Gallup: onko lapsesi ollut joskus mukanasi työpaikallasi?
Luin tämän päivän Hesarista tämän artikkelin http://www.hs.fi/paivanlehti/09022014/tyoelama/Kannattaisiko+lapset+päästää+työpaikoille/a1391837137904
ja aloin miettiä, onko nykyään tosiaan harvinaista ottaa lapsi mukaan työpaikalle. Ymmärrän, että kaikille työpaikoille ei voi ottaa, mutta oma lapseni on ollut työpaikallani useita kertoja samoin kollegoitteni lapset.
Kommentit (23)
On ollut monta kertaa. Yritän opettaa niitä etteivät vaan ala tekemään samaa työtä kuin minä.
On muutaman kerran, sekä isänsä työpaikalla.
On ollut, miksi joku alapeukuttaa?
On olleet ja on jopa tehneet töitäni eli mapittaneet laskuja, tehneet PP-esityksiä jne.
On ollut sairaana. Silloinhan ei voi päiväkotiin viedä ja työt on tehtävä.
Bullshittiä. Jos lapsi on kipeä niin jompikumpi vanhempi jää kotiin sitä hoitamaan ja työnantaja hankkii sijaisen.
Ei ole. Työni on asiakastapaamisia kahden kesken asiakkaan kanssa työhuoneessani. Puhutaan asiakkaan yksityisasioista, ei siinä voi olla lapsia lattialla leikkimässä.
On ollut, joskus lomilla käynyt. Joskus tullut sinne mun kanssa,, kun on menty kontrollikäynteihin Lastenklinikalla, tai joskus muuten vaan. Kerran teki luokkalehteen jutun ja haastatteli mun pomoa ja työkavereita. Pienempänä kävi useamminkin. On saanut auttaa joskus, ja tehdä jotain juttuja, jotka on sit on oikeasti tehty niin.
En todellakaan halua katsella mitään kakaroita työpaikallani.
on ollut, lapseni jopa syntyi työpaikalleni
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 21:32"]Bullshittiä. Jos lapsi on kipeä niin jompikumpi vanhempi jää kotiin sitä hoitamaan ja työnantaja hankkii sijaisen.[/quote]
Ihanko totta? Tiesitkö, että yrittäjä ei saa palkallista lapsenhoitovapaata, joten sairas lapsi lähtee mukaan töihin.
On ollut mieheni työpaikalla eräässä valtion virastossa.
On käynyt, max varmaan tunnin verran kerran kaksi. Virallisen työpäivän aikaan ei ole ollut, vain silloin kun olen poikkeustilanteessa joutunut jonkun pikaisen homman tekemään. Kerran oli koko perhe mukana ja silloin meni pisimpään, just tuon liki tunnin.
On ollut, olen opettaja.