedättänyt trollaamalla ja aina vedonnut siihen etten trollaa kun jään kiinni... haha, no ei se kivaahan trollaamine non, narsisteja kun ollaan, huomio kuin huomio, eiks je?
[/quote]
Yli neljäkymmentä kuitenkin on vastannut asiaan. Mitä saat jankkaamalla trolleista? Tämä nyt sattuu olemaan totta. Olen itse asiassa aloittanut toisenkin ketjun aiheesta, josta selviää miehen ja vaimon etunimet ja paikkakunta.
ap
Ite en uskaltaskertoa. Kosto panoltasikin on mahollinen. Joku itsesuojeluvaiston puute huutaa läpi. panosuhteet ja niistä käräyttely ei kovin fiksua Tossa mielessä. Ihmiset pitkävihasia.... Kostaa voi vuosienkin päästä kun siihen löytyy tilaisuus.... Mistä tiiät, ettei se varattu ukko ole väkivaltainen, no ainakin kusipää vaikuttaa olevan... Siltä pohjalta miettisin kyllä pari kertaa...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:46"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Yli neljäkymmentä kuitenkin on vastannut asiaan. Mitä saat jankkaamalla trolleista? Tämä nyt sattuu olemaan totta. Olen itse asiassa aloittanut toisenkin ketjun aiheesta, josta selviää miehen ja vaimon etunimet ja paikkakunta.
ap
[/quote]
Nelkyt menny trollin lankaan ja vielä jaksat jauhaa että et muka ole.
Ei kukaan täyspäinen tälläisessä tilanteessa tule nettiin huutelemaan kysymyksiään, pakko on päässä viirata tai olla trolli.
ap
Joo, käräytä pois. Itse olen nuorempana myös ollu parissa suhteessa varattuun mieheen. Tunteita ei suhteissa ollut mukana, mutta suhde oli myös kaverillinen ja tehtiin muutakin yhdessä kun vain paneskeltiin. Minä en käräyttänyt petturi miehiä naisilleen, mutta kärysivät molemmat lopulta itse varomattomuuttaan. Toinen kärysi suhteemme jälkeen, kun nykyinen mieheni itseasiassa käräytti "kostoksi", kun mies ei millään jättänyt minua rauhaan kun olin parisuhteessa ja toinen kärähti kun meillä vielä oli suhde, mutta se päättyi kun mies alkoi haluta enemmän.
Enää en suhteeseen varatun kanssa lähtisi, se on niin nähty ja nykyisellä moraalilla en varattuihin sekaantuisi muutenkaan.
Äijä kuulostaa todella paljon yhdeltä tutultani! Ainoa että kyseisellä tyypillä on vain kihlattu, ei vaimoa. Mutta jos olisi sama tyyppi kyseessä, olisi kyllä todella herkullista. Heh, aina saa toivoa. :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:03"]
Äijä kuulostaa todella paljon yhdeltä tutultani! Ainoa että kyseisellä tyypillä on vain kihlattu, ei vaimoa. Mutta jos olisi sama tyyppi kyseessä, olisi kyllä todella herkullista. Heh, aina saa toivoa. :)
[/quote]
Kyllä tämä ihanuus on ihan naimisissa ja isäkin.
ap
Niin siis öö... kaiken järjen mukaan vaimo käyttää hänen energiansa MIEHELLE kostamiseen. Mitä hän siitä kostuu, jos kohdistaa vihansa naiseen, jonka kanssa mies petti? Mieshän pääsisi silloin kuin koira veräjästä.
No olen trollannut koko ajan, täytyy tunnustaa.
Minkäs tälle huomionhakuisuudelle oikein voi...
ap
toivottavasti vaimo ei koko kakkaa kaada ap:n niskaan...nimittäin niitäkin (avo)vaimoja on nähty jotka eivät vain suostu uskomaan että heidän oma, ihana, rakas miehensä voisin muita vikitellä. En ole itse siis varatun miehen kanssa koskana seksiä harrastanut, mutta sen verran suoria ehdotuksia olen varatuilta saanut että huhhuh. Ja yhden näistä tyttöystävälle kun kerroin miehensä vokotteluista niin sain sellaisen paskamyrskyn niskaani että huh! Ei suostunut nainen vaan uskomaan miehestänsä mitään pahaa. No, eivät ole enää yhdessä kyllä (ylläri).