Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytän yhden panoni vaimolleen.

Vierailija
10.02.2014 |

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

Kommentit (231)

Vierailija
201/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:08"]

No olen trollannut koko ajan, täytyy tunnustaa.

Minkäs tälle huomionhakuisuudelle oikein voi...

ap

[/quote]

Tämä ei ole oikea ap. Mikä teitä oikein täällä vaivaa??

ap

Vierailija
202/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:03"]

Äijä kuulostaa todella paljon yhdeltä tutultani! Ainoa että kyseisellä tyypillä on vain kihlattu, ei vaimoa. Mutta jos olisi sama tyyppi kyseessä, olisi kyllä todella herkullista. Heh, aina saa toivoa. :)

[/quote]

Kyllä tämä ihanuus on ihan naimisissa ja isäkin.

ap

[/quote]

Ai jai kun kosto on suloinen, mitäpä lasten tunteista kun perhe hajoaa takiasi, kunhan itse saat tyydytettyä loukattujen tunteiden aiheuttamia haavojasi.

Prioriteetit, ne prioriteetit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tietää ne nimet ja paikkakunnat mutta en osaa etsiä oikeaa ketjua

Vierailija
204/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:03"]

Äijä kuulostaa todella paljon yhdeltä tutultani! Ainoa että kyseisellä tyypillä on vain kihlattu, ei vaimoa. Mutta jos olisi sama tyyppi kyseessä, olisi kyllä todella herkullista. Heh, aina saa toivoa. :)

[/quote]

Kyllä tämä ihanuus on ihan naimisissa ja isäkin.

ap

[/quote]

Ai jai kun kosto on suloinen, mitäpä lasten tunteista kun perhe hajoaa takiasi, kunhan itse saat tyydytettyä loukattujen tunteiden aiheuttamia haavojasi.

Prioriteetit, ne prioriteetit...

[/quote]

Kuten vastaukista voi päätellä, useimmat haluaisivat tietää miehen petturuudesta. En näe mitään ongelmaa siinä että liitto mahdollisesti päättyy kun vaimo saa tietää. Olisi loppunut varmasti jossain vaiheessa kumminkin, tämä mies kun haluaisi vielä ilman kumia eli tauteja varmasti vaimollekin asti kulkeutuu.

ap

Vierailija
205/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:09"]

ap

[/quote]

ap

[/quote]

MINÄ olen oikea ap, mitä sinä oikein yrität?

ap

Vierailija
206/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuollaisen kuvotuksen vaimo ansaitse parempaa, että kerro vaimolle.

Vierailija
207/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:38"]

Olen nyt siis ottanut yhteyttä nimettömänä, vielä en ainakaan ole vastausta saanut. Moraalisempaa olisi tehdä tämä ihan omalla nimellä ja ajattelin että paljastan jossain vaiheessa kuka olen.

ap

[/quote]

Pane paremmaksi ja laita tänne nimesi ja osoitteesi puhelinnumeron kera niin tietävät ketä varoa, niin eukot kuin ukotkin. Lutka.

[/quote]

AIVAN OIKEIN SANOTTU! Osattais sitten varoa tollasta kostonhimoista lumppua, joka ei ymmärrä pelin henkeä.

Vierailija
208/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei kyllä voi ymmärtää näitä jotka väittää että PERHE hajoaa Tän toisen naisen takia.. Daa, olisko kuitenkin ihan miehen takia joka pelaa vaimonsa ja lastensa selän takana pelejä??? Ei kyllä pysty naiset ymmärtämään miksi kaikki on aina sen kolmannen syytä? Hänhän ei käsittääkseni ole teille luvannut pysyä uskollisena jne vaan SE MIES joka ei kunnioittanu sen vähää vaan IHAN ITSE pisti vaakalaudalle oman perheensä mentyksen.. Nii Joo, mut eihän Se ookkaan pettämistä jos duunaa selän takana eikä vaimo tiedä.

Vierailija
209/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:09"]

ap

[/quote]

ap

[/quote]

MINÄ olen oikea ap, mitä sinä oikein yrität?

ap

[/quote]

Nyt meni jännäksi :D Tällaista tää on on ku anonyymina kirjoitetaan,toivottavasti oikea ap kertoo pian miten tarina jatkuu,vaikuttaa kiinnostavalta. Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen,kyllä,haluaisin tietää. Sitten voisi tehdä päätöksen tulevaisuuden suhteen,en haluaisi uskoa sokeasti yksiavioiseen suhteeseen samalla kun toinen uittaa kulliaan ties missä.

Vierailija
210/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap kun sieltä tulee vastaus! Ja kerro myös mitä kirjoitit naiselle! Kopsaa teksti tänne?

Vierailija
211/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ajatellaan että on  sen toisen naisen vastuulla hoitaa moraali, kun miehistä nyt vain ei ole siihen, ajattelemaan, tuntemaan, arvioimaan, olemaan empaattisia. Miehet... Naisten pitää kaikki hoitaa niiden puolesta. Aviomoraalikin.

Vierailija
212/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee siinä virheen, että olettavat naisten olevan yleisesti niiiiin innoissaan ja lääpällään jos mies osoittaa heitä kohtaan huomiota ja vokottelua. Ikäänkuin varatun miehen imartelu olisi kertakaikkiaan niin hienoa ja mahtavaa ja nainen ajattelisi "iiih, ihana mies...oon siis parempi ja haluttavampi kuin sen vaimo. Antaudumpa suhteeseen!". Miehet eivät voi uskoa että nainen voikin olla vaimolle solidaarinen ja kertoa mitä mies puuhailee tämän selän takana...

