Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuvaa syömistä ja vessassa juoksemista

Vierailija
07.04.2024 |

Asiahan ei minulle kuulu, mutta vähän häiritsee. Olen junassa matkustaessani huomannut, että meillä on yhä enemmän ihmisiä, jotka eivät kykene olemaan hetkeäkään syömättä. Paitsi silloin, kun ravaavat vessassa. Parin tunnin matkan aikana sama ihminen saattaa käydä vessassa kolmesti. Tuskin näillä kaikilla Crohnin tautia on. Saman ongelman olen huomannut valvoessani yo-kirjoituksia. Nykyabeissa on porukkaa, joka käy monta kertaa tunnissa vessassa. Mistähän mahtaa olla kyse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi vastata kun pitää mennä kuseksimaan.

Vierailija
2/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä on netin ja puhelimen takia tullut niin lyhytjännitteisiä että kaikkea pitää tehdä lyhyesti ja usein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitäisit vaan huolta omista asioistasi etkä kyttäisi muita?

Vierailija
4/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen johtopäätös, että jos joku syö junassa, niin hän ei voi olla hetkeäkään syömättä? Esim mä olen hyvin pieniruokainen ja syön välillä vain kerran päivässä. Usein se saattaa olla junassa, koska siinä kohtaa saattaa olla päivän rauhallisin hetki. 

Vierailija
5/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen kytätä, sillä junassa kyllä huomaa, kun porukka ravaa jatkuvasti ohi vessaan, ja kirjoituksissa taas huomaa väistämättä, kun jonkun täytyy aina olla vessattajana. Ongelmaa on oikeus miettiä, varsinkin kun vaikuttaa yhä yleistyvältä ilmiöltä.

t. ap

Vierailija
6/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen johtopäätös, että jos joku syö junassa, niin hän ei voi olla hetkeäkään syömättä? Esim mä olen hyvin pieniruokainen ja syön välillä vain kerran päivässä. Usein se saattaa olla junassa, koska siinä kohtaa saattaa olla päivän rauhallisin hetki. 

Samoin teen minä. Tarkoitin sitä, että syödään koko matkan ajan. Vaikka itsekin syön junassa, en syö koko matkaa.

ap

Vierailija
7/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siellä junassa ei ole muuta tekemistä kuin syödä. Loppupäivän voikin sitten olla syömättä.

Vierailija
8/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse erikseen kytätä, sillä junassa kyllä huomaa, kun porukka ravaa jatkuvasti ohi vessaan, ja kirjoituksissa taas huomaa väistämättä, kun jonkun täytyy aina olla vessattajana. Ongelmaa on oikeus miettiä, varsinkin kun vaikuttaa yhä yleistyvältä ilmiöltä.

t. ap

Siis onko sun paikka just siinä vessan vieressä vai mistä on hyvä kytätä? Toisekseen mistä sä tiedät mikä kyseisten henkilöiden ruokarytmi edes on? Jos olen esim ollut toisella paikkakunnalla sairaalakäynnillä ja on tiukka aikataulu mennen tullen, niin tasan syön junassa, ihan helvetin sama mitä joku naapurikyylä ajattelee.

Vierailija
9/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin teen minä. Tarkoitin sitä, että syödään koko matkan ajan. Vaikka itsekin syön junassa, en syö koko matkaa.

ap

> valittaa että junassa syödään

> syö junassa itse

Hyvin sä ap vedät :DDD

Vierailija
10/10 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

> valittaa että junassa syödään

> syö junassa itse

Hyvin sä ap vedät :DDD

En ole valittanut siitä, että junassa syödään, vaan ihmetellyt sitä, miksi jotkut syövät koko matkan ajan eli useamman tunnin, ja ravaavat sitten monta kertaa vessassa. Ja jatkavat syömistä.

ap