Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä Helsingissä/Espoossa voisi tutustua perinteisiin naisiin?

Vierailija
29.10.2020 |

Olen muuttanut PK-seudulle kolmikymppisenä muualta Suomesta. Tinderissä ei ole tärpännyt eikä urheiluharrastuksissakaan. Mistä teidät löytäisi?

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sun nettotulot vähintään 6000 e kk ja mahdollisuus hankkia velaton asunto perheelle? Yhtään vähemmällä en lähtisi laskemaan taloutta yhden hengen tulojen ja omaisuuden varaan ja sitä perinteisyys minulle tarkoittaa. Usein tuon kuvion esteenä täällä on käytäntökin, harvalla on käytännössä varaa yksin hankkia se kaikki mitä haluaa perheelle tarjota eli omakotitalo, 2 autoa, lemmikki, maksulliset harrastukset, lomamatkat ja kesäasunto jne.

Miksi täällä monet keskittyvät etsimään esteitä siihen, etten voisi elää perinteiseen malliin? En pyytänyt apua siihen vaan apua perinteisen naisen löytämiseen. En kai lähtisi tähän ellei minulla olisi siihen varaa? Olen ihan laskutaitoinen mies. Ap

Vierailija
62/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sun nettotulot vähintään 6000 e kk ja mahdollisuus hankkia velaton asunto perheelle? Yhtään vähemmällä en lähtisi laskemaan taloutta yhden hengen tulojen ja omaisuuden varaan ja sitä perinteisyys minulle tarkoittaa. Usein tuon kuvion esteenä täällä on käytäntökin, harvalla on käytännössä varaa yksin hankkia se kaikki mitä haluaa perheelle tarjota eli omakotitalo, 2 autoa, lemmikki, maksulliset harrastukset, lomamatkat ja kesäasunto jne.

2hlö talous joista toinen lapsi, 4 lemmikkiä, tulot 1200e kk, vuokra 700e. Hyvin on pärjätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tulosi vähintään 12.000 kuussa. Silloin ne voisivat kattaa myös esim mun kotiinjäämisen aiheuttaman aukon tuloissa. Palkan pitää olla enemmän kuin kahden ihmisen yhteenlaskettu tulo, kun verotus on yhdelle ihmiselle kovempi.

Niille venäläisille naisille on sitten säännöllisesti elatuksen lisäksi maksettava kauneushoitola-, kamoaamo, ripsienhuolto- ja kynsienlaittokäynnit. Nämä siis kerran kuussa.

Venäläisen naisen kanssa kertyy äkkiä velkaa

Vierailija
64/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodista. Mutta tuskin nekään jaksaa sinua passata. Kehoittaisin miettimään uudelleen sitä kotitöistä lusmuamisen ehdotonta tärkeyttä. Muut kriteerit täyttäviä löytynee ihan helposti.

Mistä keksit tuon, että haluaisin lusmuilla kotitöistä? Olen maalta kotoisin ja tottunut jo lapsena työntekoon. Agressiivisuus paistaa nyt läpi. Ap

No luettelepa ne miesten kotityöt kerrostaloasunnossa, jotka hoidat? Onko ihan lampunvaihto ja reikien poraaminen seinään?

Sen jälkeen luettele ne puolisolle suunnittelemasi kotityöt. Huomaatko, kuinka armoton lusmuilija olet?

PK-seudulla voi asua myös omakotitalossa. Silloin niitä miesten töitä alkaa jo ollakin. Vedä nyt vähän henkeä. Ap

Voidaan toki asua omakotitalossa, mutten usko sinun sellaisessa asuvan. Yhden työssäkäyvän aikuisen lapsiperheissä sellaisen ostaminen pääkaupunkiseudulta ei ole myöskään realistista.

Jos et jakaisi töitä sen mukaan, mitä niitä kuvitteellisessa omakotitalossa olisi, vaan sen mukaan, miten niitä on kerrostalossa.

Itse omakotitalossa lapsuutensa pk-seudulla asuneena voin myös kertoa, että hyvin vähän niitä "miesten töitä" oli "naisten töihin" verrattuna.

Suomessa on myös varakasta väkeä. Usko tai älä, mutta jotkut voivat ostaa omakotitalon jopa Helsingistä ilman lainaa jopa 30-vuotiaana.

Tämä on totta. Mutta niillä miehillä, joilla on tuossa iässä puoli milliä tai enemmän takataskussa on yleensä parempaakin tekemistä kuin rassailla autoja ja remontteja päivät pitkät. Ne huoltaa autot merkkiliikkeessä palkkaa firman tekemään remontit, eli se niistä perinteisistä miesten töistä tuossa tuloluokassa. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
65/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodista. Mutta tuskin nekään jaksaa sinua passata. Kehoittaisin miettimään uudelleen sitä kotitöistä lusmuamisen ehdotonta tärkeyttä. Muut kriteerit täyttäviä löytynee ihan helposti.

