Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytän yhden panoni vaimolleen.

Vierailija
10.02.2014 |

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit siis vaimolle viestiä mutta aiot vasta kertoa? et sä taida uskaltaa mitään käräyttää

Vierailija
22/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:55"]Kornia minusta näissä asioissa on se, että ap jatkaa panemista varattujen miesten kanssa. Mutta haluaa käräyttää sen, joka piti häntä huorana. Muita hänellä ei ole tarkoituskaan käräyttää.

Eli taitaa kyse olla vain ap.n loukatusta itsetunnosta. Ei mitään hienoa halua pelastaa vaimo tuollaiselta kusipäältä.

Mutta toki vaimon on hyvä tietää. Mutta miksi ap ei käräytä niitä muitakin ukkomiehiä. Haluaisi heidänkin vaimot tietää

[/quote]

Ei kai tuossa ole mitään kornia. Aapee käyttää varattuja miehiä tyydyttääkseen omia tarpeitaan, samalla aapee myös kunnioittaa itseään. Tämä yksi mies teki nyt virheen siinä, ettei osannut kunnioittaa aapeetä, vaan päätti pitää häntä huorana, jota voi vaikka lainata kaverille. Aapeen moraali on ehkä hieman kyseenalainen, mutta hän on vapaa ihminen ja se jolla tässä on moraalinen vastuu on noilla pettävillä miehillä, ihan kaikilla. Aapee saa käräyttää miehen, joka kohtelee häntä huonosti ja vaikka muutkin, jos haluaa, tosin sitten ei jäisi panokavereita, eli ei kannata. Minuakin on petetty pitkässä parisuhteessa, olin tyytyväinen kun asia minulle kerrottiin, mies ei olisi sitä ikinä kertonut. Tämä toinen nainen oli minulle tuttu ja hyvin tiesi minusta ja lapsista, silti syyllinen oli vain ja ainoastaan nykyinen entinen mieheni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut 3 kertaa pitempi suhde varatun miehen kanssa. Tälläkin hetkellä 1,5 vuotta jatkunut. Yhden kanssa tehtiin paljon muutakin (käytiin syömässä ja leffassa jne.) Kahden muun ja tämän viimeisen vain seksiä. Ei tulisi mieleenkään käräyttää. Ei kiinnosta se mies tai ne miehet sillä tavalla muuten. Ehkä jos olisin ihastunut tai tunteita, saattaisin harkita jotain "kostotoimenpiteitä". Mua ei ahdista harrastaa seksiä varatun miehen kanssa, mutta yksi ehto mulla on: ei isien kanssa eli kenelläkään noista kolmesta ei ollut/ole lapsia.

Vierailija
24/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjäätte ap:ta kommentoimaan? Kyseessä oli trolli joka tällä hetkellä nauraa paskaiset naurut teille mammoille.

Menitte retkuun!

Vierailija
25/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!! Kerro ihmeessä..

Vierailija
26/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännä suhtautuminen. Jos kumpikin teistä ajattelee toista vain panona, niin mitä sinä valitat jos panosi haluaa kaverinkin vähän saavan? Uskoton kusipää pitää kyllä käräyttää jo periaatteesta vaikkei olisikaan se "kanssarikollinen".

Vierailija
27/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teet pikein edes siinä että käräytät tuollaisen mulkun pettäjäsian, joka suakin yrittää kavereilleen jakaa. Hyi!

Vierailija
28/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:26"]Miksi kerjäätte ap:ta kommentoimaan? Kyseessä oli trolli joka tällä hetkellä nauraa paskaiset naurut teille mammoille.

Menitte retkuun!

[/quote]

Aika tyhmä kommentti, vaikka tämä tarina ei olisi tosi, niin ihan yhtä hyvin se voisi olla totta. Tämä on herättänyt ihan hyvää keskustelua moraalista, joten sillä trollin huutelulla ei mielestäni ole mitään merkitystä. Jos tämä on trolli, niin tämä on onnistunut sellainen, onnittelut aapee :)

Vierailija
29/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin ja mies kirjoittaisi kuinka käräytti törkeästi käyttäytyneen naisen aviomiehelle. Miesvaltaisella foorumilla kertojaa tuskin arvosteltaisiin, vaan häntä taputeltaisiin selkään kuin sankaria.

Vierailija
30/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panet varattua miestä? Okei joo, se mieshän tässä on se "suurempi" rikollinen, mutta jos mulle ikinä sattus tilanne jossa varattu mies tulisi säätämään jotain niin muistuttasin kyllä heti että mitä hän on vaarassa menettää!

Mutta oikee teko on kyllä käräyttää se, oli se vaimo sitten kuinka onnellinen miehen kanssa, mutta pettäminen on_aina_väärin ja hän ansaitsee tietää totuuden miehestään.