Vierailija
213/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:23"]

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

[/quote]

Ensinnäkin olet  täyslortto. Haarat auki kenelle vaan. Miksi nyt  siis ihmettelet, jos tuo mies kohtelee samalla tavalla kuin kapista h**raa? Sinähän olet sellainen. Pääasia että saat nautintosi jostain. Hällä väliä muiden parisuhteet, perheet etc. kunhan vain paineet tasataan ja kenen kanssa vaan.

Esität haavoittumatonta ja kovaa, mutta tosiasiassa, kun joku toinen lemppaa sut kertakäyttöisesti yli laidan, niin harmittaa. Jopa niin paljon, että olet valmis aiheuttamaan ongelmia muiden suhteisiin, kun sun  ylpeyttäs on verisesti loukattu. Se mies kohtelee vakinaistaan kuitenkin parimmin ja sekös sua loukkaa. Onnea vaan valitsemallasi tiellä. 

Vierailija
214/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuullostaapa hirveältä mieheltä etkä sinäkään kyllä oikein normaalisti muita huomiionottavalta naiselta.

Kuitenkin haluaisin kertoa tämän, ennen kuin lähdet soittelemaan tai ilmottamaan vaimolle. Minun siskolla (asiasta on kyl jo parikyt vuotta) meni rakas ja ootettu laps kesken, kun miehen toinen akka paukkas ovelle kertomaa. Oli niin hirveä järkytys, että meni kesken. Jos vaimo on raskaana, nii oota sen verran että saa vauvan ulos. Sen verra hirviä stressi tuosta tulee. Mutta yleisesti oon ehrottomasti sen puolella, että miesten vilunkipeli vesitetään.

Vierailija
215/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:20"]

Heh, ei kyllä voi ymmärtää näitä jotka väittää että PERHE hajoaa Tän toisen naisen takia.. Daa, olisko kuitenkin ihan miehen takia joka pelaa vaimonsa ja lastensa selän takana pelejä??? Ei kyllä pysty naiset ymmärtämään miksi kaikki on aina sen kolmannen syytä? Hänhän ei käsittääkseni ole teille luvannut pysyä uskollisena jne vaan SE MIES joka ei kunnioittanu sen vähää vaan IHAN ITSE pisti vaakalaudalle oman perheensä mentyksen.. Nii Joo, mut eihän Se ookkaan pettämistä jos duunaa selän takana eikä vaimo tiedä.

[/quote]

Tässä onkin ap:n kostonhimo ja lapsen/lapsien paras puntarissa. Ei puhuta siitä onko mies syyllinen vai ei. Siis, jos ap ei käräytä, perhe ei ehkä hajoa, mutta jos käräyttää hyvin todennäköisesti näin käy.

Tuollapa päihdepuolella ja vankiloissa näkee näitä eroperheitten kersoja, kun perusturvallisuuden tunne vedetty jalkojen alta pois, syystä ja toisesta.

Jos lapsia ei olisi, sanoisin että käräytä vain, mutta kun niitä on kuviossa mukana on asia astetta vakavampi, ja vain se että ukko on sika ja ap haluaa kostaa, ei mielestäni oikeuta tekoa.

Vierailija
216/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän teon teet! 

Se, että varattu hakee seksiä, on enemmän syyllinen parisuhteen pettämiseen kuin sinkkuna ja vapaana kulkeva henkilö. Sinkulla ei ole mitään velvollisuutta ja sinkulla on omat tarpeet, mutta varattu henkilö pettää puolisonsa/tyttö-tai poikaystävänsä.

Käräytä pois. Saa mies miettiä ettei voi pitää kahta (tai enemmän) naisia samaan aikaan.

Vierailija
217/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:25"]

Siksi ajatellaan että on  sen toisen naisen vastuulla hoitaa moraali, kun miehistä nyt vain ei ole siihen, ajattelemaan, tuntemaan, arvioimaan, olemaan empaattisia. Miehet... Naisten pitää kaikki hoitaa niiden puolesta. Aviomoraalikin.

[/quote]

Hauska :D

Vierailija
218/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sinkkuna makasin useamman varatun miehen kanssa, mutta enpä kokenut velvollisuudekseni "pelastaa vaimoa". 

Se oli heidän avioliittonsa ja minulla ei ollut mitään tarvetta sekaantua siihen.

Ihmettelen, mitä ap saa tästä, että sotkeutuu toisen avioliittoon. Eikö se ole mies, joka pettää, eikä ap. Miksi siis ap haluaa sekaantua heidän perhe-elämäänsä ja pelastaa vaimon kusipäämieheltä.

Vierailija
219/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:11"]

Minäkin sinkkuna makasin useamman varatun miehen kanssa, mutta enpä kokenut velvollisuudekseni "pelastaa vaimoa". 

Se oli heidän avioliittonsa ja minulla ei ollut mitään tarvetta sekaantua siihen.

Ihmettelen, mitä ap saa tästä, että sotkeutuu toisen avioliittoon. Eikö se ole mies, joka pettää, eikä ap. Miksi siis ap haluaa sekaantua heidän perhe-elämäänsä ja pelastaa vaimon kusipäämieheltä.

[/quote]

Ärsss, just tämän takia pettämissirkus pyörii: ihmiset ajattelevat "ei kuulu mulle niden asiat, en sekaannu". Eivätkä näe mitään moraalista ongelmaa siitä "mielihyvästä" jota sen varatun kanssa vehtaamisesta saavat. Jos naapurista kuuluu toistuvasti pahoinpitelyn ääniä ja avunhuutoja, ajatteletko samoin? "ei kuulu mulle, niiden asiat...en sekaannu". 

Vierailija
220/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais ap troolata, kun ei ole kommentoinut enää sen jälkeen kun paljastui trolliksi.

haha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan