Painaako vihreidenkuulien puolittajat ja liimaajat nyt ylitöitä?
Kommentit (19)
Joo. Oon niin loppu ja kädetkin ihan liimassa 😩
Toivottavasti. Minä ainakin haluan kilon vihreitä kuulia jo adventiksi. Niitä on kiva ottaa joulua odottaessa kaamosta torjumaan.
Jumala armahtaa, vihreäkuulahihnasto ei.
Ei. Mentiin lakkoon ja nyt tulee pelkkää vihreää tuubia jouluksi. Pallonhiojatkin on lakossa.
Vierailija wrote:
Ei. Mentiin lakkoon ja nyt tulee pelkkää vihreää tuubia jouluksi. Pallonhiojatkin on lakossa.
Et oo tosissasi! Mä en kestä, joulu on pilalla ):
Vierailija wrote:
:D Fazerin joulu-uutuus: Vihreä tuubi!
Vielä painetaan pitkää päivää makaroninauhaa saksiessa, jotta joka kodissa on jouluna Myllyn Parasta kinkun seurana.
Arvatkaa saako painaa liköörikonvehtilinjalla ihan tosissaan? Toinen toisensa jälkeen täyttää konvehti. Kolmea vuoroa tehdään. Eilen täytin rommikonvehteja ja haisen vieläkin rommilta, vaikka kävin kaksi kertaa suihkussa.
Vierailija wrote:
Ilmoitettu.
Voi sentään...
Taas on jollain tunnelma pilalla ja paha mieli🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tauolla tässä. Luureista hihnalla toistolla stayin' alivea niin pysyy puolituksessa hyvä tahti
Käärijä-villitys oli viimeinen niitti! Ei tätä myrkynvihreää elämää kestä enää hetkeäkään!
Jos ei oikeita kuulia saa, ostakaa semmosia puisia askarteluhelmiä (* isoja) ja vihreää maalia sekä valkoista kimalletta/ kimalleliimaa.
Tuovat tunnelmaa ja ovat kestävämpiä.
Kierrätys myös plussaa.
Vierailija wrote:
Vielä painetaan pitkää päivää makaroninauhaa saksiessa, jotta joka kodissa on jouluna Myllyn Parasta kinkun seurana.
On pakko painaa pitkää päivää
Vain siten homma hoituu
Ja ote ehdoton, niin ammattimiehen on
Vierailija wrote:
Käärijä-villitys oli viimeinen niitti! Ei tätä myrkynvihreää elämää kestä enää hetkeäkään!
Kyllä nyt pitäisi saada keltaisia kuulia myös, Häärijällekin omansa.
Haluisin päästä (vihreiden) kuulien maistelijaksi. Millä koulutuksella? Onko työkkärillä mitään kursseja?
Vierailija wrote:
Haluisin päästä (vihreiden) kuulien maistelijaksi. Millä koulutuksella? Onko työkkärillä mitään kursseja?
No ei käy ihan äkkiä kun pohjalla pitää olla restonomi ja siihen päälle sitten pari täydennyskoulutusta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No ei käy ihan äkkiä kun pohjalla pitää olla restonomi ja siihen päälle sitten pari täydennyskoulutusta.
Joo, ennen oli helppo päästä, riitti että on suu, mutta ei enää vuosikymmeniin oo päässyt ilman koulutusta. Mä olin nuorena maistelemassa Pihlaja-karkkeja yhden kesän. Olihan se aika vaikeeta, kun sitä koulutusta ei ollut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo, ennen oli helppo päästä, riitti että on suu, mutta ei enää vuosikymmeniin oo päässyt ilman koulutusta. Mä olin nuorena maistelemassa Pihlaja-karkkeja yhden kesän. Olihan se aika vaikeeta, kun sitä koulutusta ei ollut.
Näin se on. Ja ohhoh aika vaativaan paikkaan laittaneet sinut nuorena sitten, Kettu on haastava kun täytyy erottaa ne sokerihuurrekerrosten vivahteet
Ilmoitettu.