Mitä hankit miehellesi joululahjaksi, te jotka olette olleet pitkään yhdessä?
Kommentit (104)
Jos kaipaat joululahjaideoita miehelle, niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina panimovierailusta karting-ajoon.
Klikkaile tekemään joululahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1200 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/joululahjat/
Miksi et osta puolisollesi mitään lahjaa? Edes aineetonta?
Älä vaan osta mulle mitään, mulla on jo kaikkea mitä tarvin.
Ja loppuihin ei (kenenkään) rahat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä koronavuonna ei kyllä lahjoja ostella.
Myös isänpäivä ja miestenpäivä jää viettämättä.
Miten korona vaikuttaa lahjojen ostoon?
Itse kun olen lähinnä tilannut jo, mistä teen miehelleni lahjan. Saa norjalaisvillapaidan.
Muutenkin tilailen paljon kotiinkuljetuksella, etten kulje ihmisten ilmoilla juuri ollenkaan.
Oikeestiko joku kysyy tällaista.
Maaliskuusta asti työttömänä. Vähän se alkaa vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, ollaan aikuisia ja hankitaan mitä tarvitaan muutenkin, ja emme halua mitään ylimääräistä, olemme hieman minimalismiin kallellaan, ja muualta tulevat muutamat lahjat ahdistavat jo aivan tarpeeksi.
Miksei sitten voi hankkia toiselle vaikka hierontalahjakorttia tai muuta jos kerran aineelliset lahjat ahdistaa?
Jos tietää ettei mies halua hierojalle missään nimessä, typerää tämä teidän pakko-ostaminen.
Aikuiset ihmiset selviävät joulusta ilman tuota lahjontaa.
Vierailija kirjoitti:
27. aviovuosi menossa ja ekaa kertaa nostan miehen lahjojen suhteen kädet pystyyn. Joka vuosi olen hankkinut hänelle jotain toivomaansa ja mieluista synttäriksi, isänpäiväksi, jouluksi ja hääpäiväksi. Hän on tasan kerran muistanut minua lahjalla. Sekin sattui olemaan joku teräksinen keittiöhärpäke, jonka itse halusi. Nyt sitten tuli mitta täyteen ja päätin, että ei lahjoja minultakaan hänelle tänä vuonna. Olen siis p**** vaimo :/.
Millä perusteella jatkoit lahjojen ostoa.
27 vastaan 1.
45 vuotta yhdessä, joista n. 35 vuotta ilman stressiä turhasta ostelusta, molemmin puolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä koronavuonna ei kyllä lahjoja ostella.
Myös isänpäivä ja miestenpäivä jää viettämättä.
Miten korona vaikuttaa lahjojen ostoon?
Itse kun olen lähinnä tilannut jo, mistä teen miehelleni lahjan. Saa norjalaisvillapaidan.
Muutenkin tilailen paljon kotiinkuljetuksella, etten kulje ihmisten ilmoilla juuri ollenkaan.
Oikeestiko joku kysyy tällaista.
Maaliskuusta asti työttömänä. Vähän se alkaa vaikuttamaan.
No ei se meinaa ettei juhlia tarvitse viettää. Pullan leipominen ei paljon maksa.
Yhteisen tuokion mammapalstalla. <3
En mitään. Ollaan sovittu ettei osteta joululahjoja. Ostetaan lahja silloin kun siltä tuntuu.
Neulon villasukat niin kuin joka jouluksi. Miesystävän toive.
Vierailija kirjoitti:
Valitseeko hän värit, onko hänellä jotain lempivärejä vai teetkö jotain ylläriä?
En tietenkään mitään.
Onneks on taas lämmin talvi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitseeko hän värit, onko hänellä jotain lempivärejä vai teetkö jotain ylläriä?
Ei valitse, kun minä. Nyt tulossa oliivinvihreät, joissa tumm.sininen kuvio varressa. Pitkät varret tietty.
Partakoneen jonka toivoi. Lisäksi sopiva toilettilaukku työmatkoille.
En mitään, eikä mieskään lahjo minua. Jos jotain tarvitaan, niin hankitaan se silloin kun tarve tulee. Mitään ylimääräistä taas ei edes halua kaappien täytteeksi. Raivaus ja tavaroiden vähennys on muutenkin käynnissä, ja se kiinnostaa paljon enemmän kuin minkään uuden hankkiminen.
Naiset luettelevat porakoneita, vaelluskenkiä, kahvikoneita, puukkoja, viskejä, pelejä, miehen lempijuttuja jne. Ja sinä huomaat vain Axet ja pokkarit. Lukutaito hukassa.