Mistä keksit tuon, että haluaisin lusmuilla kotitöistä? Olen maalta kotoisin ja tottunut jo lapsena työntekoon. Agressiivisuus paistaa nyt läpi. Ap

No luettelepa ne miesten kotityöt kerrostaloasunnossa, jotka hoidat? Onko ihan lampunvaihto ja reikien poraaminen seinään?

Sen jälkeen luettele ne puolisolle suunnittelemasi kotityöt. Huomaatko, kuinka armoton lusmuilija olet?

PK-seudulla voi asua myös omakotitalossa. Silloin niitä miesten töitä alkaa jo ollakin. Vedä nyt vähän henkeä. Ap

Voidaan toki asua omakotitalossa, mutten usko sinun sellaisessa asuvan. Yhden työssäkäyvän aikuisen lapsiperheissä sellaisen ostaminen pääkaupunkiseudulta ei ole myöskään realistista.

Jos et jakaisi töitä sen mukaan, mitä niitä kuvitteellisessa omakotitalossa olisi, vaan sen mukaan, miten niitä on kerrostalossa.

Itse omakotitalossa lapsuutensa pk-seudulla asuneena voin myös kertoa, että hyvin vähän niitä "miesten töitä" oli "naisten töihin" verrattuna.

Suomessa on myös varakasta väkeä. Usko tai älä, mutta jotkut voivat ostaa omakotitalon jopa Helsingistä ilman lainaa jopa 30-vuotiaana.

Tämä on totta. Mutta niillä miehillä, joilla on tuossa iässä puoli milliä tai enemmän takataskussa on yleensä parempaakin tekemistä kuin rassailla autoja ja remontteja päivät pitkät. Ne huoltaa autot merkkiliikkeessä palkkaa firman tekemään remontit, eli se niistä perinteisistä miesten töistä tuossa tuloluokassa. Toki poikkeuksiakin on.

Oletko kuullut perinnöstä?

Vierailija
66/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, koostaen kaikki ohjeet, ap:n pitäisi...

1. Opiskella venäjänkielensä sujuvaksi.

2. Kääntyä ortodoksikristityksi.

3. Tienata reilusti yli 10 tuhatta euroa kuussa työstä josta ei voi saada potkuja ainakaan seuraavissa viisissä YT-neuvotteluissa.

4. Opetella näyttelemään rikasta miestä ja hakeutua paikkoihin joissa venäläiset naiset hakeutuvat rikkaiden miesten seuraan.

Lisäisin tähän vielä pari:

5. Heti avioitumisen jälkeen tehdä testamentti jossa vaimo ei saa mitään jos mies kuolee tapaturmaisesti tai väkivaltaisesti tai myrkytettynä.

6. Oppia olemaan kuuro ja sokea naisen syrjähypyille.

Vierailija
67/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Tienata reilusti yli 10 tuhatta euroa kuussa työstä josta ei voi saada potkuja ainakaan seuraavissa viisissä YT-neuvotteluissa.

4. Opetella näyttelemään rikasta miestä ja hakeutua paikkoihin joissa venäläiset naiset hakeutuvat rikkaiden miesten seuraan.

5. Heti avioitumisen jälkeen tehdä testamentti jossa vaimo ei saa mitään jos mies kuolee tapaturmaisesti tai väkivaltaisesti tai myrkytettynä.

Osaa nämä rikkaalle miehellekin jättää loven lompakkoon ja velkaa. Ei venäläistä tarvitse neuvoa rahan käytössä.

Vierailija
68/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa nämä rikkaalle miehellekin jättää loven lompakkoon ja velkaa. Ei venäläistä tarvitse neuvoa rahan käytössä.

Pyydän pitämään keskustelun asiallisena.ap

Vierailija
69/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6&5. Missä välissä luulet naisen ehtivän pettämään? Suomessa kotona olevat tekee täyspitkän päivän.

Eikä ne yritä myrkyttää, ellet ole täysi sika. Näistä lähtee tarvittaessa kova ääni, silloin tiedät tilata rouvalle kotiapua.

Vierailija
70/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ns. perinteinen mies? Elätätkö ilolla ja ylpeydellä koko perheen?

Tosin Suomessa ei mitään yleistä kotirouvakulttuuria ole ikinä ollutkaan, vaan maataloista, jossa työt jaettiin, siirryttiin kaupunkiin, jossa molemmat puolisot kävivät töissä.

Siksi ns. perinteinen mies ja ns. perinteinen vaimo.

Perheen kyllä elättäisin ilolla. Toki vaimo saisi töissäkin käydä, kunhan lapset kasvavat ensin vähän.

Eiköhän joku venakko sinut nappaa. Niitä tuntuu olevan enemmän just täällä pk-seudulla.

Tätä olen itsekin vähän miettinyt. Onko heillä joku oma baari tai kahvila, missä käyvät? Ap

Itse tapasin useamman venäläisen naisen yliopistolla ja pari parisuhdettakin niistä syntyi. Valmistumisestani on tosin jo muutama vuosi vierähtänyt ja nyt taitavat koulutkin olla aika pitkälti etäopetuksessa.

Venäläiset naiset ovat kyllä monella tavoin ns. perinteisiä arvoiltaan, mutta eivat kuitenkaan siinä negatiivisessa mielessä mitä tällä palstalla tunnutaan ajattelevan. He saavat mielihyvää siitä, että pitävät kodin kauniina ja tykkäävät laittaa ruokaa miehellensä. He siis ihan oikeasti pitävät siitä, että saavat huolehtia kumppanistaan! Tiedän tämän koska olen kysynyt monesti suoraan kokevatko he tuollaisen asetelman jollain tavoin alistavaksi. 

Venäläiset naiset ovat myös hyvin itsenäisiä eivätkä todellakaan mitään tahdottomia kotihiiriä, ja ainakin Suomessa asuvat ovat pääsääntöisesti korkeakoulutettuja. Tinderissä heitä näkee jonkin verran, mutta saavat myös valtavasti tykkäyksiä koska ovat tyypillisesti keskimääräistä paremman näköisiä ja hoikkia.

Heissäkin on yksilöitä kuten meissä jokaisessa. Toinen saattaa keskittyä uraan ja miettimään tasa-arvoa toisen haaveillessa kotirouvan ammatista. Viimeksimainitut onkin varmuudella niitä kenet näet ylhäällä kukonlaulun aikaan täydessä tällingissä silittämässä miehen työasua ja laittamassa tälle aamupalaa.

Vierailija
71/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin Suomessa ei mitään yleistä kotirouvakulttuuria ole ikinä ollutkaan, vaan maataloista, jossa työt jaettiin, siirryttiin kaupunkiin, jossa molemmat puolisot kävivät töissä.

Perheen kyllä elättäisin ilolla. Toki vaimo saisi töissäkin käydä, kunhan lapset kasvavat ensin vähän.

Eiköhän joku venakko sinut nappaa. Niitä tuntuu olevan enemmän just täällä pk-seudulla.

Tätä olen itsekin vähän miettinyt. Onko heillä joku oma baari tai kahvila, missä käyvät? Ap

Itse tapasin useamman venäläisen naisen yliopistolla ja pari parisuhdettakin niistä syntyi. Valmistumisestani on tosin jo muutama vuosi vierähtänyt ja nyt taitavat koulutkin olla aika pitkälti etäopetuksessa.

Venäläiset naiset ovat kyllä monella tavoin ns. perinteisiä arvoiltaan, mutta eivat kuitenkaan siinä negatiivisessa mielessä mitä tällä palstalla tunnutaan ajattelevan. He saavat mielihyvää siitä, että pitävät kodin kauniina ja tykkäävät laittaa ruokaa miehellensä. He siis ihan oikeasti pitävät siitä, että saavat huolehtia kumppanistaan! Tiedän tämän koska olen kysynyt monesti suoraan kokevatko he tuollaisen asetelman jollain tavoin alistavaksi. 

Venäläiset naiset ovat myös hyvin itsenäisiä eivätkä todellakaan mitään tahdottomia kotihiiriä, ja ainakin Suomessa asuvat ovat pääsääntöisesti korkeakoulutettuja. Tinderissä heitä näkee jonkin verran, mutta saavat myös valtavasti tykkäyksiä koska ovat tyypillisesti keskimääräistä paremman näköisiä ja hoikkia.

Kyllä, tykkäävät ja minäkin tykkäisin jos vastineeksi saisin sitä mitä he miehiltään saavat. Ovat käsittämätömän vaativia ja se ilmeisesti katsotaan läpi sormien, mutta jos suomalainen nainen haluaa yhtäön mitään, se on heti loisimista tai prisessailua. Mun ystävä on vemäläinen ja kertoo kyllä miten mies epäonnistuu lahjoissa tms joita hän vaatii.

Vierailija
72/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tradwife kulttuuri ei ole perinteistä suomalaista kulttuuria.