Vierailija
31/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä tuollainen surkea pettäjä.

Pettäjämies saakoot rangaistukseksi ikuiset erektiovaivat niin ei voi enää ap:täkään naiskennella. Muut naiset kiertävätkin kaukaa tuollaisen äklötyksen...

Vierailija
32/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:07"]

Miksi panet varattua miestä? Okei joo, se mieshän tässä on se "suurempi" rikollinen, mutta jos mulle ikinä sattus tilanne jossa varattu mies tulisi säätämään jotain niin muistuttasin kyllä heti että mitä hän on vaarassa menettää!

Mutta oikee teko on kyllä käräyttää se, oli se vaimo sitten kuinka onnellinen miehen kanssa, mutta pettäminen on_aina_väärin ja hän ansaitsee tietää totuuden miehestään.

[/quote]

Onko pettäminen aina väärin?

Vierailija
33/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä ketjussa on tuo mies (tai miehet) joka on ihan pelko persiissä. :)

Meinaakohan itse kohta tunnustaa vaimolleen, vai luottaakohan ettei ap ole sittenkään hänen "salarakkaansa"? Vai meinaakohan jatkaa pelkäämistä? Tapojaan tuskin valitettavasti parantaa?

Vierailija
34/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:41"]

Hauskinta tässä ketjussa on tuo mies (tai miehet) joka on ihan pelko persiissä. :)

Meinaakohan itse kohta tunnustaa vaimolleen, vai luottaakohan ettei ap ole sittenkään hänen "salarakkaansa"? Vai meinaakohan jatkaa pelkäämistä? Tapojaan tuskin valitettavasti parantaa?

[/quote]

Samaa olen seurannut tässä. Mutta tapojen patantaminen taitaa olla jo myöhäistä.. 

Vierailija
35/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:26"]

Miksi kerjäätte ap:ta kommentoimaan? Kyseessä oli trolli joka tällä hetkellä nauraa paskaiset naurut teille mammoille.

Menitte retkuun!

[/quote]

Ihan sama koska voisi olla tottakin ja hyvää keskustelua saanut aikaiseksi. Tää on anonyymipalsta ei koskaan voi oikeasti tietää eikä tarvi onko totta vai ei.

Noita käräyttämisfiiliksiä tulee toisille naisille varmasti usein, parempi olis käräyttää ennen kun on suhteeseen ryhtynyt.

Itse aikanaan menin paskiaisen retkuun, aluksi uskoin että on sinkku, no ei ollut, mutta ehdin jo ihastua,harmi, valehteli sitten uskomattoman taitavasti jonkun aikaa kuinka ovat jo eronneet ja odottaa vain että saa asunnon myytyä.

Minä hölmö uskoin. Eräänä iltana sanoin etten aio kakkosena odotella vaan katsellaan molemmat tahoillamme ja ota yhteyttä jos joskus 100%vapaa. Tyyppi melkein itki ja vakuutti rakkauttaan ja viestejä perään jne.

No seuraavana päivänä näin heidät kahvilassa, aika sattuma joo. Tyypin naama valahti aivan valkoiseksi,yritti jtn hyshys anteeksi katseella viestittää. Mulla kilahti täysin ja halusin että loppuu moiset paskapuheet kerralla. Esittäydyin naiselle, vein sivummalle ja kerroin kaiken. Sitä en kadu, kadun että uskoin.

Vierailija
36/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun käräytät tuollaisen paskan mulkun! 

Vierailija
37/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kuulla. Nauttisin myös katkeruudestasi, koska sitähän sä olet. Saa kostonhimoinen lutka sitä mitä kylvää. Että arvostaakin vielä pitäis. :D

Vierailija
38/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

Joo o, kyllä se mun mielestä on väärin. Miksi ei voi ensin erota ja sitten mennä toista panemaan? Miksi se pitää tehdä samaan aikaan kun on toisen kanssa? Useimmissa tapauksissa siinä satuttaa toista, välillä niinkin pahasti että satutettu menettää koko elämän halunsa, masentuu jne. jne. (poikkeuksiatoki aina löytyy) 

Vierailija
39/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko nivaskaa, mutta kysyisin kättävätkö varatut miehen kondomia?

Vierailija
40/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

Joo o, kyllä se mun mielestä on väärin. Miksi ei voi ensin erota ja sitten mennä toista panemaan? Miksi se pitää tehdä samaan aikaan kun on toisen kanssa? Useimmissa tapauksissa siinä satuttaa toista, välillä niinkin pahasti että satutettu menettää koko elämän halunsa, masentuu jne. jne. (poikkeuksiatoki aina löytyy) 

[/quote]

Onko väärin pettää miestä joka on ensiksi pettänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän