Mitä hankit miehellesi joululahjaksi, te jotka olette olleet pitkään yhdessä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt sattuu haluamaan, tänä vuonna Cyberpunk 2077.
Heh, tässä sen näkee, kauanko sen ulostulo on kestänyt: ennakkotilasin sen miehelleni viime jouluna lahjaksi :D
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nyt 25 vuotta, emmekä ole ole antaneet toisillemme mitään joululahjoja enää sen jälkeen, kun tyttäremme syntyi. Miksi ihmeessä pitäisi antaa? Ei aikuiset tarvitse joululahjoja, ne on lasten juttu.
Annan jotain sellaista, mitä hän tarvitsee. Emme pidä turhista tavaroista, mutta on kuitenkin kiva muistaa ja ilahduttaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nyt 25 vuotta, emmekä ole ole antaneet toisillemme mitään joululahjoja enää sen jälkeen, kun tyttäremme syntyi. Miksi ihmeessä pitäisi antaa? Ei aikuiset tarvitse joululahjoja, ne on lasten juttu.
Oletpa tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ostan aina jotain vaatteita mitä milloinkin tarvitsee: collegepuseroita/-housuja, t-paitoja, sukkia, alushousuja jne.
Lisäksi sitten jotain muuta mitä tarvitsee. On vuosien varrella tullut hankittua mm avainpakki, meisselisarja, porakone, jääkaira, uistinpakki yms. En muista kaikkia.
Ja suklaata tietenkin!
Lapset meilläkin on pääasiassa. Aikuisille vain tarpeellisia tavaroita ja jos tarvetta ei ole niin vähempikin riittää. Monesti ostan koko perheen lahjat, myös omani.
Saako mies ostaa sinulle mopin ja paisinpannun?
Miehet saa siis Axea ja pokkareita. Ja jouluna mammat taas raivoaa, kun itse saavat yhtä paskoja ja mielikuvituksettomia nollalahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ostan aina jotain vaatteita mitä milloinkin tarvitsee: collegepuseroita/-housuja, t-paitoja, sukkia, alushousuja jne.
Lisäksi sitten jotain muuta mitä tarvitsee. On vuosien varrella tullut hankittua mm avainpakki, meisselisarja, porakone, jääkaira, uistinpakki yms. En muista kaikkia.
Ja suklaata tietenkin!
Lapset meilläkin on pääasiassa. Aikuisille vain tarpeellisia tavaroita ja jos tarvetta ei ole niin vähempikin riittää. Monesti ostan koko perheen lahjat, myös omani.
Saako mies ostaa sinulle mopin ja paisinpannun?
Eihän sen mies osta sille mitään, sen pitää itse ostaa itselleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sen minkä haluaakin, kiikarin tänä vuonna kiväärin päälle. Aikuiset pystyy ihan keskustelemaan niistä toiveista, niin ei mene rahaa hukkaan eikä tule hankittua turhaa roinaa.
Toisaalta miksi sitten edes ostaa lahjaa, jos toinen tietää, mitä saa ja on toivonut sitä ja voisi ottaa itse ostaa saman asian helposti?
Me ei yllä mainituista syistä osteta toisillemme lahjoja juuri koskaan. Joskus jos keksin jonkun hyvän kirjan tai idean, saatan ostaa sen lahjaksi. Ehkä joka kolmas vuosi jotain. Viime vuonna ostin häälahjaksi taskumatin ja kaiverrutin siihen tekstin.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun ihan luxusaamutakin
Minkälaisen luksusaamutakin? Armani tms vai jonkun räätälöidyn?
Alpan neuleen, itsetehdyt villasukat.
Mieheni tykkää piirtää, joten olen ostanut siihen semmoiset välineet mistä on haaveillut kauan. Tykkää myös yhdestä viskistä, joten mietin pitäisikö hakea pullo sitä.
En tietenkään mitään.
Lämmin talvi taas tulossa.
Sukat joissa on meidän kissan naaman kuvia.
Teen miehelleni joulukalenterin paperipusseista ja siihen joka päivä pienen lahjan; lempisuklaata, uusia sulkapalloja, arpoja, "leffalippu" (katsotaan joku hänen valitsemansa leffa yhdessä kotona nyt, kun ei elokuvateattereihin haluta mennä), itse neulotut kämmekkäät, "ravintolalahjakortti" (= itse tehty kortti jossa lupaan tarjota aterian ulkona) kirja jne (ideat tervetulleita, en ole vielä keksinyt kaikille päiville lahjaa!)
Jouluaattona sitten saa yhden vähän kalliimman lahjan, tällä hetkellä mietin älyrannekkeen ja laadukkaan sulkapallomailan välillä
Sieniset lapikkaat.