Vierailija
73/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä monet keskittyvät etsimään esteitä siihen, etten voisi elää perinteiseen malliin? En pyytänyt apua siihen vaan apua perinteisen naisen löytämiseen. En kai lähtisi tähän ellei minulla olisi siihen varaa? Olen ihan laskutaitoinen mies. Ap

Ei tuossa etsitä esteitä vaan haetaan sitä oletko realistisella asenteella liikenteessä, on niin paljon niitä jotka haluaa rusinat pullasta ja vaikka sulla olisi edellytykset, saattaa tätä lukea joku muu kyökkipiian etsijä. Ja vieläkään ei ole aivan selvinnyt että onko sinunkaan edellytykset kunnossa vai ”osaatko” laskea että 4000 e kuukausitulot ilman varallisuutta riittää varmaan ”ihan kivasti”. En itse ainakaan halua kannustaa ketään yksien tulojen varaan jos lapsia on kuvioon ajateltu. Lapsille pitää olla turvattu tulevaisuus ja kykenevät vanhemmat, muuten niitä elätetään porukalla myöhemmin.

Vierailija
74/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itse usean, syystä että. Ja koska olen asunut maassa niin kulttuurikin on tuttu

Jos ko.nainen käy töissä , niin turha odottaa että kotona siivoaa, laittaa ruokaa, passaa miestään. Ovat niin kovan luokan business ym naisia että moiseen ei ole aikaa. Ja vasta parin, eli miehen tulee olla myös. PerusPena ei kelpaa, eikä kyllä vauhdissa pysyisikään

Jos etsit ns kotirouvaa niin silloin elätät vaimon ja kustannat kaiken. Tämä on perinne. Turha kuvitella muuta. Ja vaimo päättää kodissa kaiken. Ja mies tottelee. Tämä on osa perinnettä ja fiilis. Tämä ei ole mitään negatiivisuutta, vaan faktaa

Vierailija
75/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa etsitä esteitä vaan haetaan sitä oletko realistisella asenteella liikenteessä, on niin paljon niitä jotka haluaa rusinat pullasta ja vaikka sulla olisi edellytykset, saattaa tätä lukea joku muu kyökkipiian etsijä. Ja vieläkään ei ole aivan selvinnyt että onko sinunkaan edellytykset kunnossa vai ”osaatko” laskea että 4000 e kuukausitulot ilman varallisuutta riittää varmaan ”ihan kivasti”. En itse ainakaan halua kannustaa ketään yksien tulojen varaan jos lapsia on kuvioon ajateltu. Lapsille pitää olla turvattu tulevaisuus ja kykenevät vanhemmat, muuten niitä elätetään porukalla myöhemmin.

Unohdetaan jo se, onko varaa vai ei. Se puoli on kunnossa. Nyt olen kiinnostunut vain neuvoista löytää perinteinen nainen. Ap

Vierailija
76/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteisin keinoin löydät, eli kasvotusten.

Vierailija
77/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tykkäävät ja minäkin tykkäisin jos vastineeksi saisin sitä mitä he miehiltään saavat. Ovat käsittämätömän vaativia ja se ilmeisesti katsotaan läpi sormien, mutta jos suomalainen nainen haluaa yhtäön mitään, se on heti loisimista tai prisessailua. Mun ystävä on vemäläinen ja kertoo kyllä miten mies epäonnistuu lahjoissa tms joita hän vaatii.

Hyvä kun sanoit! Aloittajan täytyy ilmestyä ekoille treffeille kukkapuskan ja suklaarasian kera. Lahjat sekä kukat kuuluu päivittäisiin tarpeisiin kuin myös käytöstavat. Ovien avaamiset, tuolien kanssa auttamiset, samaten aina raikas mies&auto. Näistä ei tingitä missään välissä!

Pidemmän päälle suomalaisen miehen luulisi arvostavan suomalaista naista. Jos ei, niin joudut muistamaan joka päiväisen toimintamallin: pusu,kehu töihin, kukat ja lahjat, pusu, jälleen kehuja.

Vierailija
78/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Vaki trollz täälä vakiaiheellaan viihdyttää itseään. Sä oot niin tunnistettava että 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
79/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2hlö talous joista toinen lapsi, 4 lemmikkiä, tulot 1200e kk, vuokra 700e. Hyvin on pärjätty.

500 eurosta sähkö, vesi, nettiliittymä/t, kotivakuutus, työmatkakulut, ruoka, molempien vaatteet ja hygieniatarvikkeet... jooei, millään laskuopilla et voi sanoa, että tuolla summalla pärjäisi hyvin. Sinä kuuna, kun ostat itselle tai lapselle uudet talvikengät, tulee jo tiukkaa kaikesta muusta. Joko trollaat ihan vetämällä summat hatusta tai sitten et kerro jotain olennaista asiaa.

Vierailija
80/150 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa haluta perinteistä naista. Sitä miinustetaan ja pilkataan.

Nainen taas saa haluta perinteisen miehen.

Mieheltä saa vaatia mitä vain mieleen tulee. Naiselta taas ei saa vaatia juuri mitään.