Mitä hankit miehellesi joululahjaksi, te jotka olette olleet pitkään yhdessä?
Kommentit (104)
Aikuiset ei meillä ostele toisilleen joululahjoja, lapset ovat asia erikseen.
Ei kerrassaan mitään, koska rahatilanne on aika huono. Sukat saatan neuloa mutta siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna se saa vaelluskengät, kirjan, ja jotain tuoksua.
Mitä tuoksua?
Tuo Aventusta ostava
Halvimman kusisen Axen minkä löydän ja Tokmannin sormikkaat. Itelle sitten jotain laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerrassaan mitään, koska rahatilanne on aika huono. Sukat saatan neuloa mutta siihen se jää.
Itsetehdyt villasukat onkin ihan paras lahja!
Vierailija kirjoitti:
Halvimman kusisen Axen minkä löydän ja Tokmannin sormikkaat. Itelle sitten jotain laadukkaampaa.
No etkö sinä itse siitä Axesta kärsi? Sinähän sitä haistelemaan joudut.
Tänä koronavuonna ei kyllä lahjoja ostella.
Myös isänpäivä ja miestenpäivä jää viettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää osata lukea naisten ajatukset, mutta suurin osa naisista ei todellisuudessa tunne miestään ollenkaan
Eipä pidä osata. Sen takia olenkin jo jättänyt ensimmäiset vihjeet joululahjastani esille. Marraskuussa mä kirjoitan listan sitten jääkaapin oveen, että on siitä hoksannut viimeistään. Toisaalta mun mies osaa lahjoa mua ilman mitään vinkkejäkin. Aivan älyttömän hyvä lahjan hankkija.
yhdessä 27 vuotta
Parit boxerit, dödön, suihkusaippuan, lempikarkkeja, DrPepperin ja jaloviinapullon.
Vierailija kirjoitti:
Tänä koronavuonna ei kyllä lahjoja ostella.
Myös isänpäivä ja miestenpäivä jää viettämättä.
Miten korona vaikuttaa lahjojen ostoon?
Itse kun olen lähinnä tilannut jo, mistä teen miehelleni lahjan. Saa norjalaisvillapaidan.
Muutenkin tilailen paljon kotiinkuljetuksella, etten kulje ihmisten ilmoilla juuri ollenkaan.
Yleensä ostan aina jotain vaatteita mitä milloinkin tarvitsee: collegepuseroita/-housuja, t-paitoja, sukkia, alushousuja jne.
Lisäksi sitten jotain muuta mitä tarvitsee. On vuosien varrella tullut hankittua mm avainpakki, meisselisarja, porakone, jääkaira, uistinpakki yms. En muista kaikkia.
Ja suklaata tietenkin!
Lapset meilläkin on pääasiassa. Aikuisille vain tarpeellisia tavaroita ja jos tarvetta ei ole niin vähempikin riittää. Monesti ostan koko perheen lahjat, myös omani.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ostan aina jotain vaatteita mitä milloinkin tarvitsee: collegepuseroita/-housuja, t-paitoja, sukkia, alushousuja jne.
Lisäksi sitten jotain muuta mitä tarvitsee. On vuosien varrella tullut hankittua mm avainpakki, meisselisarja, porakone, jääkaira, uistinpakki yms. En muista kaikkia.
Ja suklaata tietenkin!
Lapset meilläkin on pääasiassa. Aikuisille vain tarpeellisia tavaroita ja jos tarvetta ei ole niin vähempikin riittää. Monesti ostan koko perheen lahjat, myös omani.
Miksei miehesi osta?
Halauskupongin, jolla saa aikuistenhalauksia aina kun haluaa.
Neulon hänelle joka jouluksi uuden pipon.
Pyjamahousut ja paidan. Muitakin vaatteita meinasin ostaa.
Ostan kahvikoneen, joka jauhaa pavuista kahvia. Lisäksi Patriotsin hupparin ja pyjamahousut ainakin.