Asiakkaan assistentin kanssa kahvit.
Mies käy asiakkaiden luona tekemässä töitä ja yhden asiakkaan luona aina assistentti päästää sisään ja on paikalla töiden ajan. Nyt tämä nainen oli osallistunut työntekoon ja tarjosi kahvit työn jälkeen. Kahvin aikana nainen kertoi itsestään ja taustoistaan.
Miehellä muutenkin loppuu tunnit päivistä vaikka autan häntä omien töiden jälkeen niin minusta jo sen takia tuollainen ajankäyttö on tyhmää. Lisäksi koen, että tuollainen toiminta on loukkaavaa minua kohtaan, kun kyse ei ollut esim suunnittelutyön ohessa juodusta kahvista asiakkaan kanssa vaan työ oli jo tehty ja kyseessä assistentti jonka ainoa tehtävä on päästää tekemään työ ja sulkea paikat sen jälkeen.
Mitä mieltä, ylireagoinko?
Kommentit (5)
Onhan tuo vähän kyseenalaista vaikka ei siinä välttämättä mitään "väärää" ollut kenenkään osalta. On mahdollista, että nainen kokeilee tutustumista ja testaa miestä, että saako vastakaikua. Mun mielestä ei pidä kahvitella tai käydä syömässä kahden muiden naisten kanssa.
Ei pitäisi luoda henkilökohtaista suhdetta naisiin työn kautta.
En hyväksyisi mieheltäni kaveeraamista naisten kanssa. Ainoastaan yhteiset tuttavapariskunnat poikkeus ja niissäkin se nainen on seurassa jos sattuu olemaan ja pääasiallinen kaveri on se mies. Miehen kanssa voivat tehdä keskenään jotain, mutta naisen kanssa ei sellaista ystävyyttä.
Mielestäni perin outoa jos mies kokee tarvitsevansa jonkun naisen ystäväksi ja viettää aikaa kahdestaan. Sen saman ajan hän voisi viettää minun seurassa.
Vastaavassa tilanteessa tein heti selväksi miehelle, että tuollainen loukkaa minua. Ei ole sen jälkeen ollut tuollaisia väärin tulkittavia tilanteita.
Huonosti toimittu. Korkeintaan nappaa kahvit mukaan jos tarjotaan ja lähtee. Ei tarvitse jäädä seuraa pitämään. Jos vielä sama tarjoaa niin ehkä olisi parasta kieltäytyä kokonaan koska vaikutti liian tuttavalliselta.