Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirena ja masennus?!

Vierailija
26.03.2014 |

Moi,

Minulle asennettiin n. kuukausi sitten Mirena-hormonikierukka ja se on saanut pääni totaalisen sekaisin. En ole koskaan kärsinyt masennuksesta, mutta luulen että tämä on juuri sitä. Ei maistu ruoka, itkettää, ahdistaa, puristaa rintaa, on vainoharhainen ja todellaa outo olo. Kysynkin nyt, olisiko jollain ollut samankaltaisia oireita, ja tärkeintä, ovatko ne menneet ohi?

Kannattaako kärsiä ja katsella hetki, vai menenkö suosiolla poistattamaan mokoman kapistuksen?

Masennusoireita helpottavia kotikonsteja otetaan myös vastaan, kiitos! Lääkkeitä en rupea syömään, kun tämä on ihan selvästi kierukasta johtuvaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka aiheuttaa todellakin ahdistusta monelle, eikä se mene ohi vaan pahenee ajan myötä. Suosittelen poistamaan kierukan mahdollisimman pian. Itselläni pahimmat sivuvaikutukset olivat yöhikoilu ja unettomuus, mutta myös ahdistus ja paha olo (jota unettomuus pahensi). Olo helpotti heti kun kierukka poistettiin. Turhaan kärsin monta kuukautta. Googlaa Mirena and side effects niin löydät vaikka kuinka paljon kohtalotovereita.

Vierailija
2/4 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans tuli kaikenlaisia oireita  hormonikierukan laiton jälkeen.Olin jo poistattamassa kierukkaa, kun lääkäri sai minut ylipuhuttua, ettei voi johtua masennusoireet siitä. En tiedä sitten, siinä oli kyllä  monta asiaa meneillään samaan aikaan.etten tiedä mikä johtuu mistäkin!?Mutta ehkä sinuna ottaisin pois!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain myös selkeitä masennusoireita. Mieliala laski selittämättömästi monta pykälää. Mutta se tasaantui reilussa puolessa vuodessa. Nyt kun poistatin koko kapistuksen, pää on ikään kuin kirkastunut. 

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta?

Tämä olo tuntuu tosi raskaalta :(